Widgetized Section

Go to Admin » Appearance » Widgets » and move Gabfire Widget: Social into that MastheadOverlay zone

Debata kandydatów na prezydenta Tarnobrzega w TVP Rzeszów

Listopad 26, 2014 5:13 PM

Debata kandydatów na urząd prezydenta Tarnobrzega – Grzegorza Kiełba i Norberta Mastalerza odbyła się w TVP Rzeszów w środę 26 listopada.

video: TVP Rzeszów

108 Responses to Debata kandydatów na prezydenta Tarnobrzega w TVP Rzeszów

  1. óabc Odpowiedz

    26 listopada 2014 at 19:28

    Konkrety zdecydowanie po stronie Pana Mastalerza. No cóż jak się nie ma programu i pomysłu na zarządzanie miastem to debata musiała być jednostronna :D Ta debata idealnie pokazała, dlaczego w TDK pojawił się tylko jeden kandydat. Wystąpienie Pana Prezydenta po raz kolejny dowodzi, że to odpowiedni człowiek na odpowiednim miejscu!

    • olo Odpowiedz

      26 listopada 2014 at 19:42

      To chyba oglądaliśmy inną debatę. Ja po stronie N.M. widziałem desperację, zakrzykiwanie, dyskredytowanie przeciwnika i straszenie panami W.W i J.D, podczas gdy na samym początku GK wyjaśnił, że nie będą vice. Na plus- wzrost wyrobienia medialnego i opanowanie GK. To, że N.M. ma słowotok nie oznacza nic dobrego zgodnie z zasadą, że krowa która dużo ryczy mało mleka daje.

      • óabc Odpowiedz

        26 listopada 2014 at 19:48

        Rzeczywiście, oglądaliśmy dwie inne debaty :D ZERO konkretów, zero pojęcia o rządzeniu miastem. A sloganem “niskie podatki” wszyscy sobie buty wycierają bo to ściema! Idealnie kontrkandydat prezydenta ukazał to w niniejszej debacie – zero pojęcia!

      • Mieszkaniec Odpowiedz

        26 listopada 2014 at 19:58

        Kiełb rozjechane oczy, zero konkretów i pomówienia, które uwielbia. Mastalerz konkretne pytania, konkretne odpowiedzi. Natomiast jak sie słyszy, takie rzeczy na swój temat to przecież normalny człowiek może wyjsć z siebie mimowolnie.

    • Szpak Odpowiedz

      26 listopada 2014 at 22:32

      Debata to nie jest konkurs krasomówczy. Gdyby prezydentem miał byc ten, który gada, gada, gada, nieważne co, byle głośno i agresywnie, to Mastalerz musiałby zostać prezydentem do końca świata.

      • óabc Odpowiedz

        26 listopada 2014 at 23:16

        no dobrze, ale program musi zostać omówiony z wyborcami. Pan Kiełb go nie omówił. Nie pojawił się na debacie w tdk, a dzisiaj wypadł bardzo kiepsko. ZERO konkretów!

        • Szpak Odpowiedz

          27 listopada 2014 at 14:34

          Oczywiście, ze Kiełb zapoznaje każdego z wyborców ze swoim programem.Miał kontakt z każdym niemalże mieszkańcem i to ma większa wartośc niż monolog przegranego złotoustego. Dlatego też Kiełb słusznie podjął decyzje, że nie będzie stawał do konkursu krasomówczego. Faktycznie, słowotok przezydent ma, choć zauważam problemy z koncentracją przy formułowaniem mysli. I tak Kiełb wygralby w takim konkursie, bo nasz wódz zostałby zdyskwalifikowany za manierę i błędy ” bendom, widzom, nie lubiom “.

    • wiemicho1 Odpowiedz

      27 listopada 2014 at 07:28

      Debata z pewnością interesująca, chociaż ze strony Pana Kiełba chyba mało merytoryczna. Nowością dla mnie okazał się sposób odejścia Pana Kiełba z urzędu. Ciekaw jestem ,który z punktów art. 52 par.1 kodeksu pracy miał mieć tutaj zastosowanie:

      Art. 52. § 1. Pracodawca może rozwiązać umowę o pracę bez wypowiedzenia z winy pracownika w razie:

      1) ciężkiego naruszenia przez pracownika podstawowych obowiązków pracowniczych,

      2) popełnienia przez pracownika w czasie trwania umowy o pracę przestępstwa, które uniemożliwia dalsze zatrudnianie go na zajmowanym stanowisku, jeżeli przestępstwo jest oczywiste lub zostało stwierdzone prawomocnym wyrokiem,

      3) zawinionej przez pracownika utraty uprawnień koniecznych do wykonywania pracy na zajmowanym stanowisku.

    • gość Odpowiedz

      27 listopada 2014 at 08:08

      Mastalerz ział żółcią, wyciągał prywatne swoje sprawy jak został “biedaczyna” zwolniony ze spółdzielni- a kogo to obchodzi Panie Mastalerz!!!!!!!!!!!!!!!!! Zero odpowiedzi na zarzuty o niepełne oświadczenia majątkowe Niedbałowskiego i Bochyńskiego i oczywiście fałsz na fałsze jak powiedział że Tarnobrzeg był otwarty na przedsiębiorców. Porażka, Kiełb wygrał brawo.

      • wiemicho1 Odpowiedz

        27 listopada 2014 at 09:17

        Nieuważnie słuchałeś albo źle zrozumiałeś. Pan Mastalerz powiedział, ze gdy w jego ocenie został niesłusznie zwolniony z funkcji w spółdzielni mieszkaniowej to poszedł do Sądu Pracy i wygrał. Zapytał jednocześnie dlaczego Pan Kiełb nie skorzystał z możliwości odwołania do Sadu Pracy gdy miał dostać zwolnienie dyscyplinarne, a zamiast pójść do Sądu Pracy poprosił o zwolnienie za porozumieniem stron. Na co Pan Kiełb nie potrafił w prostych słowach odpowiedzieć.

        • gość Odpowiedz

          27 listopada 2014 at 10:04

          Chyba nie w tym celu była ta debata, miał byż o przyszłości Tbg a nie o prywatnych porażkach Mastalerza

          • wiemicho1

            27 listopada 2014 at 11:46

            No i właśnie myśląc o przyszłości Tarnobrzega chciałbym wiedzieć dlaczego być może, ze przyszły Prezydent Tarnobrzega miał być dyscyplinarnie zwolniony z pracy.

  2. Lulu Odpowiedz

    26 listopada 2014 at 19:32

    No nie da sie tego oglądać ani słuchać! Debata jeszcze trwa ale wyłaczyłem telewizor. Panie mastalerz mówi się “są” a nie “som” i “bendom”. Do tego cały czas
    histerycznie przekrzykuje pan rozmówcę i prowadzącego, przeszkadza tym swoim piskliwym głosem, mlaska i zachowuje się poniżej wszelkiej krytyki. Jesli do tego dodać tę pana odpychajacą fizjonomię to naprawdę robi się niedobrze. Mam nadzieje, że przegra pan te wybory z kretesem. Od tej chwili zaczynam się za to modlić!!!

    • Andre' Odpowiedz

      27 listopada 2014 at 15:46

      Zupelnie zgadzam sie z opinia LULU. AROGANCJA i brak szacunku ze strony p.Mastalerza w stosunku do prowadzacego debate jak i p Grzegorza Kielba zdecydowanie rzucila sie w oczy. Wyrazny brak kultury osobistej. Desperacja i prawdziwe zarzuty przedstawione przez p. Grzegorza Kielba spowodowaly ze p.Mastalerz stracil panowanie nad tym co mowi. Jezeli tak wygladaja zasady prowadzenia Urzedu Miasta i obsluga mieszkancow w tym urzedzie to zdecydowanie zaglosuje na p. Grzegorza Kielba. Gratulacje p. Grzegorzu.

  3. Tbg Odpowiedz

    26 listopada 2014 at 19:41

    LULU chyba inny program ogladałas, bo w debacie w telewizji Rzeszów Kiel był bezradny. Zero konkretów i odpowiedzi na konkretne pytania. Na pytanie jakie sa wpływy do budżetu miasta Tarnobrzega z tytułu podatku od nieruchomosci odpowiedział, ze w stalowej woli sa o 30% nizsze. Katastrofa. Dajcie spokój z takim kandydatem. Modlę sie wraz z mieszkańcami Tarnobrzega o dobra pogodę i rozważny głos 30 listopada.

    • tropiciel idiotologii Odpowiedz

      27 listopada 2014 at 00:42

      Wydaje mi się,sądząc po wypowiedziach, że wyborców przekonanych do N.Mastalerza ta debata w jego wydaniu zadowoliła, choć w moim odczuciu rozpaczliwie zakrzykiwał prowadzącego dziennikarza i G.Kiełba .Raził jak zwykle słowotok obecnego prezydenta. Widać, że nie był do debaty przygotowany w sensie piarowskim. Zbyt dużo wycieczek do poprzedniej ekipy , dygresji nie na temat jak zwykle raziło.Widoczne było jego rozbuchane i niepowściągliwe ego narcyza. Mnie rozśmieszyło pytanie Norberta M który koniecznie chciał usłyszeć szczegóły, które zna księgowa UM i stąd wywodził przekonanie, że wykaże tarnobrzeżanom niekompetencję przeciwnika. :-)
      Z kolei zwolennikom G.Kiełba on również się spodobał .Przede wszystkim jego spokój i wyważone wypowiedzi.Nie miał możliwości “przebicia się” przez słowotok obecnego prezydenta,przez co wg mnie wypadł na tle NM bardziej przyjaźnie dla widza i bardziej przekonująco, pomimo tego, że nie usłyszeliśmy za dużo konkretów .Była to również wina prowadzącego dziennikarza który nie umiał zdyscyplinować urzędującego prezydenta.
      Słowem -prezydent nie umiał przekonująco wykazać, że nie odstraszał inwestorów i nie umiał się wybronić przed aluzjami KMiełba do dwuznacznie postrzeganych przez wyborców praktyk władzy z ubiegającej kadencji(np”helikopterkami “) i celnymi ripostami G.Kiełba.
      Słowem, wg mnie debatę wygrał Kiełb.Co więcej Kiełb właśnie udowodnił, że nie boi się debat o ile odbywają się one na neutralnym, a nie “ustawionym” gruncie. Na zimno patrząc była to ostatnia szansa urzędującego prezydenta na przekonanie choćby części wyborców do siebie lecz zupełnie nieudana.Zatem prosta arytmetyka, zebrane przez Kiełba poparcie innych przegranych prezydenckich kandydatów, mistrzowskie pijarowsko”dogadanie się” z włodarzami sąsiednich gmin oznacza że nic już nie musi robić aby wygrać!!!!Zatem gratulacje panie Kiełb.Zwyciężył pan!!!Powodzenia zatem i jako memento powiem jeszcze: proszę nie popadać w samozachwyt jak obecny prezydent.Proszę też nie karmić ego aby nie przesłoniło ono panu potrzeby i KONIECZNOŚCI słuchania mieszkańców Tarnobrzega.Bo nie chodzi o to aby im wszystko zrobić.Chodzi o to aby ich poważnie potraktować, słuchać i z szacunkiem wyjaśniać gdy coś będzie niemożliwe do wykonania.Wtedy ma pan szanse na zyskanie szacunku i drugiej kadencji.Jeśli jednak zamknie się pan w zamku urzędu jak obecny prezydent ,a pana koledzy będą unurzani w szemrane szwindle i bulwersujące “nagródki”(które pan dziś potępia jak każdy tarnobrzeżanin) wtedy…

      • gość Odpowiedz

        27 listopada 2014 at 08:13

        100% racji, Mastalerz zero kultury, co chwilę się wpieprzał tym swoim jazgotem w słowa Kiełba. Gość jest skończony, wygrał Kiełb.

  4. marta Odpowiedz

    26 listopada 2014 at 19:41

    Pan Kielb zachowal sie jak madry czlowiek nie wdajac sie w krzykliwy ton Mastalerza.brawo .mastalerz taqkim zachowaniem tylko udowodnil ze jedynie potrafi wykrzykiwac od czterech lat stare piosenki nie majace pokrycia w rzeczywistosci.Tak sie zastanawiam skoro tak zle bylo rzadzone to dlaczego ani jednej rzeczy nie poprawil przez te cztery lata????Drugiej szansy juz miec nie bedzie.jest zwywklym glabem z pisdakownicy i tyle w temacie.Tylko glos na pana Kielba.Malo mowi ,nie przekrzykuje sie ale wie co ma robic w przyszlosci.

  5. mieszkaniec tbg Odpowiedz

    26 listopada 2014 at 19:42

    Dobrze oglądało się tą debatę, może tylko za bardzo sobie przeszkadzali w odpowiedziach. Mastalerz wypadł zdecydowanie lepiej ale to było do przewidzenia. Dziwię się tylko, że skoro Mastalerz mówi kolejne kłamstwo do Kiełba a temat jest mu znay od dłuższego czasu to dla czego nie dochodzi tego w sądzie? Jak ktoś publicznie kłamie to jest chyba na to paragraf.

    • Kordian Odpowiedz

      26 listopada 2014 at 20:15

      Jak ty za Mastalerzem jesteś i jego desperackimi rzygowinami lumpa z za wisły, to ty chyba z Koprzywnicy jesteś.

      • Tbg Odpowiedz

        26 listopada 2014 at 20:51

        A ty chyba z baraków z Sandomierza-krukowa, kultura rodem z tamtej strony. A raczej jej zero

  6. marta Odpowiedz

    26 listopada 2014 at 19:44

    To ze odpowiedzial ze w Stalowej Woli sa o 30 % podatki nizsze to mi wystarczyabym zdecydowala ze oddam glos na Kielba.Nie wazne ile wynoisza w Tarnobrzegu .Wazne sa sa za wysokie i wyzsze od tych w Stalowej Woli a to oznacza ze Tarnobrzeg jest zle rzadzony.

    • óabc Odpowiedz

      26 listopada 2014 at 19:50

      Brawo! Wykazała się Pani tak samo dużym pojęciem jak osoba, którą Pani popiera! :D

    • Miasto Odpowiedz

      26 listopada 2014 at 19:51

      No nie koniecznie bo ” z pustego i Sałomon nie naleje” , a puste Janek zostawił – to po pierwsze, a po drugie te podatki w stalowej trzeba sprawdzić, bo jak wiadomo (co potwierdził sąd już dwa razy) Kiełb lubi mijać się z prawdą.

  7. Miasto Odpowiedz

    26 listopada 2014 at 19:46

    Ciekawe dlaczego Kiełb prosił Mastalerza na piśmie, zeby go nie zwolnił dyscyplinarnie tylko za porozumieniem stron. Przecież jak by był w porządku to Sąd Pracy przywrócił by go bez dwóch zdań lub nakazał zmienić tryb zwolnienia. . Ciekawe dlaczego. To z dzisiejszej debaty. Oj Kłamczuszek z tego Grześka.

    • olo Odpowiedz

      26 listopada 2014 at 19:50

      Przecież wiadomo, że nawet jak sąd przywróci do pracy, jak to potem wygląda i że lepiej nie wracać do tego miejsca, bo i tak się wyleci albo atmosfera będzie taka, że się samemu odejdzie.

      • Miasto Odpowiedz

        26 listopada 2014 at 19:53

        Warto bronić swojego dobrego imienia, jeśli nic złego sie nie zrobiło.

        • óabc Odpowiedz

          26 listopada 2014 at 19:54

          A jak się zrobiło to lepiej pójść na ugodę ;)

          • Miasto

            26 listopada 2014 at 20:00

            Bingo

          • malwi

            26 listopada 2014 at 20:26

            Mastalerz przecież juz jest gotów podrabiać dokumenty, bo co mu zależy. Przecież gdy przegra wybory, a przegra i to z kretesem, to za te cztery lata tyle sobie nazbierał, że przy nim “świadek” “Masa” to pryszcz. Choćby kwestia wniosków o zabezpieczenie majatku osobistego Mastalerza. Już takie wnioski zostały złożone, a kolejni podwykonawcy Polbudu (wybranej oferty przez Mastalerza, mimo, że nie była najtańsza), napewno takie też złożą. Komornik już zaciera ręce.

          • óabc

            27 listopada 2014 at 07:49

            @malwi, podwykonawca jeśli się dobrze orientuje przegrał sprawę w sądzie. Gdybyś podpisał(a) umowę niekorzystną dla Ciebie też byś obwiniał(a) o to prezydenta miasta? Czytaj co podpisujesz. Dziękuję.

  8. Kato Odpowiedz

    26 listopada 2014 at 20:00

    Norbercik chwali się oddzieleniem wysługi od podstawy (najniższej krajowej) pracowników oświaty nie będących nauczycielami zaraz po zwycięstwie, tylko że owi pracownicy walczyli o to przez 4 lata u niego, przypomniał sobie po drugiej turze, gdy zaglądnął mu strach w oczy. Czyżby władza była dla niego najważniejsza a nie los prostych tarnobrzeżan?

    • Xyz Odpowiedz

      26 listopada 2014 at 20:03

      Przecież o których piszesz wprowadził dziubiński i zapisał w budżecie.

    • óabc Odpowiedz

      26 listopada 2014 at 20:07

      Kolejny dowód na odwracanie kota ogonem.

      • lolo Odpowiedz

        26 listopada 2014 at 20:40

        A zaraz po wygranej Mastalerza, osobie z mojej rodziny, będąca pracownikiem obsługi oświaty, na przyjęciach interesantów NIEDBAŁOWSKI powiedział, że Połowa z was jest zbędnym kosztem dla miasta. Nie długo trzeba było czekać, gdy Masti ogłosił, że będzie jedna wielka garkuchnia, dla wszystkich szkół i przedszkoli.

        Dlatego prędzej mi ręka uschnie nim oddam głos na Mastalerza i jego braci Daltonów – Niedbała i Bochuńskiego. Nacodzień noszę kołek na wypadek spotkania którymś z nich. DOŚĆ OKRADANIA MIASTA głosuję na Kiełba.

    • Szpak Odpowiedz

      26 listopada 2014 at 21:30

      A co prezydentowi szkodzi uprawiac “obiecanki cacanki a głupiemu radość”? Czy podpisał z kimkolwiek z obsługi jakiś dokument uwierzytelniający składane teraz obietnice? Oczywiście, ze nie zalezy mu na ternobrzeżan. On zaplanował , że jeszcze 4 lata nami porządzi a My pokrzyzowaliśmy mu plany. Przeciez przy każdej okazji karci nas i gromi, ze tacy jesteśmy naiwni, wszak on tylko jest głosicielem prawdy. Widzi, ze przegrywa to nawet zaprzeda duszę diabłu.W listach napisanych mu przez panią p(oddaną) od oświaty chce nas przekonac, że sie zmieni na lepsze. Tyle , ze przed kamerami naga prawda wychodzi. Brak kultury dla rozmówcy i ta nie do wyplenienia arogancja- tym sobie nas-wyborców nie zjedna, a tylko odstręcza.

      • Tbg Odpowiedz

        26 listopada 2014 at 22:47

        A co zależy kandydatowi obiecywać, przecież po czterech latach i tak nikt nie będzie pamiętał. Pan kandydat w tej debacie wypadł ssssłłabiutko.

        • davey Odpowiedz

          27 listopada 2014 at 10:24

          Zdaje się,że w tym momencie potwierdzasz zachowanie Mastalerza.Zapomni się….Doskonale tę taktykę zastosował obecny prezydent w stosunku do mieszkańców.Mam ci przypomnieć słynny kontrakt i piramidę potrzeb?Czy jest takim głupcem sądząc,że mieszkańcy zapomnieli te jego obietnice?

  9. idem Odpowiedz

    26 listopada 2014 at 20:13

    Panie Mastalerz! Pańskie argumenty były żenujące. Miał Pan cztery lata by naprawić błędy poprzednika…obiecuje Pan zrobienie tego dopiero teraz jeśli zostanie Pan wybrany???? Czyżby uważał Pan wyborców za małe dzieci i straszy ich Pan “leśnymi ludkami”. Powrotem osób , które w Pańskiej chorobliwej wyobrażni , sa wcieleniem zła. Proszę słuchać ze zrozumieniem tego co Kontrkandydat mówił publicznie kilka razy. Tarnobrzeg potrzebuje Prezydenta merytorycznego a nie złotoustnej papugi. Popieramy Grzegorza Kiełba.

  10. óabc Odpowiedz

    26 listopada 2014 at 20:17

    Mów za siebie, to Ty popierasz, a nie MY, bo ja na przykład się nie poczuwam :D
    Dobrze, dobrze… Ale o nadwyżce budżetowej w ostatnim roku to już nie pamiętacie? Miny jakie czekały na nowego prezydenta też zostały odpowiednio rozbrojone. Zmniejszenie deficytu!? Nie pamiętacie?

  11. jaś Odpowiedz

    26 listopada 2014 at 20:18

    Tylko potwierdziła się teza o tym co ma wspolnego Kielb z polityką? A no ma Dziubińskiego i Wąsika ;)

    • lolo Odpowiedz

      26 listopada 2014 at 20:46

      Za to Mastalerz ma wiele wspólnego? tak, jesli dla ciebie polityka tp ciągłe robienie szoł i bezustanne naprzykszanie się mieszkańcom miasta, a nawet przyjezdnym. Mastalerz już przegrał i musisz sie z tym pogodzić. Dziwi mnie jedynie miłość faceta do faceta ( masz przecież męski nick), bo bronisz tego q…. za wszelką cenę.

      • pici Odpowiedz

        26 listopada 2014 at 21:10

        Popatrz na siebie kolego sympatyczny, wypowiadasz sie w wielu kwestiach. Szkoda, ze w zadnej z nich nie masz racji, jak twój pan – kłamiesz jak – kiełb, to sobie zapamiętaj. Natomiast na temat geji odpowiem, ładnie się tam bbawicie, jak takie numery wam po głowie chodzą. Świętowaliście w lolejarza ?

      • pici Odpowiedz

        26 listopada 2014 at 21:12

        Popatrz na siebie kolego sympatyczny, wypowiadasz sie w wielu kwestiach. Szkoda, ze w zadnej z nich nie masz racji, jak twój pan – kłamiesz jak – kiełb, to sobie zapamiętaj. Natomiast na temat geji odpowiem, ładnie się tam bbawicie, jak takie numery wam po głowie chodzą. Świętowaliście w lolejarza ? ??

  12. dix Odpowiedz

    26 listopada 2014 at 20:23

    jak mogę głosować na gościa który cały czas naparza o tym, jak to źle było przed 2010 rokiem??? panie, mamy już prawie 2015!

    • Tbg Odpowiedz

      26 listopada 2014 at 20:57

      Ano można, jeśli przez cztery lata trzeba było sprzątać po 12 letnich rządach p. Jana. Co wydział to zonk. Mało tego – jeszcze porządki nieskończone.

      • mieszkańcy Wielowsi Odpowiedz

        26 listopada 2014 at 21:18

        Mam wrażenie, że największe przydupaski Mastalerza na siłe chcą kopa z Urzędu, jednostek podległych i spółek zależnych.

        • pici Odpowiedz

          26 listopada 2014 at 21:22

          Opamietajcie się ludzie kiełbika, przeciez Ci ludzie z urzedu nie boja sie o strate pracy, bo nie da sie ich bez powodu zwolnic, wiec nie podjudzaj ;) no klamiesz jak kielb

  13. pici Odpowiedz

    26 listopada 2014 at 20:32

    Jesteście na tyle naiwni, otóż wierzycie w to, że ludzie czytający te komentarze (jesli ktos wgl ma ochote tu zagladnac, poza zainteresowanymi rozmówcami) uwierzą w te wasze kłamstwa, które piszecie tu, natomiast namiętnie kłamiecie tu jak kiełb – marionetka

  14. pici Odpowiedz

    26 listopada 2014 at 21:15

    Tak wgl to Dzik z facebook to niezła świnia z niego, nadworny pisarz kiełba, ten sam poziom rozwoju intelektualnego

    • mieszkańcy Wielowsi Odpowiedz

      26 listopada 2014 at 21:23

      Uspokój się piciu, bo wychodzi, że siła twojego intelektualnego mieści się w ledźwiach, i ostatnio koniuszy ci uzupełniał “szare” komórki.

      • od dzisiaj twoj pan Odpowiedz

        26 listopada 2014 at 21:55

        Prosze nie obrazac glosu mieszkancow Wielowsi. Ta debata wyjasnila wszystko, ja jako mieszkaniec Wielowsi, moi znajomi oraz rodzina idziemy glosowac na pana Mastalerza, to jest jedyny odpowiedni wlodarz naszego miasta, Jedyna sugestia jaka mi sie pojawia w glowie – na wasz bol – to lek na hemoroidy

  15. Zuzu Odpowiedz

    26 listopada 2014 at 21:40

    Debata mało wnosząca i z pewnością nie rozwiała wątpliwości tym niezdecydowanym. Jeżeli ktoś chciał usłyszeć jakieś szczegóły, pomysły na kierowanie miastem przez p. Kiełba, to nie było mu to dane, gdyż obecny prezydent zadając pytania nie dał dojść do słowa swojemu kontrkandydatowi. Również dziennikarz nie panował nad dyskusją. Ogólnie jeżeli można przyznać to: 1 punk dla p. Mastalerza za wygadanie, wykrętne odpowiedzi, wykorzystanie maksymalnie czasu na odpowiedź i zagarnięcie czasu przeciwnika, kopanie po kostkach. Po stronie pana Kiełba 1 punkt za kulturę osobistą i opanowanie, próba odpowiedzi na zadane pytania lub aluzje, jednak bez możliwości ich udzielenia.
    Co dla kogo jest istotne ten to zauważy. Na szali mamy narwanie i opanowanie.

  16. mieszkaniec Odpowiedz

    26 listopada 2014 at 22:14

    http://www.tvp.pl/rzeszow/aktualnosci/polityczne/debata-przed-ii-tura-wyborow-prezydenckich-w-tarnobrzegu/17817661/debata-o-fotel-prezydenta-tarnobrzega/17817955u dowiecie się wszystkiego.Mastalerz rozłożył na łopatki Kiełba bo ten nie miał argumentów na Nic.Link poniżej zapraszam do oglądnięcia.

  17. Lulu Odpowiedz

    26 listopada 2014 at 22:48

    Tbg – program raczej ogladalismy ten sam tylko z innej perspektywy. Mnie twoj idol napawa obrzydzeniem pod kazdym wzgledem: rozwalony, rozkraczony krępy jegomośc w pomiętych spodnach i przyciasnej marynarce z nalana facjatą, ktory zachowuje się histerycznie i nachalnie. I to mlaskanie. To ma byc prezydent? Sołtysi lepiej sie zachowują i…prezentują. A nie przeszkadza ci “piekna mowa ojczysta” twojego idola mastalerza pouczającego innych jak się powinni wysławiać?
    Widzisz Tbg “som” takie błędy, których osobie publicznej się nie wybacza. A z mastalerza raczej ludzie “nie bendom” dumni.A jeszcze się chwali, że był dziennikarzem. No tak, dziennikarstwo, ktorym się zajmował nie wymagało specjalnych umiejętności językowych bo głównie podawał wyniki meczów. Chociaż….”przegrani powalczom jeszcze…” Ale mam nadzieję, ze mastalerz i jego swita “przegrajom” te wybory.Odrazający jegomość. Brrr!!!!

    • wiemicho1 Odpowiedz

      27 listopada 2014 at 07:43

      Lulu napisał:
      Mnie twoj idol napawa obrzydzeniem pod kazdym wzgledem: rozwalony, rozkraczony krępy jegomośc w pomiętych spodnach i przyciasnej marynarce z nalana facjatą, ktory zachowuje się histerycznie i nachalnie. I to mlaskanie. To ma byc prezydent? Sołtysi lepiej sie zachowują i…prezentują. A nie przeszkadza ci “piekna mowa ojczysta” twojego idola mastalerza pouczającego innych jak się powinni wysławiać? Widzisz Tbg “som” takie błędy, których osobie publicznej się nie wybacza. A z mastalerza raczej ludzie “nie bendom” dumni.A jeszcze się chwali, że był dziennikarzem. No tak, dziennikarstwo, ktorym się zajmował nie wymagało specjalnych umiejętności językowych bo głównie podawał wyniki meczów. Chociaż….”przegrani powalczom jeszcze…” Ale mam nadzieję, ze mastalerz i jego swita “przegrajom” te wybory.Odrazający jegomość. Brrr!!!!

      Spodziewam się i oczekuję, ze podobne uwagi skierujesz do każdego z publicznych wystąpień byłego Premiera Polski, obecnego Prezesa PiS Pana Jarosława Kaczyńskiego. Według Twoich kryteriów, Pan Jarosław Kaczyński nie zasługuje na uznanie ponieważ jego wymowa i wygląd pozostawiają wiele do życzenia. W Twojej ocenia nie jest ważne co mówi, tylko jak wygląda i jakie błędy fonetyczne popełnia a tych jest co niemiara.
      Porozmawiaj z rodzicami, może wytłumaczą Ci że ocenianie ludzi po wyglądzie bywa bardzo mylące, co jak sądzę wykazałem na przykładzie byłego Premiera Polski, obecnego Prezesa PiS Pana Jarosława Kaczyńskiego. Czyżby on zachowywał się gorzej niż “sołtys”?

  18. telewidz Odpowiedz

    26 listopada 2014 at 22:59

    Przyznaję, że Mastalerz lepiej wypada jak się go nie ogląda. Obraz przekazuje jednak znacznie więcej informacji o danej osobie niz tylko to co mówi.
    Pan prezydent nie mógł więc ukryć ani tego, że w niczym nie przypomina młodzieniaszka z plakatów, ktorymi zalepione jest całe miasta, ani swojej buty, odpychającego wyrazu twarzy, ani przede wszystkim tego jak bardzo był zdenerwowany. Wizerunkowo wypadł tragicznie.A merytorycznie? Nawet jak miał cos do powiedzenia ten przekrzykujący ton zupełnie to przyćmił. Generalnie zgadzam się z opinią, że pan prezydent wypadł jak rozhisteryzowany narcyz. Nie chcę takiego prezydenta.

    • tropiciel idiotologii Odpowiedz

      27 listopada 2014 at 00:50

      zgadzam się z każdym twoim słowem :-)

  19. Kawa Odpowiedz

    26 listopada 2014 at 23:06

    Ani jeden ani drugi mnie nie zachwycił ale wolę juz Kiełba bo jest spokojny, naturalny i normalnie mówi a nie drze się jak ten Mastalerz. Natomiast co do tresci to Mastalerz nie odpowiedział na pytanie o tye oswiadczenia majątkowe.
    Czyli rodzi się pytanie co ma do ukrycia? Sprawdzałam na stronie UM i rzeczywiscie nie ma tych oswiadczeń.

    • óabc Odpowiedz

      26 listopada 2014 at 23:24

      Gdyby oni brali udział w konkursie na spokojnego mówce, rzeczywiście Prezydent Norbert Mastalerz miałby problem w tej konkurencji. Ale oni DEBATOWALI o swoich programach, wizji Tarnobrzega. Problem polega na tym, że jeden konkretny program przygotował, drugi go po prostu nie ma… Rozmawiajmy o faktach, a nie spokoju wypowiedzi.

      • kibic bezstronny Odpowiedz

        27 listopada 2014 at 00:53

        W Niecodzienniku był jego program na 4 kartki.Tyle samo z niego wynikało co z piktogramów Mastalerza:-)

    • wiemicho1 Odpowiedz

      27 listopada 2014 at 07:50

      A czy termin składania oświadczeń jest tożsamy z terminem ich publikacji? Pan Kiełb jako osoba z wykształceniem prawniczym doskonale zdaje sobie sprawę, że są to dwie rożne czynności i w rożnych terminach realizowane.

  20. masakraPL Odpowiedz

    26 listopada 2014 at 23:45

    “Kłamiesz jak Kiełb”. Od dzisiaj to powiedzenie wejdzie na stałe do mojego słownika, gdy ktoś będzie mnie okłamywał w żywe oczy.

  21. Marcus Odpowiedz

    27 listopada 2014 at 00:09

    Po wyłączeniu foni od razu widać kto jest cwanym i farbowanym lisem SLD ,teraz PO.Prawda w ustach takiego człowieka to żart.Po włączeniu foni to człowiek który mówi o kłamstwie sam uczynił z niego sposób na rzycie.Boje sie takich ludzi jak NM i wstydzę , to dobrze ze tv Rzeszow bo zobaczyło go więcej ludzi.Kolesie NM boja sie wypisują bzdury

  22. bezpartyjny Odpowiedz

    27 listopada 2014 at 00:15

    Obecny prezydent chciał zlikwidować zarówno przedszkole nr 5 oraz gimnazjum nr 1 i to są fakty. Gdyby nie twarda walka rodziców o utrzymanie placówek obecny prezydent i jego świta odniosłaby triumf. N.Mastalerz jest dobrym mówcą ale kiepskim rządzącym, natomiast G.Kiełb wydaje się być niezorientowany w poszczególnych liczbach ale mając za sobą Dziubińskiego i Stasiaka z łatwością może osiągnąć dobry kierunek rozwoju miasta.Mastalerz jest buńczuczny, wyznający zasadę po trupach do celu ale wyłącznie z korzyścią dla siebie i swoich ludzi, a nie dla Tarnobrzega. Wszak nie jest łatwo w 4 lata wyprowadzić się z bloku i wybudować pokaźny dom, prosząc się jednocześnie o nadanie ulicy własnym imieniem. Dużo tego, szkoda pisać. Oddając głos na Kiełba, wybieram mniejsze zło. Czas pokaże…

    • wiemicho1 Odpowiedz

      27 listopada 2014 at 08:52

      Rożnica pomiędzy chciał a zlikwidował nie jest tylko symboliczna. Pan Mastalerz chciał. Pan Dziubiński zlikwidował.

  23. Bizkito Odpowiedz

    27 listopada 2014 at 00:23

    Trochę mu się przytyło przez te 4 lata korytko służy szkoda, że nie dla Nas Tarnobrzeżan. Przelot helikopterem to jego prywatny lot proszę proszę…brak kultury osobistej spowodowało, że głosuję na Pana Grzegorza trzymam kciuki za niego.

  24. obserwator Odpowiedz

    27 listopada 2014 at 01:04

    Nie ukrywam,że żaden mnie nie przekonał i nie sympatyzuję z żadnym kandydatem. Nie ujawnione zostało za co konkretnie został zwolniony z pracy p.Kiełb? Ta informacja jest bardzo potrzebna niezdecydowanym?

  25. olek Odpowiedz

    27 listopada 2014 at 01:40

    Podwyższają czynsz mieszkańcom w blokach a jakże??Kampania wyborcza Kiełba kosztuje!!!Lepiej i pożytecznie byłoby gdyby spółdzielnia mieszkaniowa założyła domofony na klatkach niż marnotrawić nasze pieniądze!!!Domofony to bezpieczeństwo( panowie prezesi) nie wszystkich lokatorów na to stać.Pijaki śpią na klatkach, załatwiają potrzeby fizjologiczne,a my chodzimy po gównach.
    TO JEST DOPIERO GOSPODARNOC!

  26. F. Odpowiedz

    27 listopada 2014 at 08:28

    Kiełb, ty mizernoto. Janek D. i Wąsik tylko klepią cię po plecach.
    Nie masz charyzmy.

  27. Janek Odpowiedz

    27 listopada 2014 at 08:29

    Kiełb i jego program, phiiii. Wieje dziadostwem na kilometr. Zero pomysłów na rządzenie.

    • olo Odpowiedz

      27 listopada 2014 at 09:45

      chyba jednak nie- Kiełb 4 strony opisu programu. Więcej w tym treści niż na 48 obrazeczkach Mastiego Fantastiego. Była piramida potrzeb- okazała się piramidalną bzdurą na potrzeby kampanii. “Konkretne cele”- tak konkretne jak ich twórca, na którego geniuszu samorządowym nie poznali się mieszkańcy.

      • G. Odpowiedz

        27 listopada 2014 at 09:51

        Cztery strony biadolenia… Czego oczekiwać od kłamczuszka?

        • olo Odpowiedz

          27 listopada 2014 at 10:25

          Sorry, ale ta odpowiedź to bicie piany, a nie rzeczowy argument- no ale przykład idzie z góry.

          • Przedsiębiorca

            27 listopada 2014 at 10:43

            Właśnie skusiłem się i poczytałem ten program a Ty jako znawca może odpowiesz mi na pytanie jakie mi się nasuwają. Jest tu kilka fajnych haseł ale mam wrażenie że pustych “większy katalog ulg dla przedsiębiorców” ale jakich konkretnie, dla kogo (wszystkich? – to nie realne), na jakich zasadach te ulgi, co trzeba spełnić (przecież teraz nic nie ma za darmo). Co to znaczy wspieranie małych i średnich przedsiębiorstw ( na razie to tylko puste hasło), pozyskiwanie inwestorów – w jaki sposób będzie lepszy od mastalerza że zamiast do Dęby czy Stalowej przyjdą do TBG (bo przecież za darmo nie przyjdą), w jaki sposób będzie pozyskiwał środki unijne dla przedsiębiorców? może urzędnicy zaczną pisać biznesplany i wnioski dotacyjne nie dla miasta tylko dla przedsiębiorców? przecież to nie realne od tego są prywatne firmy. Partnerstwo publiczno-prawne temat bardzo trudny nie słyszałem żeby jakieś miasto w regionie coś tak zrealizowało może Rzeszów dlatego proszę o jakiś przykład. No i mógł bym tak dalej a to tylko sam początek programu Kiełba. Niestety on sam nic nie wyjaśnia. Na chwilę obecną dla mnie program bez pokrycia. Chyba że ktoś może go rozwinie.

          • Przedsiębiorca

            27 listopada 2014 at 10:55

            I jeszcze jedno pytanie co znaczy hasło “niskie podatki”. Może ktoś to rozwinie o jakie podatki chodzi? Kogo mają dotyczyć czy wszystkich mieszkańców czy tylko przedsiębiorców? Od kiedy te niskie podatki? bo na 2015 radni już uchwalili ich wysokość. No i najważniejsze jak niskie? o ile mają być obniżone? Te pytania od razu mi się nasuwają widząc hasło “niskie podatki” Zaznaczam że w programie nie ma żadnej odpowiedzi ani nawet wzmianki o obniżaniu podatków. Czekam na odpowiedź

          • olo

            27 listopada 2014 at 11:10

            Taką “ulgą” mogą być właśnie zmiany w podatkach lokalnych na korzyść przedsiębiorców o czym się mówi- vide Stalowa Wola ponad 60 % niższy podatek od nieruchomości. O to chodzi, żeby nic ten przedsiębiorca nie musiał spełniać tj. dawać offsetów- żeby tylko był i rozwijał firmę na terenie Tbg. Te offsety to nie tylko Tesco. Małe firmy też były nagabywane. “Ulżeniem” doli przedsiębiorcy może być również sposób jego traktowania i załatwiania jego spraw w UM. Wiadomo, że czas to pieniądz- szczególnie w działalności gospodarczej- vide p. A. Rak z Mrówki. Mam wrażenie, że wielką “ulgą” dla przedsiębiorców byłaby właśnie zmiana standardów pracy w UM. Przyciąganiu inwestorów sprzyja tzw. klimat przedsiębiorczości, a na to mają wpływ przede wszystkim ludzie. Aktualna ekipa ma zszarganą reputację pod tym względem. Ludzie z Tbg, nawet ci którzy mają kapitał nie chcą kopać się z koniem i wolą gdzie indziej prowadzić firmę, np. w St. Woli, gdzie płacą mniejsze podatki lokalne a urzędnicy są dla nich. Przedsiębiorcy wystarczy po prostu nie przeszkadzać, nie promować się jego kosztem, załatwiać jego sprawy najszybciej jak się da i tyle. Jeśli chodzi o środki unijne dla przedsiębiorstw- tutaj rolą UM może być upowszechnianie informacji na temat wśród lokalnych przedsiębiorców. Tak, wiem, że są instytucje do tego powołane, ale jest też TARR, który takich informacji udziela a miasto jest tu udziałowcem i pewnie chodzi o wzmocnienie tej działalności. A jeśli chodzi o to co piszą (biznes plany i wnioski )urzędnicy- wykonywanie studiów wykonalności- obowiązkowego załącznika do wniosku o dotacje infrastrukturalne- tak było wcześniej i za Mastiego też -jest zlecane na zewnątrz. Urzędnicy przygotowują tylko dokumenty do wniosku a potem prowadzą inwestycje i rozliczają dotacje. Pomoc dla przedsiębiorców w tym zakresie oferują instytucje otoczenia biznesu- w tym wspomniany TARR. Partnerstwo publ.- prywatne. Owszem temat trudny, ale w nowej perspektywie finansowej duże środki na ten cel, więc pewnie się upowszechni- przykład takiej inwestycji- podziemny parking w Krakowie.

          • Rolo

            27 listopada 2014 at 12:52

            Ile płaci kiełbik za pisanie? Może jesteś Kociubą?

          • olo

            27 listopada 2014 at 13:45

            Nie jestem p. Kociubą, nikt mi nie płaci za pisanie. Nie mam żadnych powiązań z żadnym z ugrupowań. Jedynie realnie oceniam rzeczywistość i więcej nie mam ochoty się tłumaczyć, że nie jestem wielbłądem.
            Aha- i nie boję się J.D, ani W.W. W porównaniu do tego co jest to oni w najgorszym wariancie- nierealnym zresztą są małymi pikusiami.

          • Przedsiębiorca

            28 listopada 2014 at 09:16

            Dzięki za odpowiedź na pierwszego posta. Cześć z twoich argumentów ma sens ale ciężko mi się zgodzić z tymi podatkami porównanymi do Stalowej Woli. Niestety ale nasz Tbg jest dużo biedniejszy od Stalowej ze względu na długotrwałe zaszłości w przemyśle. U nas praktycznie zlikwidowano Siarkopol i nie powstało nic nowego przez tyle lat a w Stalowej Huta jakoś przetrwała (została podzielona, zmieniła właścicieli) i pewnie dzięki temu w strefie pojawili się nowi inwestorzy (kooperanci). A to bardzo ważne żeby był ten pierwszy który przyciągnie innych. Podejrzewam że w tym momencie Stalowa ma wpływy z podatków 2 może nawet 3 razy większe niż Tbg i może sobie pozwolić na obniżanie stawek bo po prostu ich na to stać i nawet nie odczują tej różnicy w budżecie. To jest moje prywatne zdanie.
            No i w dalszym ciągu czekam czy może ktoś rozwinie temat “niskich podatków” – czyli jakie, od kiedy,kogo mają dotyczyć i w jakiej wysokości obniżone?

  28. Franek Odpowiedz

    27 listopada 2014 at 09:52

    Grzesiek Kiełb i jego zwolnienie z pracy… Grzesiu – może opowiesz wyborcom co nawywijałeś?

    • davey Odpowiedz

      27 listopada 2014 at 10:36

      Skoro Kiełb popełnił takie przestępstwa i należało mu się zwolnienie dyscyplinarne to powiedz mi dlaczego Mastalerz z tego nie skorzystał?Jeżeli ten pisał pismo z prośbą o porozumienie stron to dlaczego Mastalerz na nie się zgodził?Przecież mógł iść do sądu i udowodnić,że zwolnienie Kiełba było słuszne.Jeżeli było przestępstwo to dlaczego nie zostały zaangażowane organa ścigania?To przecież piłka była po stronie prezydenta żeby zrobić tak jak chce.Wywlekanie takich spraw,w sytuacji,gdy mogło się inaczej je rozwiązać,to dla mnie jest chwytaniem się brzytwy.Podobnie jak ta zagrywka ze zmienianiem siebie,na lepsze oczywiście.Tylko kto w to uwierzy,gdy najnowszy jego obraz zobaczył wczoraj w programoie telewizyjnym…

      • wiemicho1 Odpowiedz

        27 listopada 2014 at 12:08

        “Skoro Kiełb popełnił takie przestępstwa i należało mu się zwolnienie dyscyplinarne to powiedz mi dlaczego Mastalerz z tego nie skorzystał?”

        Spodziewam się, że był dobry i poszedł pracownikowi na rękę nie dając mu dyscyplinarnego zwolnienia, bo z takim świadectwem pracy można poszukiwać pracy dłuuuuugo.

        “Jeżeli ten pisał pismo z prośbą o porozumienie stron to dlaczego Mastalerz na nie się zgodził?Przecież mógł iść do sądu i udowodnić,że zwolnienie Kiełba było słuszne”

        Zgodził się prawdopodobnie bo był dla Pana Kiełba dobry. A do Sądu idzie zazwyczaj strona niezadowolona z podstawy zwolnienia, więc któż miałby pójść w przypadku porozumienia stron? To Pan Kiełb gdyby otrzymał zwolnienie dyscyplinarne mógłby pójść do sądu. Sąd Pracy jest darmowy dla pracownika, nic nie kosztuje.

        “Jeżeli było przestępstwo to dlaczego nie zostały zaangażowane organa ścigania?To przecież piłka była po stronie prezydenta żeby zrobić tak jak chce”

        Tego czy to było przestępstwo, czy zwykłe rażące naruszenie obowiązków pracowniczych właśnie nie wiemy. Pan Kiełb też tego w debacie nie ujawnił. Szkoda.

        • davey Odpowiedz

          27 listopada 2014 at 12:33

          “Spodziewam się, że był dobry i poszedł pracownikowi na rękę…”
          “Zgodził się prawdopodobnie bo był dla Pana Kiełba dobry….”
          ” To Pan Kiełb gdyby otrzymał zwolnienie dyscyplinarne mógłby pójść do sądu…”.Cały wic polega na tym,że wszystko uogólniasz.”Spodziewał się,prawdopodobnie,mógłby”,itp.Tylko przypuszczenia!Sęk w tym,że(uogólnię podobnie jak ty),że Mastalerzowi nie było na rękę pójście do sądu pracy.Znając go,niechybnie skorzystałby z tej opcji,gdyby niezbyt mu sprzyjające okoliczności.Tego,czy było to przestępstwo czy też rażące naruszenie obowiązków pracowniczych nie wiemy też od Mastalerza.Sądzę,że przy tak aktywnym atakowaniu Kiełba właśnie za ten paragraf,powinien przedstawić argumenty w tej sprawie.Dobrze wiesz,że tego nie zrobi bo sam wpakowałby się właśnie z tego względu w kłopoty.Bo akurat w takich okolicznościach nic do rzeczy nie ma,że “był dobry i poszedł mu na rękę”.

          • wiemicho1

            27 listopada 2014 at 13:48

            Moja skromna wypowiedź była tylko nędzną próbą wytłumaczenia Twoich wątpliwości jakoby to Pan Mastalerz był w jakiś sposób winny tejże sytuacji, że Pan Kiełb nie został zwolniony dyscyplinarnie. Nie wiem jak było,stąd tryb przypuszczający, a jednak chciałbym wiedzieć. Pan Kiełb nie skorzystał z możliwości wyjaśnienia o co chodziło, czemu?

  29. olo Odpowiedz

    27 listopada 2014 at 10:48

    Wpadł mi w ręce ten szmatławiec Czas na prawdę. Przy nim Niecodziennik to naprawdę dziennikarstwo wysokich lotów. A na stronie tytułowej tych popłuczyn Masti umieścił(zbeszcześcił) godło Tarnobrzega. To straszenie Dziubińskim dawno przestało być zabawne. To nie jest wybór między dżumą a cholerą. To wybór między ebolą (Masti), a ewentualnie lekką czkawką.

    • Rolo Odpowiedz

      27 listopada 2014 at 12:50

      Znaczy pisząc szmatławiec, masz na myśli “Niecodziennik”? Innych nie znam.

      • olo Odpowiedz

        27 listopada 2014 at 14:23

        Przecież wyraźnie jest napisane, że chodzi o “Czas na prawdę”.

    • Szpak Odpowiedz

      27 listopada 2014 at 15:35

      Była w czasach, do których nikt nie chcaiłby sie wrócić gazeta “Komsomolskaja Prawda”.
      Teraz mamy w Tarnobrzegu ” Mastalerzowskaja Prawda”. Niskich lotów to gazetka, nie polecam.

  30. tykon Odpowiedz

    27 listopada 2014 at 11:48

    posluchajcie w radiu rzeszów, kiełb mówi konkretnie i na temat, a mastalerz sie rozgaduje, opowiada swoje monologi i 0 konkretow na temat.

    • Boniuś Odpowiedz

      27 listopada 2014 at 12:51

      Haha! Ile piłeś, pomyliłeś osoby. Ten twój kiełb jest warty tyle co 12 lat rządów Dziubińskiego i Wąsika w szpitalu.

  31. Batman Odpowiedz

    27 listopada 2014 at 12:03

    dajcie lepiej zdjęcie gołej baby

  32. Franek Odpowiedz

    27 listopada 2014 at 12:49

    Rozgrzane klawiatury pieniaczy Kiełbowizny, rodem z TVL, MMT i nadwisla24 (też robicie się upartyjnieni).

  33. olo Odpowiedz

    27 listopada 2014 at 13:04

    Pretorianom Norbertiusza puszczają zwieracze.

  34. Kawa Odpowiedz

    27 listopada 2014 at 14:14

    Dla mnie ta cała debata w radiu rzeszów to jedno wielkie przekrzykiwanie sie obydwu kandydatów i prowadzącej, która nie panowała nad zwyczajna awanturą.
    Tragedia! Ale tak kończy sie kazda dyskusja z udziałem mastalerza.

  35. davey Odpowiedz

    27 listopada 2014 at 14:47

    Do wiemicho:pan Mastalerz nie zechciał wytłumaczyć a rzucać słowami potrafi i bardzo łatwo mu to przychodzi.Taki kolejny złotousty….

  36. To ja Odpowiedz

    27 listopada 2014 at 14:50

    chyba każda dyskusja z udziałem kiełba

  37. blady Odpowiedz

    27 listopada 2014 at 15:52

    Nie jestem za zadnym z kandydatow. Ale jeszcze was nie nauczylo ze nie glosuje sie na ludzi ktozy niszczyli Tarnobrzeg przez wiele lat. Gdzie kultura znikla calosciowo z tarnowsi. Dajcie szanse obecnemu prezydentowi. Jest jaki jest ale cos sie ruszylo w tym smutnym jak pizda miescie. A jak myslicie ze ten od tego przykrego Dziubinskiego nieudacznika kandydad zmiejszy podatki to czego tego nie mowil. Bo nie zmieni. To jest przychod dla miasta. Kazdy tak obiecuje a pozniej z was sie smieje. Pamietajcie ze politycy mysla tylko o sobie I ich rodzinach. Dlatego wybieram miejsze zlo. Precz z zlodziejami Dziubka. Jesynie mnoejsze zlo. MASTALERZ MUSI WYGRAC BO TARNOBRZEG ZNIKNIE NIEDLUGO Z MAPY.

  38. olek Odpowiedz

    27 listopada 2014 at 17:27

    Za co Kiełb miał zwolnienie dyscyplinarne? Pytam nadal?

    • tbg Odpowiedz

      28 listopada 2014 at 00:36

      naginał sobie granice działek w mapkach, jakieś wymyślone decyzje podkładał podwładnym podpisy do zrobienia itd, a tak jeszcze zakochał sie biedny w stażystce …. to mieszkał sobie z Magdą…P w wynajmowanym mieszkanku i zapominał płacic za nie więc sprawa poszła do sądu a wynajmował je od tarnobrzeskiego lekarza chyba dr.Kło…y ale przyszły wybory rzucił Magdę P…. bo jego mentorzy powiedzieli Grześ czas się szykować my twarzy nie pokażemy ale pogadamy z żoną przyjmie cię bo pracuje u nas w TSM i może jej dom postawimy ,tak się uradowali i pogodzili że dziciątko zrobili…… a Magda P wku…..iona w komisji z komitetu Gospodarczyka siedziała i swoja przygodę z grzesiem opowiadała o ! taki to kandydat!!!!!!!!!!!!!!!

  39. krzysztof Odpowiedz

    27 listopada 2014 at 17:35

    Zdecydowane zwycięstwo p.Mastalerza .Pan Kiełb mało merytoryczny .Szkoda .że nie jestem mieszkańcem tego miasta , po dwuletniej przerwie byłem we wrześniu w Tarnobrzegu ,to miasto się zmienia na lepsze ,po prostu wypiękniało .

  40. kasjopeja Odpowiedz

    27 listopada 2014 at 20:23

    Mimo wszystko i konkretnie i na temat Mastalerz, a że naród w Tarnobrzegu tępy to widać po komentarzach

  41. Masti Odpowiedz

    27 listopada 2014 at 20:32

    Jak dla mnie ewidentnie Mastalerz wygrał, Kiełb zero konkretu, zero. Siła przebicia też się liczy. Gdyby pan Kiełb został prezydentem to co? Też da się przegadać czy radzie miasta czy komukolwiek innemu? Trochę charakteru by się przydało. :)
    MASTALERZ > KIEŁB

  42. Tbg Odpowiedz

    27 listopada 2014 at 23:24

    Czy to zimie czy też w lecie
    Poznasz Kiełba po berecie,
    Jak z antenką popierdyka
    Roznosić „nieco dziennika”

    Ta gazetka – to plugastwo, same kłamstwa, pomówienia.
    Kiełb i Wąsik jadem pluje, a pan Lenard – finansuje.

    Nasz Spółdzielca z TSM-u, jak Rosjanin żyje dzisiaj,
    bo pan Prezes odciął w kablu sygnał innej telewizji,
    by mieszkaniec „jego” bloków miał Kociubę wciąż na wizji.

    Bo jedynie TV Lenard daje „prawdę obiektywną”,
    by Dziubiński, Kiełb i Wąsik w telewizji Lenardowskiej
    mogli pluć i wciąż szkalować – to, co jest Mastalerzowskie.

    I nie ważne czy to kłamstwo czy to fikcja jest czy blef,
    Byle by na piedestale był magister Kiełb.

  43. Oli Odpowiedz

    28 listopada 2014 at 15:38

    SZACUN DLA PANA MASTALERZA SAME KONKRETY.
    WŁAŚNIE DLATEGO TE DEBATY SĄ NAM POTRZEBNE UKAZUJĄ INTELIGENCJĘ I OBYCIE.PAN KIEŁB NIESTETY BARDZO SŁABO WYPADŁ NIE UMIAŁ ODPOWIEDZIEĆ NA ANI JEDNO PYTANIE MASAKRA,POCO ON KANDYDUJE.

  44. LALA Odpowiedz

    28 listopada 2014 at 15:43

    Racja ja też słuchałam i P. Mastalerz dobrze sobie poradził

  45. RYSIO Odpowiedz

    28 listopada 2014 at 15:44

    JA DO TBG WIERSZYK ZAJEBISTY POPROSIMY O WIĘCEJ

  46. KIKA Odpowiedz

    28 listopada 2014 at 15:53

    A FAJNA HISTORIA Z TĄ LASKĄ KIEŁBA PEWNIE ONA DUŻO BY NAM MOGŁA OPOWIEDZIEĆ .OJ PEWNIE PRZECIERALI BYŚMY OCZY I USZY ZE ZDUMIENIA

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

*

Możesz użyć następujących tagów oraz atrybutów HTML-a: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>