Widgetized Section

Go to Admin » Appearance » Widgets » and move Gabfire Widget: Social into that MastheadOverlay zone

Szybko, tanio, w jednym miejscu – jak znaleźć najlepszy sklep motoryzacyjny?

Czerwiec 18, 2018 10:49 AM

Niezależnie, czy mamy do czynienia z niegroźnymi usterkami, czy poważniejszymi awariami, warto mieć pod ręką pewny i sprawdzony sklep z częściami samochodowymi. Wbrew pozorom, znalezienie takiego miejsca nie jest łatwe, a przeszkód na drodze do odszukania najodpowiedniejszego dystrybutora czeka nas wiele. W jaki sposób zapewnić sobie wieloletniego, pewnego dostawcę? O czym warto pamiętać wybierając miejsce, w którym zostawimy nasze pieniądze za instalacje samochodowe? Przedstawimy kilka praktycznych porad, które z pewnością w tym pomogą.

Internet Twoim przyjacielem

Era przeczesywania miasta w poszukiwaniu otwartego sklepu z dobrymi częściami minęła bezpowrotnie. Chwile, gdy z piskiem opon ruszamy po filtry paliwa czy reflektory w stronę najbardziej popularnego miejsca w mieście, by uprzedzić innych kierowców, obejrzymy dziś już tylko w wykonaniu bohaterów serialu z poprzedniego systemu – „Zmiennicy”. Rozwiązania należy szukać w internecie. Warto do każdej nazwy sklepu wyszukanej w Google dopisać hasło „opinie”, by dowiedzieć się, co inni sądzą o tej witrynie. Niestety, negatywne komentarze często sponsorowane są przez niezbyt przychylną konkurencję. W tym zakresie, wyszukiwarka, jak i internauci najlepiej oceniają sklep Leifi, a najczęstsze spostrzeżenia dotyczą szybkiej przesyłki i szerokiej gamy części, dostarczanych w odpowiednim opakowaniu i w terminie.

Nie tylko sprzedać, ale i doradzić

Jeżeli już zdecydujemy się na sklep internetowy to należy zwrócić uwagę na jedną bardzo istotną sprawę. Jeżeli kontakt z miejscem ogranicza się do prób jak najszybszej sprzedaży, należy z góry takie miejsce omijać. Profesjonalna i wykwalifikowana obsługa zadaje pytania odnośnie potrzeb klienta i na tej podstawie pomaga mu wybrać produkt dla niego najodpowiedniejszy. Sklep motoryzacyjny utrzymuje się ze stałych klientów poprzez prowadzenie długoterminowej polityki utrzymywania z nimi dobrych relacji i zapewniania im najwyższej jakości produktów. Jeżeli nie wykazuje takiej inicjatywy od samego początku, to nie warto zaprzątać sobie taką firmą głowy.

Dobry opis, dobra cena

To oczywiste, że czynnik cenowy jest najczęstszym kryterium wyboru danego sklepu, czy produktu, ale nie może to być jedyna wytyczna. Wiele witryn kusi odpowiednią ceną, ale o danym produkcie nie dowiemy się niczego. Pomijając już częste, kalkowane przez Google Translate opisy z azjatyckich giełd online, które brzmią jak zbieranina losowo wybranych słów brzmiących podobnie do języka polskiego, wiele serwisów online nie posiada żadnych opisów swoich produktów, lub opisy ograniczają się do powtórzenia nazwy towaru z nagłówka. Pułapką tu bardzo często są sytuacje, gdy dokładnie i wychwalająco opisywane są jedynie najdroższe modele, na których dystrybutor ma szansę najwięcej zarobić. Nie zawsze jednak jest to korzystne dla nas – klientów, o czym warto pamiętać przy wertowaniu ofert internetowych.

materiał partnera

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

*

Możesz użyć następujących tagów oraz atrybutów HTML-a: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>