Widgetized Section

Go to Admin » Appearance » Widgets » and move Gabfire Widget: Social into that MastheadOverlay zone

Poznaj cztery cenne wskazówki jak zoptymalizować oczekiwanie na przesyłkę kurierską

Październik 22, 2018 4:25 PM

Sposób w jaki robimy zakupy w dzisiejszych czasach znacznie zmienił się na przestrzeni ostatnich lat. Tradycyjne sklepy detaliczne oraz galerie handlowe ustępują powoli miejsca sklepom Internetowym. Trend ten redefiniuje również branżę logistyczną oraz transportową, z roku na rok zwiększając ilość klientów oraz ich przychody. W Internecie zamawiamy coraz więcej. Elektronika, odzież, książki czy żywność to kategorie produktowe, po które sięgamy coraz częściej i chętniej tym kanałem sprzedaży. Dowiedz się co możesz zrobić aby zaoszczędzić czas potrzebny na odbiór przesyłki.

Upewnij się, że poprawnie wypełniłeś niezbędne dane adresowe

Zdarza się, że zakupy robimy w dużym pośpiechu. Pamiętajmy jednak aby zawsze poświęcić więcej czasu na upewnienie się, że dane do wysyłki które zostawiliśmy w sklepie internetowym są pełne oraz poprawne. W innym wypadku kurier może mieć problemy z dostarczeniem do nas zakupionego produktu i będzie zobligowany zwrócić go do sklepu Internetowego, który spróbuje ponowić wysyłkę na nasz koszt.

Sprawdzaj status swojej przesyłki

W czasach zaawansowanej technologii firmy kurierskie prześcigają się w udostępnianiu swoim klientom nowych, użytecznych funkcjonalności. Jedną z nich jest ciągła możliwość podejrzenia statusu naszej przesyłki w serwisie. Wystarczy wpisać numer naszej przesyłki na stronie internetowej kuriera, w celu lokalizacji naszej przesyłki oraz oszacowania pozostałego czasu potrzebnego na dostarczenie towaru do naszego domu. Numer ten uzyskamy od sklepu, w którym zamówiliśmy towar. Dla przykładu, jeśli zlecamy przesyłkę z firmą InPost, paczki sprawdzaj wpisując numer zlecenia na ich stornie internetowej. Ta użyteczna funkcjonalność pozwoli nam lepiej zaplanować odbiór paczki oraz zaoszczędzić wiele czasu.

W dzień dostawy spróbuj skontaktować się z kurierem telefonicznie

Firma kurierska w dniu dostawy poda nam przedział godzinowy, w którym powinniśmy oczekiwać na nasze zamówienie. Niestety bywa tak, że z przyczyn niezależnych od dostawcy, nie przyjeżdża on na czas lub my przebywamy akurat pod innym adresem, niż tym, który widnieje w liście adresowym. Warto w takiej sytuacji sięgnąć po telefon i ustalić bezpośrednio z dostawcą godzinę dostarczenia paczki. Renomowane firmy kurierskie takie jak UPS, DPD, FedEx czy InPost udostępniają taką możliwość swoim klientom.

Zawsze sprawdzaj przesyłkę w obecności kuriera

Ostatnią, lecz jakże cenną wskazówką są dokładne oględziny opakowania oraz zawartości w obecności kuriera. Jeśli opakowanie ma ślady otwarcia bądź jest uszkodzone czy mokre, zawsze pamiętaj o możliwości odmowy przyjęcia towaru.

Poproś kuriera o chwilę cierpliwości i skorzystaj do prawa otworzenia paczki na jego oczach, w celu upewnienia się czy zawartość odpowiada naszemu zamówieniu. Gdy pokwitujesz odbiór paczki przed sprawdzeniem zawartości, a ta okaże się być uszkodzona, może być Ci bardzo ciężko uzyskać pozytywną decyzję reklamacyjną od sprzedawcy lub dostawcy.

artykuł sponsorowany

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

*

Możesz użyć następujących tagów oraz atrybutów HTML-a: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>