Widgetized Section

Go to Admin » Appearance » Widgets » and move Gabfire Widget: Social into that MastheadOverlay zone

Warto zostawiać dobre wrażenie

Styczeń 10, 2019 6:45 PM

Biznes to dziesiątki i setki relacji – tych drobniejszych i poważniejszych – o które trzeba dbać. Nie jest łatwo to zrobić, ale odpowiednio przypominając o sobie kontrahentom, można zacieśniać kontakty i powoli pracować nad poprawą wizerunki i rentownością firmy. Trzeba tylko zawsze zostawiać dobre wrażenie, a to znacznie łatwiejsze, kiedy można rozdać co jakiś czas drobne podarunki.

Epoka smyczek trochę minęła

Jak cokolwiek może minąć „trochę”? Właśnie tak, jak w przypadku smyczek. Dawniej były one rozdawane jako firmowe gadżety, dziś już w tej roli się absolutnie nie sprawdzają. Cały czas jednak firmy zamawiają spore ich ilości, najczęściej na przykład dla pracowników, żeby ci mieli na czym zawiesić wygodnie kartę magnetyczną.

Smycze do kluczy pozostały też w użytku na przykład w niektórych hotelach, pojawiają się też na stoiskach na różnych targach. Nie mają dużej wartości dla klientów czy potencjalnych klientów, ale są miłym akcentem i kosztują niewiele, więc nie obciążają firmowego budżetu. Z najważniejszego toru więc wypadły, ale wciąż nietrudno dla nich znaleźć zastosowanie.

Forma ma znaczenie

Obecnie jednym z najciekawszych gadżetów, które przekazuje się między firmami, są pendrive’y z nadrukiem firmowym. Te oczywiście kosztują już wyraźnie więcej, ale też nie rozdaje się ich na każdym konwencie czy na każdych targach. Są świetne, jeśli wygłasza się gdzieś gościnne prelekcje albo kiedy przekazuje się kontrahentowi jakieś dokumenty lub opracowania. W ten sposób można upiec dwie pieczenie na jednym ogniu.

Według statystyk serwisu giftyonline.pl właśnie pamięci przenośne są dziś najmodniejszym gadżetem, który wykorzystuje się w kontaktach z kluczowymi kontrahentami. Jaki jest tego powód? Poza wygodą i bezpieczeństwem duże znaczenie ma atrakcyjna forma estetycznego nośnika z dopracowanym firmowym nadrukiem.

Więcej specjalizacji

Nowoczesne techniki znakowania, głównie grawerowania i nadruków, pozwalają zostawić firmowe logo prawie na każdym przedmiocie. Skrzętnie wykorzystują to specjaliści od marketingu i budowania wizerunku, zamawiając przygotowanie bardzo specyficznych, „branżowych” gadżetów: narzędzi dla mechaników, toreb i ręczników dla klubów fitness, osłon samochodowych dla sklepów motoryzacyjnych itd.

Tutaj możliwości są niemal nieograniczone. Oczywiście przy takich gadżetach cena jest już wyższa, ponieważ sam produkt kosztuje więcej, ale w większości przypadków to dobra strategia: kontrahent poczuje się wyróżniony i przywiąże się do jednego z partnerów biznesowych. To się zawsze opłaca, nawet jeśli na pierwszy rzut oka zakup tych drobnych skądinąd podarków trochę zaciąży na firmowym budżecie.

artykuł sponsorowany

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

*

Możesz użyć następujących tagów oraz atrybutów HTML-a: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>