Nie w pierwszych dniach listopada, a jeszcze w sierpniu zakończony zostanie remont ulicy Mickiewicza na odcinku od skrzyżowania z ul. Wisłostrada i ul. Sikorskiego do skrzyżowania z ulicami Orląt Lwowskich i Siarkową. Wykonano już pełen zakres prac bitumicznych – trasę główną, skrzyżowania i zjazdy, tak samo pełen zakres robót branżowych w zakresie oświetleniowym, teletechnicznym oraz kanalizacyjnym. Ukończono też już prace przy murze w obrębie kościoła.
Na ukończeniu są prace z zakresu brukarskiego, czyli układanie ciągu pieszo-rowerowego, krawężnika, wykonywanie odwodnienia oraz umacnianie skarp płytami ażurowymi. Teren inwestycji jest już porządkowany, trwa piaskowanie chodników, plantowanie i obsypywanie ziemią terenów przyległych do chodników. Pozostanie jeszcze wykonanie oznakowania poziomego i pionowego.
Przypominamy, iż wciąż jeszcze na tym odcinku ul. Mickiewicza obowiązuje tymczasowa organizacja ruchu – ruch jednokierunkowy (w stronę Nowej Dęby).
foto&info: UM Tarnobrzeg
Jest postęp. Są kaski i zniknęły szpilki.
Wladza wsłuchuje się w głos mieszkańców. Na budowie kask i bez szpilek i lakierek
Można można bez obrazy poprawić się
Czekamy na dalsze postępy w nauce
Ogólnie dobrze to wygląda, choć ścieżki można było dopasować poziomami do zjazdów i oddzielić od jezdni wyniesionym ogranicznikiem, podobnie jak chodnik na ul. Piłsudskiego przy skrzyżowaniu z ul. Mickiewicza, żeby nie było „falowania” na każdym zjeździe. No i oby ścieżki po ustawieniu znaków nie zamieniły się w tor przeszkód.
Do redakcji: znowu jest problem z niepojawianiem się dodawanych komentarzy.
Droga za bardzo wąską,oby nie było tu czarnego punktu!!!!! Tendencja zwężania i taniości oraz bylejakości zwyciężyła. Szkoda bo miasto w ten sposób robi się wsiom, na wsi są wąskie drogi!!!!
co to znaczy wsiom?
Sjp się kłania lub powrót do szkoły
najlepszy jest lewoskręt z wjazdem na parking do nowego sklepu, kto w ogóle dał zgodę na takie coś, przecież to nie spełnia żadnych warunków technicznych??? Kpina
prawoskręt
Dobrze że nie zrobili jednokierunkowej
A te kaski to po to żeby ptak na głowe nie nasrał?
kolejna SPIERDOLONA ulica w mieście „modernizacją”…
bardziej zwęzić jej się nie dało?
Nie, bo osiągnęli minimum unijne (minimum, a nie wymóg, bo jest różnica). Brawo Wy. Na przyszłość nie zwężajcie nam już dróg, wystarczy tylko frezować i kłaść asfalt jak jest za drogo! Przykro patrzeć na upadek miasta nawet w kwestii dróg, stajemy się pipidowka dzięki Wam.
chopie kombajem jeszcze po Sobowie se pozwolisz po centrum już się nie jeżdzi — obódż się
Pani ma zad jak kobyła Piłsudskiego !
100% kobieta.
Może to jest ścieżka rowerowa?
może droga dla motorów i małych fiatów 126P
Maly fiat jest tylko jeden niepowtarzalny. I tak tyle złego temu miastu zrobił ,że wystarczy.
wy też zauważyliście że Prezydent Bożek stał się „suwakiem”?
żeby tak szybko zestarzeć się to niepodobne…
No to zastępca teraz ma całkowite pole do popisu- człowiek którego miasto nie wybierało!
I nie dziwcie się, że wszystko co robione spierdzielone. Nie nasz człowiek rządzi i wszystko w temacie…
Każdy kto rządził tym miastem szybko się starzał i siwiał.
Taka robota.
Fajnie że miasto remontuje zniszczone ulice… ale co to jest za składowisko dziadostwa, pozostałości po remoncie na placu na Miechocinie (w mijscu starej kuźni)? Kto w ogóle na to pozwolił, aby wykonawca zrobił sobie skład materiałów? I kiedy będzie to posprzątane?
Do redakcji: Czy tolerowanie niezwykle chamskich wpisów pod adresem Pani naczelnik jest normalną praktyką ?
Adrianku. Komuny już nie ma i każdy może mówić o władzy co chce
Remont a kable na słupach pozostawiali dla ozdoby świątecznej 🙂 …. hahha
ul. Mickiewicza koło Szpitala od świateł z Wyspiańskiego do skrzyżowania z Sikorskiego wystarczy tylko zfrezować i położyć nowy asfalt (na kilka lat wystarczy nowy dywanik), proszę nie zwężajcie jej już. Tak samo z ul. Moniuszki i Zwierzynieckiej (tu ewentualnie studzienki poobrabiać). Jeśli chcecie coś przerabiać przemyślcie dwa razy na lepsze tak, ale na gorsze (minimalne) nie ma zgody większości mieszkańców.
W jakim celu miałaby być zwężona ulica? Chyba że chodzi o zwężenie jezdni, to wtedy warto zapoznać się z obowiązującymi przepisami w zakresie budowy dróg, które stanowią, że na drogach klas GP, G, Z, L i D maksymalna dopuszczalna szerokość pasa ruchu wynosi 3,50 m. Pasy ruchu szersze niż 3,50 m „zachęcają” do rozwijania dużych prędkości, jadąc przepisowo 3,50 m wystarczy. Poza tym im więcej miejsca przeznaczy się na pasy ruchu, tym mniej zostanie na chodniki, ścieżki rowerowe itd. A chyba nie chciałbyś mieć pieszych ani rowerzystów na jezdni jak jedziesz autem?