Dwa wnioski złożyło miasto Tarnobrzeg do dofinansowania w ramach naboru do Rządowego Funduszu Rozwoju Dróg. Oba dotyczą modernizacji ulicy Garażowej.
O szczegółach mówiła podczas minionej sesji sekretarz miasta Jolanta Majchrzak.
– Pierwsze zadanie dotyczy przebudowy drogi gminnej na określonym kilometrażu, ulica Garażowa w Tarnobrzegu (…) Drugi wniosek dotyczy przebudowy drogi wewnętrznej ulica Garażowa w Tarnobrzegu, tutaj jest inny kilometraż podany – dodała.
Wartość pierwszego zadania wynosi ponad 1 mln 600 tys. zl, drugiego zaś ponad 758 tys. zł. Dofinansowanie w ramach RFRD może wynieść maksymalnie 50 %. Czas realizacji to 12 miesięcy od momentu podpisania umowy o dofinansowanie.
A na wkład własny mają.? skoro potancowki, koszenie pasa drogowego i przegrane sprawy i rady kobiet i seniorów i nagrody dla urzędników kosztują.
Kasę znajdą bo ważna osoba chodzi za tą ulicą
Ostatnio jak było 50 procent dofinansowania to głąby z urzędu oddali 8 mln twierdząc , że kasy na wkład nie ma
A TU PROSZĘ chyba znowu trzeba będzie oddać jak poprzednio ???
Paniusia zawsze znajdzie wytłumaczenie ale tak to jest jak zatrudnia się zaopatrzeniowca że szpitala ???
A jak tam w TTBS ???
CBA , prokuratura już skonczyła ???
Może zapytać się cwaniaka mądrali jak tam w sądzie sprawy ???
Ha, ha, ha ??- jakoś cicho cwaniaczek teraz a i jakby niemowy w BEZRADZIE ( kumple z KOZ) ???
I cóż tam zrobią? Wykostkują jak ul. Sztygarów? Tam wystarczy sfrezować z wierzchu, położyć nowy dywanik i ograniczyć prędkość do 30 km/h, ewentualnie rozstawić kilka przeszkód dla uspokojenia ruchu.
No jasne że wykostkują. Pytanie tylko czy kostką tarnobrzeskiej marki Forbet czy sandomierskiej marki Pebia?
Można trochę zwęzić samą jezdnię na rzecz ciągu pieszo-rowerowego. Albo zrobić osobną od drogi dla pieszych drogę dla rowerów z asfaltu (bo przy ciągu pieszo-rowerowym to będzie kosteczka). Ważne, aby było dofinansowanie i można działać.
Jaką drogę dla rowerów z asfaltu? Przecież w tej kadencji projektant pozwala urzędowi wykonywać na ulicach w mieście tylko drogi pieszo-rowerowe z kostki. Wyjątkiem potwierdzającyn tę regułę są drogi rowerowe przy rondach obwodnicy, bo to droga innej rangi. Pomijam tłumaczenie, że na Garażowej nie są potrzebne ciągi dla rowerzystów. Przydałoby się za to dopuszczenie ruchu rowerów „pod prąd”.
Dlatego mówię, że chodzi mi o odrębną drogę dla rowerów, bo wtedy jest szansa na asfalt. Przy ciągu pieszo-rowerowym jest kostka. To chyba lepsze rozwiązanie niż tylko dopuszczenie ruchu rowerowego pod prąd.
Lepsze czy gorsze, o konstrukcji drogi podobno decyduje projektant. A w tej kadencji widocznie nie pozwala urzędowi na asfaltowe drogi rowerowe na ulicach w mieście, skoro takie nie powstają. Zaznaczam że jeziornia to dla mnie nie miasto, tylko obszar podmiejski na terenie gminy.
„…chodzi mi o odrębną drogę dla rowerów, bo wtedy jest szansa na asfalt.”
Wierzysz w to? Bo ja NIE.
Z debilem nie ma co dyskutować
” lepsze” – dla kogo ???
Projektanta zmienić – jest niecznie ??
Lepiej prezydenta – wybory co raz bliżej.
Jakiego prezydenta ???
Takiego czegoś w Tbg NIE MA !
Tylko nie drogę rowerową w tym miejscu. Przecież jest już na równoległej do niej ulicy Sienkiewicza, spieprzona. To wystarczy. Już miasto niech nie uszczęśliwia rowerzystów, jeśli tego nie chcą, tymi swoimi niby drogami rowerowymi. Wystarczy tego dziadostwa !!!
Niech debile już nic nie zwężają – wystarczy , że drogą obwodową ( tzw bożkowa obwodnica) jest tak wąska , że można jechać co najwyżej 50 km/h i jadące Tiry muszą szczególnie ostrożnie jechać aby lusterek nie oberwać ???
Najlepiej jak tarnobrzeskie urzędowe błazny już odpuszczą remonty dróg w mieście , którym jedynym celem jest zwężenie ich i upchnięciu KOSTKI BETONOWEJ ile i gdzie się da .
To znaczy no taki jest od początku zamysł zwężania – węższa jezdnia wymusza ostrożniejszą czyli wolniejszą jazdę, a więc ma wzrastać bezpieczeństwo na drodze. Natomiast wolną przestrzeń zajmują ciągi pieszo-rowerowe, które są ukłonem w stronę pieszych i rowerzystów. A co do kostki to przy chodnikach jest to standard, a odrębne ścieżki rowerowe to sam postuluję, aby były asfaltowe, jeśli koncepcja projektu danej inwestycji na to pozwala.
Hmmm, sam postulujesz, aby odrębne ścieżki rowerowe były asfaltowe. Tylko jak zgłosić ten postulat, jeśli o konstrukcji drogi decyduje organ zwany przez urząd „projektantem”? Znasz adres tego organu? Bo do urzędu szkoda pisać jeśli decyduje projektant, zresztą pewnie i tak uznaliby postulat za bezzasadny.
Ale projektant nie projektuje wg swojego widzi mi się, tylko zgodnie z przyjętą koncepcją i ewentualnymi wytycznymi.
A co to ma do rzeczy? Koncepcja lub wytyczne postulatu nie przyjmą. Do urzędu szkoda pisać jeśli o konstrukcji drogi decyduje projektant, zresztą pewnie i tak uznaliby postulat za bezzasadny. Tak więc twój postulat trzeba zgłosić do projektanta. Znasz adres tego organu?
Nie zmieniaj tematu, tylko podaj adres tego projektanta. Skoro się nim zasłaniają, to niech przejmie wnioski dotyczące modernizacji lub budowy dróg w Tarnobrzegu.
Podasz ten adres do projektanta, czy tylko blefowałeś?
Nie poda, bo jeszcze projektant odpisałby komuś jak faktycznie jest z tym decydowaniem.
To te kręty z urzędu twierdzą, że to projektant decyduje. Nie dajcie się mamić.To urzędasy decydują a raczej ich „układy”.
Ja wiem że w praktyce decyduje urząd. Ale skoro w oficjalnym piśmie zapodali teorię z projektantem, to niech wskażą tego projektanta.
Głupszej teorii o zwężaniu jezdni dla bezpieczeństwa jeszcze NIE słyszałem ???
To musiał wymyśleć wyjątkowo głupi debil !
A czy ta ulica przy której mieszka najwyższa władza w mieście
( ludzie się spierają czy to świnie czy taż wieprze)
też została zwężona ???
Lepiej debile już niechaj nie wciskają kitu o bezpieczeństwie w wyniku zwężania drogi powodując zmniejszenie prędkości .
To tylko debile tak piszą, mówią i przekazują takie zakłamane teorie???
W takim razie na Wisłostradzie zwężyć jezdnię na taką jak jest na drodze obwodowej ???
Dobrze , że tarnobrzeskie debile urz3dowe nie mają wpływu na te w Polsce autostrady, drogi ekspresowe ( s- ki) obwodnicę w grębowie, Mielcu, stalowej ??? bo byśmy jeździli jednym pasem po zwężeniu dla bezpieczeństwa do szerokości 3,3m w celu zmniejszenia prędkosci ???
SKĄD tacy debile się viorą i kto takich tępych ograniczonych ludzi zatrudnił, zatrudnia w urzędzie ????
To tak jakbyś opowiadał tutaj , że monitoring na placach zabaw zakłada się dla bezpieczeństwa ???
Co ma huśtawki pilnować aby się nie przehustała ???
Czy też monitoring chroni dzieciaka przed spadnięciem z huśtawki ???
Pan to się naprawdę kwalifikujesz do leczenia w PZP
Raczej ty !
Bieźle muszą ci płacić za nadgodziny ??
Musi, że to człek z mgr przed nazwiskiem. Magistry to czasem istoty nie z tej ziemi i z wyciętymi przysadkami mózgowymi.
Ja też tak myślę – magister po politologia lub socjologi , ostatecznie belfer po historii lub w- fie?
Nawet za komuny budowali drogi szerokie , jak najszersze jeśli się tylko dało a tu teraz ” magistrat intelektualnie inaczej ???
Przynajmniej za komuny drogami zajmowali się drogowcy ,budowano drogi z myślą o przyszlosći ( najszersze) !
Wisłostradą, Sikorskiego, warszawska dobrze , że zrobiona za komuny bo teraz belfry zrobili by takie drogi ci ledwo dwa tiry by się znieściły ( jak tzw obwodnica bożkowa zwana przez kabareciarzy ” obwodnicą „).
„…taki jest od początku zamysł zwężania – węższa jezdnia wymusza ostrożniejszą czyli wolniejszą jazdę, a więc ma wzrastać bezpieczeństwo na drodze.”
Podejdź, zobacz jak szybko jeżdżą na tej obwodnicy. Węższa jezdnia to większe prawdopodobieństwo wypadku, kolizji. Już jedna siksa wyprzedzała , samochodem rowerzystę na wąskim odcinku, przy linii ciągłej . Źle się dla rowerzysty to skończyło.
teraz kazda nowa nawieszchnia aswaltu jest duzo mniejsza niz była wczesniej
i kto ma mozg w kształcie orzeszka any na srodku drogi wstawic kostke brukowa która jest wyzej niz aswalt wiech chciał bym zobaczyc w necie projekty tych dróg
chyba zrobiłem literówke aby i asfalt
Ty jeździsz od lewa do prawa czy jak ?? Tyle tu się oczytałem o tej niby wąskiej obwodnicy że aż specjalnie tam pojechałem i trudno było mi znaleźć ta niby super wąska drogę na której mają problem minąć się 2 auta. No chyba że jedzie tam Optimus prime i jakiś Autobot to może
Nie trzeba Transformersów, wystarczy że mijają się 2 tiry i robi się ciasno. Na osobówki ta droga wystarczy, tylko że nie na osobówki była budowana.
Orzejedź się za tirem to zobaczysz ??
Na Tracza też mieszczą się dwa samochody osobowe i tylko osobowe !
Na niektórych odcinkach pobocza (tak to się nazywa?), są asfaltowe i mają jakąś tam szerokość (1-1,5 metra?) i to już jest poszerzenie jezdni. Gdyby takie pobocza były na całej długości drogi zwanej obwodnicą, byłoby to wystarczające i bezpieczniejsze dla wymijających się autek ciężarowych, ale, że nie są na całej długości to jezdnia jest zwyczajnie węższa. Węższe są w okolicy ogrodów działkowych.
Kolejna inwestycja nic nie wnosząca do rozwoju miasta ! Gdzie nowe drogi, nowe tereny pod inwestycje za to inwestuje UM coś co nie powinno znajdować się w środku miasta czyli jedno wielkie skupisko mniej lub bardziej obskurnych garaży !
Hola hola… Garażowa to bardzo prestiżowe miejsce na mapie Tarnobrzega. Mieć tam garaż to jak mieć apartament w Dubaju.
haha może i tak, ale gdyby to jeszcze było jakoś zadbane – a tak wygląda jak jeden wielki bezkształtny slams 😉
Do Dubaju niektórzy z Tbg jeżdżą. Ciekawe czy na polskie dziwki?
I właśnie WAŚĆ w tym problem ???
Dojazd do garażu to w tym mieście jak inwestycja w zakład pracy dający miejsca pracy ???
Dlatego jest tak jak jest – wystarczy debilom wyremontować chodnik , ulucę, drogę do garaży i to wszystkim tu wystarcza BI PO CO debilom, błazbom, belfrom , bezradnym, urzędasom INWESTYCJE w miejsca dające prace, zakłady pracy , fabryki
jak świnie, wieprze, knury, maciory z urzędu KASĘ i KORYTO MAJĄ a mieszkańcy to nie turyści przecie ???
W Sobowie całe ulice do remontu , bo pan sołtys nie dopilnował jak drogi zostały rozjeżdżone podczas remontu wałów co firma gwarantowała remont a teraz rejon dróg pomalował dziurę obok dziury co cały odcinek dziurawy , ale pan sołtys cicho siedzi wraz z radą sołecka
A kto wam sołtysa (przewodniczącego osiedla) wybiera ? Na pewno nie ja więc pretensje możecie mieć tylko do siebie. Należy wybierać osoby kompetentne które zadbają o interesy mieszkańców
No tak – A bezradny w radzie miasta z osiedla to po co ???
Narobiło się w mieście radnych : miasta, osiedla, seniorów itd
ale tylko od imprez, lansu, pijaru
i braniu diet ( czyli od koryta) !
Mnie się pan nie pytaj bo ja tam nie mieszkam.
Ludzie powinni mądrze wybierać swoich przedstawicieli
Ha ha ha – mądrze ??
Ale tu jest TBG i mądrość jak bieda, nędza i kasa na inwestycje jak zobaczy bożkowe WITACZE to omija to miasto lub zawraca ???
Wyjątki to zalew dla turystów i pierd??? tzw zamek .
Dali jeszcze na ścianke bożkową i nasadzenia bo wiedzą że jak dadzą więcej to bańda zrobi skok na koryto !
To zmieńcie sołtysa – jaki problem ???
Radnego też możecie zmienić i to niebawem !
remonty tej ulicy chcą wykonać? Czy ta krótka ulica to najważniejsza w Tbg? Może za teren przy garażach przy lesie Kamionka warto się zabrać bo takiego syfu jak tam jest to nigdzie nie uświadczy.
A wiesz może myślicielu gdzie garażowicze wyrzucają swoje odpady?
A ty wiesz Mustafo ibrahimie, że tę kwestię tez można jakoś pozytywnie załatwić?
Tam gdzie turyści nad zalewem ???
Garażowicze chociaż płacą w przeciwieństwie do turystów za których płacą mieszkańcy ?
A kto ten „syf” tam robi ? Właściciele garaży. Nie mam na myśli wszystkich ale niektórzy bo faktem jest że te składowiska wraków i śmieci chluby temu miejscu nie przynoszą
Trzeba zaczekać na „sprzątanie świata”, kiedy dzieci wszystko uprzątną bo miasto sobie z tym nie radzi.
Tak poza tym to wieśniaki nie mają żadnych zasad to rzucają rupiecie gdzie popadnie.
Droga 12 Października z Miechocina pozdraw