Miasto Tarnobrzeg podpisało umowę o wartości 12 mln zł w ramach rządowego Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej na lata 2025–2026. Partnerem projektu jest Komenda Miejska Państwowej Straży Pożarnej w Tarnobrzegu.
Środki zostaną przeznaczone m.in. na nowoczesny sprzęt przeciwpowodziowy i energetyczny, mobilne stacje uzdatniania wody, namioty pneumatyczne, samochód ciężarowy, miniładowarkę, podnośnik koszowy, łódź ratowniczą oraz wyposażenie ochronne dla służb miejskich.
PSP otrzyma także nowy obiekt magazynowo-garażowy w Nowej Dębie, komplety ubrań ochronnych, sprzęt ratowniczy i logistyczny oraz wyposażenie kwatermistrzowskie.
– Zwiększamy bezpieczeństwo naszych mieszkańców i korzystamy z wszelkich możliwości, aby pozyskiwać środki do miasta – podkreślił prezydent Tarnobrzega. – Partnerstwa, w które wchodzimy, przy tym projekcie z PSP w Tarnobrzegu, są dla nas dodatkową motywacją do działania. Razem można więcej – dodał.
Chcemy przejścia podziemnego i wiat nad całością peronów na PKP – nie śpimy.
Władze Tarnobrzega powinny pojechać do Białej Podlaskiej lub Kutna i zobaczyć, jak wyglądają dworce PKP, przejścia podziemne i zadaszone perony na całej długości !?
A niby po co mają oglądać dworzec PKP w jakimś mieście skoro remont prowadzi PKP a nie miasto.Urzednikow z PKP tam kieruj
Ale miasto zawsze kolejom może podpowiedzieć czego lud lokalny oczekuje.
Bo się skoczy na takim remoncie jak w Końskich !?
Poza tym spójrz na niby obwodnicę Tarnobrzega, co za gniot wybudowano i oddano do użytku !? Gdyby Bożek, Pluta i fachowiec naczelnik Trzeciak pojechali gdzieś poza granice Tarnobrzega, Dymitrowa kub Nowej Dęby i zobaczyliby, jak wygląda obwodnica Iłży, a przynajmniej Grębowa, to może dziś większość kierowców by nią przejeżdżało, a nie pchało się do centrum miasta, bo szybciej i krócej !?
Różnica polega na tym że obwodnice Iłży czy Grębowa budowało Państwo czyli GDDKiA . U nas budował to samorząd przy wsparciu Państwa. W sumie widać było nas tylko na taką stać. Zanim w końcu powstała to do jej budowy przymierzano się kilkanaście lat i nic z tego nie wychodziło
Wyszedł brak kompetencji i nadzoru !!! To, że „ COŚ”, bo nie można tego nazwać obwodnicą jest budowane przez samorząd przy wsparciu państwa nie znaczy, że musi być byle jakie !?! Ale niestety Tarnobrzeg słynie z byle jakości i maksymalnego minimalizmu od lat !?! Dla tej „BYLE JAKIEJ” inwestycji nie ma żadnego usprawiedliwienia !!?
Charzewiak ty tam kieruj się
Czlowieku ! Po co Nowak ma jechać i cokolwiek oglądać ? On kablowki nie ogarniał ….
Nie trzeba jechać gdziekolwiek, wystarczy wrzucić w google i już wiadomo jaki jest dworzec w Kutnie.
Zauważam, że zadaszenie na dworcu w Kutnie jest za wąskie, nie sięga do krawędzi peronu ani nawet w jego pobliże. W razie ulewnego deszczu przejście spod zadaszenia do wiaty spowoduje zmoczenie pasażera w chwili dojścia do pociągu.
To zadaszenie nie spełnia swojej roli, a od tego chyba jest, by chronić przede wszystkim przed deszczem no i przy okazji słońcem..
Film o stacji kolejowej w Kutnie. Początek filmu i przy czasie 3:34 wskazuje jak wąskie jest zadaszenie, nie do końca spełniające swoją rolę.
youtube.com/watch?v=u7PsmRHK8as
Zawsze coś musza spieprzyć.
W Białej Podlaskiej zadaszenie wydaje się szersze niż w Kutnie i zadaszenie sięga bliżej krawędzi peronu ale jeszcze mu nieco do niej brakuje.
pl.wikipedia.org/wiki/Biała_Podlaska_(stacja_kolejowa)
Pisz we własnym imieniu.Tak uczciwie
Właśnie ty też.
Mąciciel z charzewic się odezwał
Zamiast tego dworca wolał bym prawdziwe schrony odporne na artylerię itp. Na osiedlach typu Zakrzów, Sielec, Wielowieś w przypadku wojny nie ma się szans gdzie kolwiek ukryć w razie nalotu czy czegoś gorszego.
Przyjmiesz się do wojska w razie „W”, tam dostaniesz schronienie. Pod namiotem.
A Bożkowa Atlantyda ???!
W całym mieście nie ma gdzie się ukryć. Należy owinąć się w prześcieradło i iść w stronę cmentarza.
Podziemne parkingi z funkcją schronu czyli z niezależną studnią głębinową to kiedy?
Bo jakoś nie poczułem się bezpieczniej
Prezydent załatwił 12mln dla PSP a większość o peronie marudzi. Przyjdzie i czas na peron.
Wszystko jest ważne, wszystko jest ważne, wszystko jest ważne… perony też. Pora już się nimi zająć bo perony i dworce kolejowe to wizytówki miast.
Peron jest ważniejszy, bo PSP i tak kasę dostanie!!!
Od czasów PRL stacja kolejowa w Tarnobrzegu nie była remontowana. Czas na nią już przyszedł, patrząc na wyremontowane stacje w Rozwadowie, Kolbuszowej, Rzeszówku i przystanki kolejowe na trasie Tarnobrzeg-Rzeszówek, w mniejszych miejscowościach.