Przejdź z B2C na B2B z nowymi rozwiązaniami od DHL

Do tej pory Twoja firma prowadziła sprzedaż produktów lub usług tylko do klientów indywidualnych, lecz zmieniające się warunki sprawiły, że przechodzisz na rozwiązanie B2B? DHL Parcel teraz znacznie uprościło przejście pomiędzy tymi segmentami, a nawet sprawne ich łączenie – sprawdź ofertę i dowiedz się więcej!

Produkty DHL dla B2B

Potrzebujesz kompleksowej obsługi kuriera, a także elastycznej oferty, z której możesz korzystać na swoich zasadach? DHL Parcel zapewnia szerokie usługi dla biznesu, dzięki którym w wygodny sposób zamówisz kuriera i trafisz swoich odbiorców. Nasza firma zapewnia obsługę na całym świecie i pozwala nadawać nawet duże przesyłki, na przykład palety i półpalety. Aby zamówić kuriera, nie musisz także wychodzić z domu – wystarczy skorzystać z formularza na stronie internetowej lub specjalnej aplikacji. Możesz także liczyć na profesjonalne wsparcie – jesteśmy do dyspozycji i służymy pomocą drogą mailową, telefoniczną i na miejscu. Chętnie damy odpowiedź na każde Twoje pytanie, możemy także wspólnie przeanalizować treść umowy. Jesteśmy dla Ciebie i Twojej firmy, dbamy o to, by współpraca z nami przynosiła korzyści i pozwalała na rozwój przedsiębiorstwa zarówno na rynku lokalnym, jak i międzynarodowym.

DHL Parcel Connect Pallet i inne usługi

Współpraca biznesowa nieraz oznacza konieczność wysyłki sporych paczek. Dlatego przygotowaliśmy usługę DHL Parcel Connect Pallet, dzięki której możesz w łatwy sposób wysyłać produkty na paletach. Jest to opcja międzynarodowa, idealna przede wszystkim dla firm, które regularnie eksportują swoje towary. Co jednak, gdy chcesz nadać mniejszą paczkę? Przy wysyłce na rynki zagraniczne sprawdź oferty oznaczone jako DHL Parcel Connect. Na rynku krajowym przygotowaliśmy natomiast idealną propozycję dla przedsiębiorstw, które nadają paczki ważące mniej niż 25 kg. Jest to DHL Parcel Economy, która zapewnia optymalne warunki. Należy jednak pamiętać, że przy skorzystaniu z tej opcji odbiór może odbyć się wyłącznie w DHL POP (punkcie odbioru paczek). Z tego powodu nie jest to usługa idealna dla wszystkich.

DHL Parcel polska – przejście z B2C na B2B

E-commerce to dziedzina, która może się rozwijać w różnych kierunkach i bardzo dynamicznie. Może okazać się, że dla optymalizacji kosztów i warunków konieczne będzie przejście z modelu B2C na współpracę biznesową. Jednak DHL Parcel jest przygotowane na każdą ewentualność – przygotowaliśmy elastyczne usługi, które pozwalają na wybór modelu zależnie od konkretnych warunków. Pozwala to nam zachować wysoką jakość obsługi oraz zadowolenie klientów. Warto jednak pamiętać o tym, że niezależnie od wybranego modelu współpracy zawsze staramy się dostarczać najwyższą jakość. Dbamy o jak najkrótszy możliwy czas dostawy, a z wielu punktów przesyłki wychodzą nawet kilka razy dziennie. Oferujemy też wsparcie oraz łatwe procedury, dzięki czemu zamawianie kuriera nie należy do trudnych i pracochłonnych zadań.

Nowoczesne rozwiązania od DHL Parcel Polska

DHL Parcel oferuje szeroki zakres nowoczesnych usług i nieustannie je ulepsza, by zapewnić zadowolenie klientów. Na jakie opcje warto zwrócić uwagę? Z pewnością ubezpieczenie, dzięki któremu można liczyć na zwrot kosztów – zależny od tego, jaka była wartość paczki. Przy nadaniu dużej liczby przesyłek oferujemy atrakcyjne pakiety. Ich zakup sprawia, że koszt nadania pojedynczej paczki jest niezwykle atrakcyjny. Zapewniamy też opcje, które ułatwią życie nie tylko nadawcy, ale też odbiorcy, takie jak sprawdzanie statusu paczek, informacja o nadciągającym kurierze czy możliwość przekierowania przesyłki do punktu lub pod inny adres. Sprawdź sam szeroką ofertę firmy na przez internet, zwłaszcza nowe produkty, które dostępne są pod tym adresem: https://www.dhl.com/pl-pl/home/nasze-dywizje/parcel/dla-biznesu/uslugi/nowe-produkty.html.

artykuł sponsorowany

Subskrybuj
Powiadom o
0 komentarzy
Inline Feedbacks
View all comments
Postaw mi kawę na buycoffee.to
0
Would love your thoughts, please comment.x
Skip to content