Tarnobrzeg: Urzędy dla interesantów czynne tylko do 13.30

– Przepraszamy za utrudnienia, ale jesteśmy zmuszeni podjąć wszelkie możliwe kroki, by zminimalizować ryzyko przenoszenia się wirusa. Obserwując sytuację chociażby we Włoszech wykażmy się rozsądkiem i zrozumieniem dla naszych decyzji, stosujmy do komunikatów i zaleceń – z apelem do mieszkańców miasta zwraca się prezydent Tarnobrzega Dariusz Bożek.

Od poniedziałku, 16 marca, interesanci będą mogli załatwiać sprawy w Urzędzie Miasta tylko do godziny 13.30.

– Urząd pracował będzie w normalnych godzinach, ale zawężamy godziny, w których przyjmowani będą interesanci. Chcemy tym samym sprowokować ograniczenie wizyt w urzędzie, które czasami nie są konieczne. Raz jeszcze podkreślam, osobiście załatwiajmy tylko te sprawy, które ewidentnie tego wymagają, które są terminowe, z innymi wstrzymajmy się przynajmniej przez najbliższe dni. W przypadku pytań, wątpliwości zawsze możemy do urzędu zadzwonić – dodaje prezydent Bożek.

UWAGA! Od 16 marca 2020 r. Biuro Obsługi Interesantów Urzędu Miasta Tarnobrzega, ul. Mickiewicza 7, czynne w godzinach 7.30 – 13.30. Wskazany kontakt telefoniczny z urzędem.

Poniżej wykaz numerów telefonów oraz adresów mailowych do poszczególnych wydziałów.

Wydział Edukacji, Zdrowia, Sportu i Kultury
email : edukacja@um.tarnobrzeg.pl
Ważne telefony w sprawach:
edukacji : 1581-81-203
zdrowia : 1581-81- 207
Kultury i sportu: 1581-81-593

Wydział Gospodarki Komunalnej i Środowiska
email : komunalny@um.tarnobrzeg.pl
email : srodowisko@um.tarnobrzeg.pl
Ważne telefony w sprawach :
• dot. usuwania drzew: 1581-81-219
• dot. odpadów komunalnych: 1581-81-225
• dot. mieszkań komunalnych i socjalnych : 1581-81-226
• dot. sterylizacji i kastracji psów i kotów : 1581-81-224

Wydział Rozwoju Miasta i Funduszy Pomocowych
email : fundusze@um.tarnobrzeg.pl
Ważne telefony sprawach dofinansowań: 1581-81-266
1581-81-265

Wydział Komunikacji
email : komunikacja@um.tarnobrzeg.pl
Ważne telefony w sprawach :
• rejestracja pojazdów : 1581-81-239
• prawa jazdy : 1581-81-241

Wydział Spraw Obywatelskich i Zarządzania Kryzysowego
email: obywatelski@um.tarnobrzeg.pl
email: zko@um.tarnobrzeg.pl
Ważne telefony w sprawach :
• dowodów osobistych: 15-81-81-234
• meldunkowych: 1581-81 -244
• działalności gospodarczej i wydawania pozwoleń na sprzedaż napoi alkoholowych: 1581-81-230
• obronnych i ochrony przeciwpożarowej: 1581-81-520

Wydział Urbanistyki, Architektury i Budownictwa
email: budownictwo@um.tarnobrzeg.pl
Ważne telefony w sprawach:
pozwoleń na budowę i warunków zabudowy: 1581-81-212
planowania przestrzennego: 1581-81-255

Wydział Techniczno – Inwestycyjny i Drogownictwa
email : techniczny@um.tarnobrzeg.pl
Ważne telefony w sprawach :
zajęcia pasa drogowego i lokalizacji urządzeń infrastruktury technicznej: 1581-81-260
inwestycje: 1581-81-259
realizacji inwestycji i remontów zasobów komunalnych: 1581-81-251

Urząd Stanu Cywilnego
email: usc@um.tarnobrzeg.pl
Ważne telefony w sprawach:
aktów urodzeń: 1581-81-272
aktów zgonów i małżeństw: 1581-81-273
Urząd Stanu Cywilnego informuje, że wszystkie śluby zaplanowane w Zamku Dzikowskim w Tarnobrzegu odbywać się będą zgodnie z ustalonym terminem.

Wydział Organizacji i Partycypacji Społecznej
email: organizacyjny@um.tarnobrzeg.pl
Ważne telefony w sprawach:
• współpracy z organizacjami pozarządowymi : 1581-81-583
• skarg i wniosków: 1581-81-576

Wydział Podatkowy
email: podatki@um.tarnobrzeg.pl
Ważne telefony w sprawach:
podatków od nieruchomości od osób fizycznych : 1581-81-247
podatku rolnego od osób fizycznych: 1581-81-248
podatku od osób prawnych: 1581-81-578
podatków od środków transportu: 1581-81-261
księgowości podatkowej: 1581-81-232

Wydział Geodezji i Gospodarki Gruntami
email: geodezja@um.tarnobrzeg.pl
Ważne telefony w sprawach:
użytkowania wieczystego: 581-81-218
zgłoszenia robót geodezyjnych i mapy zasadnicze: 1581-81-205

Miejski Rzecznik Konsumentów
email: r.kwiatkowski@um.tarnobrzeg.pl
tel.: 1581-81-516
Biuro Zamówień Publicznych
Email: zampub@um.tarnobrzeg.pl
Tel.: 1581-81-568

Biuro Rady Miasta

email:rada@um.tarnobrzeg.pl

tel.: 1581-81-587

Adres elektronicznej skrzynki podawczej ePUAP: /43m87xibay/skrytka

Numer konta bankowego Urzędu Miasta:
Bank Pekao S.A. I Oddział Tarnobrzeg Nr 18 1240 2744 1111 0000 3990 9547
(rachunek bankowy dla wpłat należności z tytułu podatków i opłat, dochodów z mienia)

info: UM Tarnobrzeg

Subskrybuj
Powiadom o
17 komentarzy
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
Ministerstwo Głupich Kroków
4 lat temu

Prezydent podejmuje wszelkie możliwe kroki… dlaczego tylko głupie? Do godz. 13.30 wirus ma wolne? Nie zaraża? Noż kur…a.

Mar
4 lat temu

„Urząd pracował będzie w normalnych godzinach, ale zawężamy godziny, w których przyjmowani będą interesanci”. Czyli tzw. merytoryczni będą pracowali normalnie, a obsługa klienta i biuro podawcze od 13:30 będzie mieć luźniej.

Ciekawe jak będą funkcjonować elektroniczne środki komunikacji z urzędem. Wystarczy zwykły mail żeby załatwić sprawę w terminie i bez zbędnej zwłoki? Udzielą potrzebnych informacji od ręki przez telefon?

Rozum
4 lat temu

Sklepy wypełnione ludźmi po brzegi, ludzie dotykają towaru, wózków sklepowych i tam nikt nic nie robi a urzędnikom w biurach przyjmujących kilka osób dziennie trzeba ograniczać czas pracy. Jeden chwilę wcześniej zakażony kasjer skanując Twój towar przeniesie zarazki na każde opakowanie które miał w rękach, setkom ludzi dziennie i co WŁADZE NA TO??? Co prezydent na to??? Dlaczego władze nie myślą logicznie??? WIDZICIE SKALĘ ZARAŻANIA NA PROSTYM PRZYKŁADZIE??? GDZIE KONSEKWENCJA???

MiernyWierny
4 lat temu

W urzędzie trzeba koniecznie zatrudnić kapelana i dzień pracy zaczynać od mszy.

do prezydenta Bożka
4 lat temu

Od dawna nie ogarniam wielu bezsensownych decyzji obecnej władzy ale proszę mi odpowiedzieć, wyjaśnić w jaki realny sposób ograniczenie godzin przyjęć interesantów wpłynie pozytywnie na zmniejszenia zagrożenia zarażenia koronawirusem. Kościół zwiększył ilość mszy czyli wydłużył godziny „pracy” aby rozrzedzić ludzi w kościołach. Prezydent miasta skraca godziny przyjęć interesantów a tym samym zagęszcza ilość osób w jednym momencie w urzędzie. Mądre to chyba nie jest 🙁

apel
4 lat temu

i

Mar
4 lat temu

Jest pewien plus. Może mieszkańcy i urzędnicy oswoją się bardziej z elektronicznymi środkami komunikacji z urzędem. Bo w dobie internetu to śmieszne, żeby chodzić czy jeździć z jakimiś wnioskami do urzędów.

Wallenrod
4 lat temu

Mam nadzieję, że najbliższe 2 tygodnie miasto wykorzysta na gruntowną dezynfekcję wszystkich placówek edukacyjnych, wyposażenia, zabawek itd.

PANIKA
4 lat temu

Panika i głupota to obecnie co widzimy. Prezydent zamiast studzić emocje to jeszcze je podkręca głupią i bezsensowną decyzją. Podobnie jak skracanie czasu pracy urzędników tylko w urzedzie miasta podczas upałów. Co to daje? Szczególnie tym pracownikom mającym biura od strony zacienionej. Na pewno każdy się cieszy bo wyjdzie wcześniej do domu a podatnik i tak za wszystko zapłaci. Ciekawe czy za swoje pieniądze tak by robił?

Mieszkaniec_TBG
4 lat temu

W spożywczym lub markecie w ciągu godziny przewinie się kilka razy więcej osób niż przez cały dzień interesantów w UM. Co da ograniczenie pracy sklepów? Jeszcze większe zagęszczenie bo każdy musi coś kupić. Logiczniej by było wydłużyć przyjmowanie interesantów, kolejki mniejsze, większy luz, mniej osób mija się na korytarzu. Prezydent nie chce narazić się podwładnym logiczną decyzją? Akurat kościół dobrze to rozegrał/

As
4 lat temu

Zadbajcie ,żeby były płyny dezynfekujące przy wejściu do urzędów i żeby wszyscy myli ręce. Czy są już zamontowane dozowniki?

Mieszkaniec
4 lat temu
Reply to  As

Wiesz ile to roboty ? Najpierw trzeba ogłosić przetarg na dozowniki i wyłonić wykonawcę a potem jeszcze przetarg na montaż tych dozowników.

apel
4 lat temu

Ograniczeni „filozofy” kompromitują się i uczą „swoją” logiką zamiast popisywać się „taką” mądrością- zamilczcie i nie nadszarpujcie mizernych umysłów

kierownik
4 lat temu

Czego spodziewaliście się od osoby, która cale życie pracowała po ok 20 godzin tygodniowo na państwowym? Być może narzekała że to i tak za długo. Najważniejsze, że potrafi skracać czas pracy, to łatwiejsze niż się wydaje 🙂

Marek
4 lat temu

dla kogo pytam sie te godziny?? bla bezrobotnych??!!! a może godziny powinny byc od 10 do 16.30 ????

wrzos
4 lat temu

KOSCIOL ZWIEKSZYL ILOSC MSZY BO CHCE NA TYM ZAROBIC ( TACA) IM CZESCIEJ TYM LEPIEJ ! PREZYDENT MIASTA NATOMIAST APELUJE, ABY DO URZEDU PRZYCHODZILI PETENCI TYLKO W B.WAZNYCH SPRAWACH, ABY ZMNIEJSZYC RYZYKO ZAKAZENIA, WIEC NIE WIEM CZEGO TU LUDZIE NIE ROZUMIEJA? W KAZDYM MIESCIE JEST TERAZ PODOBNA PROCEDURA.

wrzos
4 lat temu

ZAL MI NATOMIAST TYCH KASJEREK I KASJEROW W NASZYCH MARKETACH, GDYZ ZNAJDUJA SIE NA TZW. PIYERWSZEJ LINII OGNIA APELUJE, WIEC DO ICH PACODAWCOW,ABY PODJELI ODPOWIEDNIE KROKI CELEM ,,ZABEZPIECZENIA,, ICH PRZED ZARAZKAMI. DLACZEGO W TAKICH KWESTIACH MILCZY SANEPID?! PRZECIEZ TU CHODZI O ICH ZDROWIE A NAWET ZYCIE.

Postaw mi kawę na buycoffee.to
17
0
Would love your thoughts, please comment.x
Skip to content