Zmiany w strukturze organizacyjnej Urzędu Miasta

Od 1 lutego zacznie obowiązywać nowa struktura organizacyjna Urzędu Miasta wprowadzona przez prezydenta miasta Norberta Mastalerza. Zakłada ona likwidację oraz połączenie niektórych wydziałów, a także stworzenie nowych stanowisk.

– Dzięki nowej strukturze, wydziały nie będą się już dublowały kompetencjami. Jestem przekonany, że to usprawni pracę całego magistratu – mówi Prezydent Mastalerz.

Połączono:
– wydziały organizacyjny i gospodarczy oraz biuro zamówień publicznych i stanowisko ds. bhp w nowy wydział organizacyjny (symbol Or).

– wydział spraw obywatelskich i zarządzania kryzysowego (OZK)

– wydział edukacji i zdrowia z wydziałem kultury, sportu i turystyki (nowy wydział edukacji, zdrowia, kultury i sportu EZK)

– wydziału urbanistyki, architektury i budownictwa z wydziałem techniczno-inwestycyjnym i drogownictwa (wydział architektury, budownictwa i inwestycji)

– wydział spraw komunalnych z wydziałem ochrony środowiska i rolnictwa (wydział spraw komunalnych i środowiska).

Zlikwidowano Biuro Informacji i Promocji, którego kompetencje przejmie Kancelaria Prezydenta Miasta, którą tworzyć będą doradcy, asystenci oraz stanowisko ds. promocji (KPM).

Stworzono także nowe stanowisko Pełnomocnika ds. osób niepełnosprawnych.

Bez zmian pozostały wydziały:

– budżetu i finansów, komunikacji, świadczeń społecznych, geodezji i gospodarki gruntami, rozwoju miasta i funduszy pomocowych

– Biuro Obsługi Interesantów

– Biuro Rady Miasta

– Urząd Stanu Cywilnego

– Audytor wewnętrzny

– pełnomocnik ds. ochrony informacji niejawnych

– miejski rzecznik konsumentów

– straż miejska

Źródło: UM Tarnobrzeg

Dodaj komentarz

  Subskrybuj  
Powiadom o