Strona internetowa dobra, brak odpowiedzi na maile w języku angielskim – studenci SGH ocenili stronę internetową i kontakt z klientem tarnobrzeskiego magistratu

W ocenie witryny internetowej Tarnobrzeg uzyskał 8 punktów, w ocenie odpowiedzi na maile w języku polskim zaś 5 punktów. Z odpowiedzią na maila od potencjalnego przedsiębiorcy napisanego w języku angielskim było już dużo gorzej,  urzędnicy w ogóle nie udzielili mu odpowiedzi, o czym świadczy brak punktów przyznanych w tej kategorii. Łączna suma punktów przyznanych Tarnobrzegowi pozwoliła na uzyskanie tytułu „Gminy na 5” w drugiej edycji rankingu „Dobrych praktyk w obsłudze przedsiębiorstw”.

Badanie przeprowadziło Studenckie Koło Naukowe Przedsiębiorczości i Analiz Regionalnych działające przy Instytucie Przedsiębiorstwa w Szkole Głównej Handlowej w Warszawie. Badania przeprowadzono metodą tajemniczego klienta. W ten sposób udało się Zespołowi Badawczemu przebadać witryny internetowe oraz kontakt mailowy z niemal 900 gminnymi oraz dzielnicowymi urzędami z terenu całego kraju.

Oceniano w kategoriach:

– witryn internetowych (max liczba punktów 10)
– odpowiedzi na maile w języku polskim (max. liczba punktów 5)
– odpowiedzi na maile w języku angielskim (max. liczba punktów 5)

W drugiej edycji rankingu tytuł Gmina na 5! został przyznany 66 jednostkom samorządu terytorialnego. Najwyższą ocenę obsługi inwestorów osiągnął Bydgoszcz – 18,5 pkt. oraz Kraków 18,5 pkt. Kolejne miejsca zajęły gminy Wodzisław Śląsk, Czechowice-Dziedzice oraz Radlin. Wybrane gminy wyróżniły się wysokimi ocenami witryn internetowych oraz przede wszystkim dobrą odpowiedzią na maile w języku angielskim.

Opracowanie rankingu znajdziesz tutaj

Subskrybuj
Powiadom o
0 komentarzy
Inline Feedbacks
View all comments
0
Would love your thoughts, please comment.x
()
x