Przedstawiamy dwa sposoby na zwiększenie widoczności strony. Skorzystaj z nich i Ty!

09-afterweb - ok - nadwisla24

Chcesz szybko dotrzeć do jak największej liczby odbiorców i zaproponować im skorzystanie z oferty Twojej firmy? Doskonałym narzędziem do tego celu okaże się internet, a konkretnie – wyszukiwarka Google. Pamiętaj jednak, że konkurencja nie śpi i również robi wszystko, by nieustannie pozyskiwać nowych Klientów. Warto zatem poznać dwa niezawodne sposoby na jej pokonanie i odnotowywanie zysków w postaci konwersji.

Zainwestuj w pozycjonowanie i przygotuj się na długofalowy sukces Twojej firmy

Wielu przedsiębiorców, słysząc o pozycjonowaniu, podejmuje samodzielne działania w tym zakresie. Ma to sens wtedy, gdy w Twoim zespole znajdują się: wykwalifikowany specjalista SEO, webmaster i content marketer, którzy mają czas na śledzenie zmieniających się nieustannie wymagań algorytmu Google. W przypadku, kiedy będzie to oznaczało dorywcze prace „ratujące” miejsce strony w rankingu, lepiej zdać się na pomoc specjalistów i zatrudnić zewnętrzną firmę. Dziś bowiem wyszukiwarka nie zwraca uwagi jedynie na ilość linków prowadzących do witryny, ale też na ich jakość. Działania na własną rękę mogą powodować, że pozyskasz mnóstwo odnośników z serwisów o wątpliwej renomie – a to skutkuje nałożeniem dotkliwej kary od Google. Zdarza się też, że firmy dostają propozycję szybkiego wypromowania strony za pomocą zaplecz udających serwisy internetowe, często założonych naprędce. Nie daj się więc oszukać: dobrze zorganizowane pozycjonowanie Twojej strony to godziny pracy specjalistów, tworzących bazę wartościowych odnośników dających stabilną i wysoką pozycję w wynikach wyszukiwania.

Wspomóż działania na swojej stronie za pomocą przemyślanej kampanii Google Ads

Zdarza się, że przedsiębiorcy nastawieni są na sezonowość swojego biznesu. Zatem oprócz stałej usługi, jaką jest pozycjonowanie, potrzebują jeszcze dodatkowego, cyklicznego działania, które w okresach największej sprzedaży zapewni większą widoczność strony. Idealnie sprawdzi się tutaj dobrze przygotowana kampania Google Ads – o jej skuteczność zadbają specjaliści PPC z firmy Afterweb (Afterweb). Jest to płatna reklama w wyszukiwarce, dzięki której Twoja firmowa witryna pojawi się na szczycie wyników wyszukiwania niemal natychmiast. Taki stan rzeczy będzie trwał przez cały czas opłacania kampanii, później, niestety, strona znów spadnie na dalsze miejsca. Jako, że przygotowanie podstawowych założeń nie jest trudne, często właściciele firm decydują się na samodzielne reklamowanie w Ads. Jednak przy dużej ilości lub konkurencyjności fraz lepiej zdać się na profesjonalistów.

źródło: https://afterweb.pl/

materiał partnera

Dodaj komentarz

  Subskrybuj  
Powiadom o