Kolizja na feralnym skrzyżowaniu. Dwa rozbite pojazdy, czasowo zablokowana droga i konieczna interwencja służb ratowniczych. Tak wyglądało dzisiejsze przedpołudnie na skrzyżowaniu ulicy Targowej i Dekutowskiego.
Ze wstępnych ustaleń wynika, iż na niebezpiecznym tym niebezpiecznym skrzyżowaniu doszło do wymuszenia pierwszeństwa przejazdu przez jednego z uczestników, co spowodowało, że czołowo-bocznemu zderzeniu uległy dwa samochody osobowe.
Służby ratownicze otrzymały zgłoszenie około godziny 11:10. Na miejsce niezwłocznie udały się dwa wozy Państwowej Straży Pożarnej i patrol Policji.
Jak się okazało, jedna osoba wymagała pomocy medycznej, wobec czego na miejsce zadysponowano również Zespół Ratownictwa Medycznego. Miejsce stłuczki zostało wyłączone z użytkowania do czasu wykonania czynności wyjaśniających, usunięcia uszkodzonych pojazdów oraz uprzątnięcia jezdni z pozostałości powypadkowych.
foto&info: Tarnobrzeg 112-Ratowicnitwo Powiatu Tarnobrzeskiego
Rondo z przejezdną wyspą albo skrzyżowanie równorzędne. To nie pierwszy wypadek na tym skrzyżowaniu w ostatnich latach.
W tym roku kilkanaście albo kilkadziesiąt wypadków i kolizji, chyba nie ma miesiąca bez wypadku na tym skrzyżowaniu
Rondo im. Leniuchów.
Z oszczędności przerobić to skrzyżowanie w trybie natychmiastowym, albo rondo albo światła, bo co kilka dni jest tam wypadek. Oba samochody to RTA kierowcy pewnie nie znali dokładnie tego skrzyżowania, jechałem przed tą sztuczka chyba koło godz. 11 i przed skrzyżowaniem stał dziadek zajmując kawalek drogi na przeciwko piekarni Busia, samochody jadące jego pasem musiały go mijać bo szerokość jezdni nie pozwalała na minięcie go bez wjazdu na sąsiedni pas, a ja jakbym jechał na pierwszeństwo miałbym kolizje, to jest to wasze zwężanie.
Trzeba było na policję dzwonic
od razu do Prezydenta
Odpowiada tylko przez wizje , koronadciemy się boi, przecież on nie jest od ruchu drogowego czy tez organizacji ulic , zresztą zajęty bo chyba po zakupie kolekcji zostanie kustoszem z racji wykształcenia, bo myśle ,że nie będzie dalej startował na urząd .
Jeżeli skrzyżowanie jest nieznane kierującemu to chyba powinien zachować szczególną ostrożność.To miejsce jest dobrze oznakowane i pionowo i poziomo więc rzeczywiście trochę to dziwne że tyle zdarzeń
jest niebezpieczne, bo tylu wypadków co tam nie ma nigdzie w mieście, a oznakowanie nie zawsze jest widoczne dla oczów
A miały być wolne miejsca parkingowe , gdzie są bo tam jest przechlapane się zatrzymać aby kupić chleb u Busia czy inne zakupy . Czy ten parking nie podlega pod miasto , czy użytkuje przychodnia bo codziennie zajęty przez cały dzień. Ci co tam się leczą to nie mogą dojść na piechotę z miejsca zamieszkania , a tylko niech parkuja ci z poza miasta .
Budynek w tle na fotce nr 3 straszon miejski, dlaczego właściciel go nie otynkować ?
Dlaczego przyjechała karetka z Mielca?
Dlaczego niby to skrzyzowanie jest niebezpieczne??? Jak się nie patrzy na znaki to każde będzie takie samo
Jest niebezpieczne bo jest ograniczona widoczność. Nie każdy jest tak mądry jak ty.
Niby co ogranicza widoczność bo jak słaby wzrok który nie widzi znaku – ustáp pierwszeństwa -to rozumiem
Nawyk lub nieznajomość
Bo jest ogranicznie w głowie– przyjedzie asior ze wsi i udaje rajdowca– wniknijcie z oficjalny protokół policji ;co było przyczyną ,kto zawinił ? „Eksperci” będą cała miasto przebudowywać bo dwa rumple się rozbiły.
Tak od razu wiadukt budować trzeba. Proste skrzyżowanie. Dobrze oznakowane Znaki pionowe i poziome. Ale widzę ,że już tradycją powoli staje czepianie sie w tym mieście wszystkiego. Najlepiej do władzy obwiniając ją o wszystko Z takim podejściem to daleko to miasto na pewno nie zajdzie.
wszystko ok tylko wypadków za dużo, czy wszyscy zdrowi się pytam? Są oszczędności z imprez bo Covid można zrobić tylko czy kasa jeszcze jest?
Co jeszcze według Ciebie można jeszcze zrobić na tym skrzyżowaniu ?. Może winny jest jednak błąd ludzki.
przebudować na bezpieczne z oszczędności pochodowych
Myśląc w ten sposób według mnie za chwilę będziemy zmieniać co drugie skrzyżowanie w mieście. Ruch średni , widoczność dobra, czego jeszcze do szczęścia potrzeba ? . Zdrowego rozsądku i zachowania ostrożności ?
Brak forsy , potrzebna na remont zabytku za 500 tys. zł, na nowa elewacje kibla miejskiego .
Do zadowolonych z tego skrzyżowania.
1) Jak kogoś nie przekonują argumenty „techniczne” (np. ograniczona widoczność drogi z pierwszeństwem po lewej stronie przy dojeździe od strony ul. Sikorskiego) to powinna go przekonać statystyka zdarzeń drogowych, których na tym skrzyżowaniu jest zwyczajnie więcej, niż na innych skrzyżowaniach tego typu w mieście.
2) Jeśli wystarczą znaki, to ciekawe dlaczego na całym świecie stosuje się ronda, progi zwalniające, fotoradary itd.
3) Jeśli nie trzeba przebudowywać skrzyżowań, to ciekawe dlaczego np. kilka lat temu przebudowano skrzyżowanie ul. Jachowicza z ul. Przy Zalewie na rondo.
Podobne skrzyżowanie jest koło komendy policji i nie ma problemów.Co do ronda na Jachowicza to wykonano je z potrzeby technicznej.Przy skrzyżowaniu w kształcie T problem z wjazdem na tereny nad Wisłą miały przywożące tiry sprzęt związany z organizacją Dni Tarnobrzega,wesołe miasteczka czy cyrk ot i cała tajemnica.Ronda generalnie bardzo potrzebne,fotoradary na pewno nie w tym miejscu,co do progów zwalniających nie jestem entuzjastą bo spowalniają dojazd służb ratunkowych
1) Koło komendy – dlatego nie ma problemów.
2) Na Jachowicza mogło być skrzyżowanie typu T, wystarczyło zlikwidować wysepkę, która tam była, co zresztą zrobiono.
3) Rondo mogło powstać np. na skrzyżowaniu Sikorskiego – Zwierzyniecka – Wyszyńskiego, no ale zmodernizowano to co było.
4) Na skrzyżowaniu Targowa – Dekutowskiego co najmniej ograniczenie do 30 km/h na drodze z pierwszeństwem między przejściami dla pieszych (znaki 30-stki nad znakami przejść dla pieszych – skrzyżowanie odwołuje). Przypuszczam jednak, że nie byłoby to zbytnio respektowane, a wtedy trzebaby przejść już do rozwiązań bardziej inwazyjnych, czyli albo rondo, albo skrzyżowanie równorzędne. Progi rzeczywiście nie bardzo tam, chyba że jako wyniesione skrzyżowanie (na całej powierzchni łącznie z przejściami dla pieszych), ale to już by znacznie więcej kosztowało.
Minusy przeciw: 3, argumenty przeciw: 0 🙂
A nie prościej wprowadzić zakaz poruszania się samochodami ???
Od razu wszystko załatwione ???
Nie, prościej, a właściwie najprościej jest robić nic 🙂
Można jeszcze kasę ładować w ronda, sygnalizację, progi itd. – można też postawić zakaz wjazdu na skrzyżowanie –
– tylko po co ???? No chyba , żeby było ładniej, wydać kasę.
Rozumu i myślenia nic nie zastąpi ????
Wystarczy podobnie jak na skrzyżowaniu obok komendy ustawić znak STOP i podobnie jak tam problem powinien zniknąć bo kierowcy patrzą na znaki a nie na budynek instytucji znajdującej się obok skrzyżowania.Jezeli jest inaczej to dla mnie zaiste odkrywcze
No jasne, szczególnie miejscowi nie uważają bardziej przy komendzie, podobnie jak noga nie unosi się nad pedałem przyspieszenia na widok radiowozu 😉 Ale nie będę wchodził głębiej w abstrakcję, bo to nie moja domena.
Co do znaku STOP, to moim zdaniem nie uchroni on przed wypadkami na tym skrzyżowaniu, ale skoro dostajesz lajki, to widać ludziom podoba się ten koncept, kto wie, może nawet urzędnikom. Zobaczymy więc czy, a jeśli tak, to kiedy ten znak zostanie umieszczony i czy uchroni przed wypadkami.
Żaden znak nie chroni przed wypadkami tak samo jak ronda czy sygnalizacja
Wcześniej napisałeś, że „wystarczy” umieścić znak STOP, a skoro wystarczy, to znaczy, że nie trzeba nic więcej. Teraz z kolei piszesz, że żaden znak nie chroni jak ronda czy sygnalizacja. No to jak w końcu, wystarczy umieścić znak czy nie? Bo nie napisałeś, że wystarczy na początek czy coś podobnego, tylko że wystarczy, w domyśle w ogóle.
Wystarczy umieścić znak Stop by zdarzeń było zdecydowanie mniej co oznacza że zdarzenia od czasu do czasu będą występować bo czynnik ludzki jak wiadomo jest zawodny .Tyle w tym temacie
Czyli wystarczy doraźnie. Ok, w takim razie czekam na umieszczenie tam znaku Stop. Zobaczymy czy, a jeśli tak, to kiedy ten znak zostanie umieszczony i jakie obniżenie liczby wypadków spowoduje. Tyle w tym temacie.
Jak stop tak zayebiście podziała, to gdzie on jest do tej pory? Od ostatniej soboty tam są wypadki?
Powtarzam: a na rondzie ulicy Sienkiewicza z ulicą Kwiatkowskiego po wypadku z 2018 roku, kiedy potrącony tam rowerzysta zmarł, zmieniono coś?
zawsze są inne rozwiazania
1 rowery miejskie ustawione na ulicy sikorskiego i nie będą potrzebne maszy do pobierania kasy za miejsce parkowania w centrum
2 nie powiem aby się przydały progi zwalniajace lub fotoradar na ulicy od zwierzynieckiego przez kwiatkowskiego aż pod kopernika wyjaśniam nie bezpieczenstwo dla pieszych na przejsciu
3 mogli tak zrobić aby tiry wjezdzały od nadola co jachowicza koło działek jest tam przeciez droga ale jak dalej dojechać nik o tym nie pomyślał
4 a jak są wypadki to się afera zaczyna wiec zabierac prawko nie na 3 lub 6 m tylko wiecej i zmniejszyć punkty karne zamiast 24
5 prezydent nie ma pomysłów a miasto hajsu………….
TY BOLEK,JEDNAK KOŁO POLICJI TEŻ SA PROBLEMY,NP.KOLIZJA DZIŚ
Ha ha ha .Winne jest chyba skrzyżowanie , bo jest a znaki są, winne są progi, bo ich nie ma, winne są samochody bo (no właśnie bo) itd itd . Wszystko jest winne oprócz kierowców !!!!!!!!!! To już paranoja z tym wszystkim.
Problem tej krzyżówki jest w tym że Targową niektórzy lubią jechać szybko a wyjeżdżający z Dekutowskiego nie widzą jadących z lewej strony z powodu zaparkowanych tam samochodów i są wymuszenia.
Jeżeli to jest przyczyną to wystarczy zmienić znaki z Ustąp na Stop
Bolek – ruch tam jest duży i jest tam ciasto do tego działa też dużo podmiotów w okolicy – Wydział Drogowy UM Tarnobrzeg powinien rozważyć przebudowę, chyba, że przebuduje dopiero jak ktoś tam zginie. Zabrzmiało groźnie, ale taka jest prawda, jak niektórzy z was nie widzą problemu to chyba musi dojść do tragedii, aby coś się tam zmieniło, a częste wypadki na tym skrzyżowaniu to ostrzeżenie. Lepiej zrobić coś niż nie robić nic.
Kibel ważniejszy bo się sypie .
A na rondzie ulicy Sienkiewicza z ulicą Kwiatkowskiego po wypadku z 2018 roku, kiedy potrącony tam rowerzysta zmarł, zmieniono coś?
To jest problem kierowców i ich wina a nie skrzyżowania ! Znaki są – są , w czym problem ???
Dziś od rana była mgła ,więc na pewno przyczyną był brak widoczności. Mieszkam niedaleko i często słyszę syreny policyjne nieopodal więc zapewne ciągle coś tam się dzieje. Skrzyżowanie jest niebezpieczne dlatego że ruch Targową jest bardzo duży, szczególnie teraz gdy zamknięta Mickiewicza, wszystko kieruje się na Targową,która jest dość wąska. Jest to trudne miejsce, nawet dla mnie jako rowerzysty, często zjeżdżam na chodnik i pasami przeprowadzam rower, bo jest takie zamieszanie na jezni ,że lepiej nie wjeżdżać
Najlepszym rozwiązaniem byłoby ustawienie tam świateł, gdyż nie ma zbyt wiele miejsca na rondo. Małe rondo może by się zmieściło, ale kosztem chodnika i pobliskich parkingów. Władze miasta muszą coś z tym fantem zrobić jak najszybciej.
Dlaczego kosztem chodnika? Takie coś można zrobić:
Ale jeśli rondo nie pasuje, to tanie opcje są takie:
1) nic nie robić (dalej wypadki),
2) 30-stki na dojazdach drogą z pierwszeństwem (słabe przestrzeganie),
3) skrzyżowanie równorzędne (znaczne pogorszenie płynności).
Można zrobić wiele ale czy to zastąpi zdrowy rozsądek kierowców i obowiązek stosowania się do przepisów ???? Wątpię. Skrzyżowanie to jest dobrze oznakowane,
wystarczająco. Chwilowe niedogodności w postaci remontu innych ulic i wzmożonego ruchu na tej ulicy (targowej) nie mogą stanowić podstawy od razu do budowy ronda czy też oświetlenia sygnalizacyjnego.
Co więcej jak wybudują drogę S74 oraz poprawią drogę z Nowej Dęby do Stalowej Woli to pies z kulawą noga tu nie zajrzy i do TBG nie zajedzie ogromna większość ciężarówek (i nie tylko ciężarówek). Ba , nawet ta słynna obwodnica (właściwie jej projekt) będzie zbyteczna.
Wszedłeś w abstrakcję, więc odpowiem abstrakcyjnie 😉
Na tym skrzyżowaniu jest mniej zdarzeń drogowych niż np. na skrzyżowaniu przy komendzie Policji, więc nie trzeba nic robić. A Ziemia jest płaska.
Bo przy komendzie jest mniejszy ruch a tu większy i nie tylko z tego powodu , że jest więcej sklepów ale też dlatego, że przyjezdni szukają wolnych miejsc na parkingach (tak sobie w kółko wycieczki robią). Skoro skrzyżowanie jest dobrze oznakowane i są wypadki i z skąd założenie że na rondzie ich nie będzie (a też bywają) -to takie błędne założenie , że wypadkowi jest winne skrzyżowanie – czyżby skrzyżowanie kierowało samochodami ??????
Jakby Pan chciał wiedzieć to w St. Woli w stronę chyba Bojanowa porobione są wyjazdy z rond w kierunku Bojanowa (a właściwie majdanu Królewskiego przez przyszła obwodnicę Nowej Dęby)..
Będzie niebawem jedna wielka obwodnica Tarnobrzega – wedle życzeń włodarzy miasta – bez konieczności przejazdu przez Wisłostradę, Sikorskiego, Warszawską rzeszy samochodów .
Chcieli włodarze miasta od lat obwodnicę – będą ją mieli i to jaką ????
dobre,w dupie byłes i gówno widziałeś,hahahha,hahaha,hahahaha
Od razu widać , że z poza TBG nosa nie wychyliłeś – co najwyżej nad zalew. Jak nie wiesz to się nie wypowiadaj i nie siej gówna ze swojej du…
dzieciaku zwiedziłem cała europę
Chyba w bagażniku???
Nie chce mi się punktować po kolei, bo widzę jakie masz podejście do tego tematu, więc odniosę się przykładowo tylko do jednego wątku, mianowicie: skrzyżowanie kieruje samochodami. Budowa drogi i sposób zorganizowania ruchu na niej ma oczywisty wpływ na zachowanie jej użytkowników. Przykład: próg zwalniający. Masz dwa proste odcinki ulicy między skrzyżowaniami z przejściem dla pieszych pośrodku. Chcesz spowolnić pojazdy przed przejściem. Na jednej prostej dajesz same znaki ograniczenia prędkości, a na drugiej prostej dajesz znaki plus robisz przejście na progu. Nie będzie różnicy w zachowaniu kierowców, co nie? To pytanie jest retoryczne.
To może jeszcze te progi pobudować na Sikorskiego, Warszawskiej – co ???? (Tam też są wypadki.
A co tam przed każdym skrzyżowaniem i jeszcze lepiej przed każdym rondem progi wybetonować – CO ??? Samochody po przejechanie progu po wjeździe na skrzyżowanie nie przyśpieszają.
Panie progi buduje się przede-wszystkim w celu ochrony pieszych,
o czy ty piszesz!!!!!
Powtarzam – próg, rondo, czy sygnalizacja świetlna – rozumu nie zastąpi, ani cierpliwości ani ostrożności -napalonych kierowców.
Wychodzi z tego, że winny jest „próg’ bo go nie ma.
Znaków nie widzieli a próg zobaczą – dobre!!!
Obywatelu, próg zwalniający to był tylko przykład wpływu budowy / wyposażenia drogi na zachowanie jej użytkowników. Równie dobrze mogłem posłużyć się przykładem różnych szerokości pasów ruchu (wzrastają wraz ze wzrostem klasy drogi), czy wysp kanalizujących ruch. Na tym skończę tę polemikę. Jako powód do jej zakończenia podaję to, że nie chce mi się już jej prowadzić – dzięki temu tym razem będziesz miał zrozumiały powód, żeby dać minusa 🙂
Szanowny Panie – propozycje może i dobre (jakby były prowadzone remonty) ale rozumu i myślenia nic nie zastąpi, czy będą znaki, rondo, oświetlenie , progi to nie zastąpi organów myślowych – nie popadajmy w paranoje.
Minusa – a za co – myślenie właściwe . MY tu możemy tylko popisać , podyskutować – a Burmistrz z urzędasami mają swoją wizje którą realizują – co my tu możemy więcej.
Burmistrz jaki jest taki jest, urzędnicy jacy są , tacy są – cudów nie wymagajmy „z pustego to i Salomon nie naleje” a że dla nich myślenie to jak cud – to jest jak jest .
światła?i korki do nastepnych świateł,gratuluje ,brawo ty
Jeszce progi zwalniające pobudować przed rondami i skrzyżowaniami, znaki stpo wszędzie postawić
Taaaa Wszędzie zrobić RONDKA
Rondko za rondkiem i jeździć się po mieście nie da
I dobrze bo mieścina mala i wszędzie można chodzić pieszo !
Najlepiej takie jak na Dominikańskiej 🙂 Wjeżdżasz na rondo i tyłek ci widać 🙂
A gdzie Darek, gdzie Darek ??????? – zdjęcia bez Darka – natychmiast zamknąć ten portal.
Sprzedaje udziały w Wodociagach !