Twoi Klienci coraz częściej korzystają ze smartfonów. Pozwól im się odnaleźć na telefonach!

Kwestia pozycjonowania stron internetowych od kilku lat obejmuje nie tylko portale wyświetlane na komputerach stacjonarnych, ale również serwisy online, które uruchamiane są na nieco mniejszych ekranach. Poprawna optymalizacja firmowej witryny pod urządzenia mobilne jest dzisiaj niezwykle ważnym aspektem dla współczesnego SEO. Mobile-first od dawna stanowi przecież jeden z kilkuset czynników rankingowych dla Google. Już sama możliwość zaspokajania potrzeb Klientów, którzy zdecydowali się na przeglądanie sieci z poziomu smartfonów lub tabletów definiuje prawdziwego lidera sprzedaży w danym sektorze. Jak ważne jest stworzenie mobilnego odpowiednika strony? Nie lekceważ sygnałów płynących zza Oceanu. Smartfony mogą zrewolucjonizować rankingi!

Użytkownicy mobilni a pozycjonowanie stron internetowych. Oto rola mobile-first index!

Najnowsze badania nie pozostawiają złudzeń. Zdecydowana większość konsumentów online już od dawna wykorzystuje urządzenia mobilne do wertowania zasobów internetu. Ponad 50% unikalnych wyników wyszukiwania Google pochodzi właśnie od smartfonów lub tabletów, które stopniowo wypierają z obiegu komputery stacjonarne. Gigant zza Oceanu wydaje się doskonale to rozumieć. Jednym z kluczowych czynników podczas ustalania rankingu na poszczególne słowa kluczowe jest obecność wersji firmowego portalu, który będzie przystosowany do wyświetlania na zauważalnie mniejszych ekranach. Mobile-first index, bo taką nazwę nosi omawiany algorytm, wywrócił do góry nogami czołówkę dotychczasowego zestawienia. Dziś bez zaspokajania oczekiwań Klientów mobilnych nie ma co liczyć na dotarcie do pierwszej strony rankingu Google.

Strona mobilna czy responsywna? Jakie rozwiązanie poleca się przy pozycjonowaniu?

Przystosowana do urządzeń mobilnych i poprawnie działająca strona internetowa to absolutna podstawa dążenia do wysokich pozycji w rankingu Google. W naszej firmie oferujemy partnerom biznesowym stworzenie i pozycjonowanie portali responsywnych lub całkowicie mobilnych. Przy współczesnym SEO poleca się zaprojektowanie strony RWD, która stanowi doskonałe połączenie wygody tworzenia, komfortu użytkowników i możliwości przekazywania kluczowych informacji.”

Źródło: https://afterweb.pl/

Tak. Doświadczeni specjaliści od marketingu w wyszukiwarce Google polecają stworzenie wersji responsywnej (RWD) firmowego portalu. Dlaczego? Taki serwis bez większego problemu dopasuje się do każdego rodzaju wyświetlacza. Można więc uruchomić go nie tylko na smartfonie, ale także na tablecie. Responsive Web Design, w przeciwieństwie do mobilnej strony internetowej, będzie zdecydowanie lepiej odpowiadać na oczekiwania algorytmu Google, a samo narzędzie nie wymaga stworzenia dodatkowego adresu URL. To olbrzymia wygoda, zwłaszcza dla analityków. Mobilne wersje serwisów online muszą posiadać osobne statystyki dla dwóch domen i zwykle potrzebują również odrębnego systemu do zarządzania treścią CMS. Responsywność to przyszłość!

materiał partnera
Subskrybuj
Powiadom o
0 komentarzy
Inline Feedbacks
View all comments
0
Would love your thoughts, please comment.x
()
x
Skip to content