Nie jest łatwo znaleźć idealny prezent biznesowy. Taki upominek powinien być niebanalny, elegancki i przede wszystkim – trafiony w gust klienta. Na wybór tego odpowiedniego warto poświęcić trochę czasu. Szukasz inspiracji? Poniżej znajdziesz 5 pomysłów na elegancki prezent dla klienta.
Dlaczego warto zdecydować się na zakup prezentu dla klienta?
Obecnie budowanie długoterminowej współpracy jest sporym wyzwaniem. Często wartościowy produkt i wysokiej jakości obsługa nie wystarczają, aby zatrzymać klienta na dłużej. W tej sytuacji warto postawić na martketing relacji.
Prezenty biznesowe mogą z jednej strony wpływać na poprawę doświadczeń klientów związanych z naszą firmą, a z drugiej – pomagać w kształtowaniu osobistej relacji, która może przełożyć się na ich późniejszą lojalność.
5 pomysłów na elegancki prezent dla klienta
Wyjątkowa kolacja
Kolacja biznesowa to prezent idealny dla kluczowych klientów i kontrahentów firmy. Otoczeni luksusowymi wnętrzami i kuchnią wykorzystującą produkty najwyższej jakości z pewnością poczują się docenieni i wyróżnieni. Wybierając lokal, postaw na miejsce eleganckie i kameralne. Kluczowa jest również jakość obsługi – jeśli wybierasz się na kolację z ważnym klientem, koniecznie poinformuj ją wcześniej o tym wydarzeniu.
Elegancki wizytownik
Prezent dla klienta powinien być jednocześnie bezpieczny, ale i elegancki. Jeśli nie jesteście w bardzo bliskich stosunkach, wybierz produkt, który przyda się każdemu biznesmenowi. Świetnym wyborem będzie wizytownik. W jaki sposób wręczyć taki podarunek? Jeśli nie możemy zrobić tego osobiście, dobrym pomysłem będzie dołączenie gustownej kartki z dedykacją.
Ekskluzywny kosz prezentowy
Ekskluzywny kosz prezentowy w ręcznie wykonanej walizce to upominek, który z pewnością się spodoba. Taka forma podarunku jest niezobowiązująca, ale pełna wdzięku i klasy.
Każdy zestaw prezentowy jest pięknie zapakowany, dzięki czemu możesz od razu wręczyć go klientowi. W kompozycjach znajdują się m.in. ekologiczne wyroby, dobrej jakości słodycze i elementy dekoracyjne, takie jak suszone pomarańcze czy laski cynamonu.
Do kosza możesz dołączyć bilecik prezentowy – wówczas twój klient będzie wiedział, od kogo otrzymał podarunek, a prezent nie będzie bezosobowy.

Książka z dedykacją
Prezent dla klienta nie musi być bardzo kosztowny. Jeśli szukasz taniego i niezobowiązującego podarunku, książka rozwieje twoje zakupowe wątpliwości. Jeśli znasz gust klienta, zdecyduj się na pozycję o konkretnej tematyce. W innym przypadku dobrym pomysłem będzie produkt o treści biznesowej. Dodatkowo zadbaj o to, aby opakowanie książki było gustowne i eleganckie. Na okładce mogą pojawić się indywidualne pozdrowienia.
Masaż lub wizyta w ekskluzywnym SPA
Prezenty dla klientów to świetne narzędzie do osiągnięcia strategicznego celu dla wielu firm, jakim jest większe przywiązanie klienta do marki. Decydując się na upominek w formie vouchera na wizytę w SPA, spełnisz oczekiwania nawet najbardziej wymagających osób. Zapracowany biznesmen z pewnością doceni możliwość otrzymania chwili dla siebie i niczym niezmąconego relaksu.
artykuł reklamowy