Podsumowanie roku pracy TSSE Euro-Park Wisłosan. Nagrody specjalne za rok 2021

Kolejny rok działalności  TSSE Euro-Park Wisłosan podsumowano podczas konferencji prasowej, która odbyła się w miniony poniedziałek w zamku w Baranowie Sandomierskim. Podczas wydarzenia wręczono również nagrody specjalne TSSE za 2021 rok. Wśród wyróżnionych znalazł się prezydent Stalowej Woli, który odebrał nagrodę za aktywną i owocną współpracę z TSSE i ARP.

Jak czytamy w podsumowaniu roku zamieszczonym na stronie TSSE:

W ostatnich 12 miesiącach wydano 43 decyzje o wsparciu, a deklaracje nakładów inwestycyjnych przedsiębiorców TSSE wyniosły aż 3,39 mld zł. Wiodące branże w naszej strefie to konstrukcje metalowe, branża spożywcza i meblarska. Dużo się działo w tym roku w naszej strefie. To między innymi budowa hali przemysłowej o pow. 11 tys. m2 w Tarnobrzegu i pozyskanie dużego inwestora – Yetico S.A. oraz pozyskanie największego projektu inwestycyjnego w tarnobrzeskiej strefie wraz z wydaniem Decyzji o Wsparciu dla koreańskiego przedsiębiorcy SK Nexilis Poland sp. z o.o.. Zakład produkujący baterie do samochodów powstanie w Stalowej Woli. Wartość nakładów inwestycyjnych to 2,6 mld zł.

W ramach działań społecznej odpowiedzialności biznesu zorganizowano dla mieszkańców Tarnobrzegu, Stalowej Woli i Nowej Dęby – miast w których w 1997 roku powstała tarnobrzeska strefa – a także dla mieszkańców całego regionu i pracowników firm TSSE, cykl biegów przełajowych z okazji 30-lecia ARP pod nazwą „TRIADA ARP”. Uczestniczyło w nich kilkaset osób.
Współpracując ze szkołami zawodowymi i uczelniami wyższymi zorganizowano nowatorski program wykładów szkoleniowych dla młodzieży „Young Staff Academy” a także współpracowano ze stalowowolskim wydziałem Politechniki Rzeszowskiej w konkursie „Od pomysłu do przemysłu”.

Podczas konferencji przyznano Nagrody Specjalne TSSE za 2021 rok. Laureatami zostali:

    • ERKADO sp. z o.o. – Największa zrealizowana inwestycja przez polskiego przedsiębiorcę w 2021 roku.
    • PPH Cerkamed Medical Company WOJCIECH PAWŁOWSKI – Przedsiębiorca wdrażający innowacyjne rozwiązania i realizujący produkcję opartą o nowoczesne technologie.
    • SK Nexilis Poland sp. z o.o – Największy projekt inwestycyjny uruchomiony do realizacji na terenie TSSE EURO – PARK WISŁOSAN
    • Samorząd Miasta Stalowa Wola – prezydent Lucjusz Nadbereżny – kategoria: JST – miasto. Aktywna i owocna współpraca z TSSE i ARP.
    • Samorząd Gmina Orły – wójt Bogusław Słabicki – kategoria: JST – gmina. Kreatywny organizator działań wspierających zagospodarowanie terenów TSSE.
    • dr hab. inż. Andrzej Trytek, prof. PRz, dziekan Wydziału Mechaniczno-Technologicznego Politechnika Rzeszowska im. Ignacego Łukasiewicza w Stalowej Woli – współpraca TSSE z jednostkami szkolnictwa zawodowego.
    • Przedstawiciele tarnobrzeskiego Oddziału ARP wręczyli statuetkę Laureata Nagrody Specjalnej TSSE Marcie Półtorak – prezes firmy Marma Polskie Folie Sp. z o.o. w ramach uroczystości obchodów jubileuszu 30-lecia przedsiębiorstwa w Rzeszowie. Kategoria: Decyzja o Wsparciu wydana w 2021 r dla największego projektu inwestycyjnego planowanego do realizacji przez polską firmę.

foto&info: TSSE Euro -Park Wisłosan

OD REDAKCJI

Od kilkunastu dni każdy artykuł opublikowany na łamach naszego portalu, który chcemy zamieścić na naszym facebooku, jest przez kogoś lub grupę osób zgłaszany jako naruszający standardy dotyczące nagości lub aktywności seksualnej. Praktyka ta najwyraźniej ma na celu pozbawienie nas dodatkowego zasięgu, który umożliwia zamieszczanie naszych artykułów w mediach społecznościowych. Być może wynika to z czystej złośliwości lub jest odpowiedzią na niewygodne dla niektórych tematy, które poruszamy. Niestety praktyka ta, mimo iż po pewnym czasie posty są przywracane przez facebooka z notatką: Przykro nam z powodu pomyłki. Sprawdziliśmy Twój post jeszcze raz i stwierdziliśmy, że nie narusza Standardów społeczności„ powoduje, że facebook nakłada na nas czasowe ograniczenia, pozbawiając możliwości jakiejkolwiek aktywności w mediach społecznościowych.Co więcej, pojawia się również informacja o możliwości całkowitego zablokowania naszego konta na facebooku.

Stąd nasza prośba/sugestia, jeśli chcą Państwo aby dany artykuł z naszego portalu pojawił się w mediach społecznościowych a jego treść dotarła do jeszcze większej liczby osób, prosimy o udostępnianie go na swoich profilach.

Subskrybuj
Powiadom o
51 komentarzy
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
Grzegorz
2 lat temu

Dlaczego zakład powstanie w podstrefie Stalowa Wola a nie w strefie tarnobrzeskiej ? Mało tam jest firm? Powinni ściągać firmy do Tarnobrzega a nie do tzw.podstref TSSE w Stalowej,Wrocławiu czy Radomiu.

hmhm
2 lat temu
Reply to  Grzegorz

u was powstanie ponoc farma

Tomasz
2 lat temu
Reply to  hmhm

Farma fotowoltaiczna to powstanie w Grebowie a to tez prawie Stalowa Wola .Juz chodza sluch od samorzadu w Grebowie ze gdyby byla taka mozliwosc to chetnie przylaczyliby sie do stalowej Woli albo chocby do gminy Stalowa Wola.

Cytat pauza
2 lat temu
Reply to  Tomasz

Tak, ale bez Jeziórka, drogi panie

łysy
2 lat temu
Reply to  hmhm

Chyba ferma

hmhm
2 lat temu
Reply to  Grzegorz

w tarnobrzeg wpompowano juz wystarczajaca ilosc publicznych pieniedzy juz wystarczy

mariusz sando
2 lat temu

brawo stalowa wola stolica regionu sandomierskiego

Budowa roku
2 lat temu

Tymczasem modernizacja ul. Mickiewicza Budową Roku Podkarpacia 2020!

http://www.tarnobrzeg.pl/aktualnosci/modernizacja-ul-mickiewicza-budowa-roku-podkarpacia-2020,3313.html

obywatel
2 lat temu
Reply to  Budowa roku

Ha, ha, ha ???

Asterix
2 lat temu
Reply to  Budowa roku

To są jakieś jaja

Przemek
2 lat temu
Reply to  Budowa roku

Wowwww CALY KILOMETR DROGI WOWWWWW ALE WSPANIALA INWESTYCJA BRAWOOOOOO!

wójek dobra rada
2 lat temu
Reply to  Przemek

a jaka wąska,cud ,ze tam jeszcze wypadku nie było!

TGP23578S
2 lat temu
Reply to  Budowa roku

Koń by się uśmiał

Lucas
2 lat temu
Reply to  Budowa roku

Ciekawe co przesądziło o tym tytule. Drogi dla rowerów i pieszych z kostki? Wystające krawężniki na niektórych przejazdach rowerowych? Holandii nie będę pokazywał, bo takie podejście i infrastruktura jak tam jest u nas po prostu niemożliwa, ale pokażę Austrię (infrastruktura rowerowa widoczna praktycznie od początku filmu).
https://www.youtube.com/watch?v=CdIczVL7iWw

malgorzatka
2 lat temu
Reply to  Lucas

Jeśli to ma byc przykład ze lepiej jest w Austrii to ja wymiekam.Przeciez to tragedja w porownaniu z Polska.W Polsce wszystko jest lepsze i funkcjonalniejsze w porownaniu z tym na filmie.Austria ?Beznadzieja.Popekane sciaszki z dziurami,brak przejazdu pzez skrzyżowanie i ogólnie brzydko.Jak na Ukrainie.

malgorzatka
2 lat temu
Reply to  malgorzatka
Lucas
2 lat temu
Reply to  malgorzatka

Po pierwsze chwali Pani całą Polskę, czyli również Tarnobrzeg, w którym akurat infrastruktura rowerowa, poza kilkoma wyjątkami, jest najwyżej średnia.
Po drugie podlinkowała Pani film ze Stalowej Woli, a nie z wyróżnionego odcinka ul. Mickiewicza w Tarnobrzegu. Na marginesie na filmie widać, że w SW jest wciąż spory udział ścieżek z kostki, zdarzają się przeszkody w skrajniach ciągów rowerowych i jeszcze parę innych wad by się znalazło.
Po trzecie pokazałem przykład z Austrii świadomie, jako infrastrukturę rowerową daleką od ideału, ale i tak lepszą niż na wyróżnionym odcinku ul. Mickiewicza w Tarnobrzegu. Ale nie ma problemu, proszę przykład z Holandii.
https://www.youtube.com/watch?v=PWHqywi3obI&ab_channel=RosiAroundTheWorld

malgorzatka
2 lat temu
Reply to  Lucas

Drogi panie.Takich przykładów jak z Holandii to i w Polsce wiele by sie znalazło.Naprawdę niech może oglądnie sobie pan kabaret na temat Holandii 🙂

https://www.youtube.com/watch?v=ZJqTttUgSmY

Lucas
2 lat temu
Reply to  malgorzatka

Owszem, ale tylko w niektórych miejscach w Polsce, na pewno nie w Tarnobrzegu. Natomiast w Holandii dobry standard jest powszechny jak kraj długi i szeroki, a infrastruktura niczym z minionej epoki, która w Polsce stanowi większość i wciąż jest wykonywana, w Holandii stanowi zdecydowaną mniejszość i już się takiej nie wykonuje. Dziękuję za link do kabaretu, aczkolwiek szkoda, że droga Pani (Pan D.?) nie podlinkowała przeglądu tarnobrzeskiej infrastruktury rowerowej, szczególnie tej na wyróżnionym odcinku ul. Mickiewicza 🙂

malgorzatka
2 lat temu
Reply to  Lucas

Gdyby Holandia byla tak doswiadczona przez wojne,gdyby byla tyle co Polska lat pod Ruskim komunistycznym butem to tam poza smierdzacymi kanalami niczego by nie bylo.Rowerem to by sobie mogli pojezdzic po polnych drogach.Troszeczkę rozwagi w myśleniu .Ja osobiście jesli juz bym miała porównywać to wole infrastrukturę rowerowa w Danii.Holandia nie jest tu krajem przodujacym I to nie tylko w tym temacie.W wielu Polska ja przewyższa.

Lucas
2 lat temu
Reply to  malgorzatka

Znacząco odbiegła Pani od tematu. Zamiast skupić się na wyróżnionym odcinku ul. Mickiewicza w Tarnobrzegu, uparcie pisze Pani o całej Polsce. Nie żyjemy w całej Polsce, tylko w konkretnych miejscowościach, w innych najwyżej bywamy. Co do rozwagi w myśleniu, to skoro nie ma co porównywać Polski do Holandii to nie ma też co porównywać Tarnobrzega do Wrocławia czy Poznania. Odnośnie Danii, to rzeczywiście dobra infrastruktura rowerowa jest tam powszechna, ale krajem przodującym w tej dziedzinie od lat jest Holandia.

malgorzatka
2 lat temu
Reply to  Lucas

Nieprawda.Natomiast Tarnobrzeg to male prowincjonalne miasteczko rządzone przez beznadziejnych kolejno prezydentów.Wiec skupianie sie wyłącznie na grajdołku nie ma sensu.Moze pan zostanie kiedyś prezydentem i wówczas Tarnobrzeg to będzie jedna wielka ścieżka rowerowa.Jak by nie bylo innych ważniejszych tematów w wielowsi.

Lucas
2 lat temu
Reply to  malgorzatka

Widać Pani przemierza regularnie całą Polskę i ma czas i pieniądze cieszyć się jej pięknem. Zwykli ludzie tacy jak ja żyją w danym miejscu, także w, jak to Pani określiła, małych prowincjonalnych miasteczkach i nie mogą sobie pozwolić na takie podróżowanie. Oczywistym jest, że infrastruktura rowerowa to nie jedyna sprawa w Tarnobrzegu. Rzecz w tym, żeby rozwijać tę infrastrukturę w odpowiedni sposób, a nie jak popadnie. Startować na prezydenta nawet nie zamierzam, bo tutaj rozsądek i merytoryka przegrywają z nostalgią i emocjami.

rowerowy
2 lat temu
Reply to  Lucas

Ja się nie mogę nadziwić, po co bawić się z wyznaczaniem dróg pieszo-rowerowych, skoro są one budowane jak chodniki. Nie rozumiem dlaczego przy takiej polityce ten naczelny specjalista od inżynierii ruchu, czy kto tam decyduje o znakach, nie postanowi o ustawieniu przy wjazdach do miasta znaków informujących, że w tym mieście w razie braku drogi rowerowej lub pieszo rowerowej można jechać rowerem po chodniku.

Janusz
2 lat temu
Reply to  Lucas

Autostrady Austria ma ok (obok Niemiec najlepsze w Europie) ale te ich ścieżki rowerowe wcale nie są takie idealne bo w Holandii są 100 x lepsze a tam rowerzyści są ważniejsi od kierowców.

Lucas
2 lat temu
Reply to  Janusz

Przecież napisałem, że pokazałem przykład z Austrii świadomie, jako infrastrukturę rowerową daleką od ideału, ale i tak lepszą niż na wyróżnionym odcinku ul. Mickiewicza w Tarnobrzegu. Oczywiście że w Holandii są znacznie lepsze ścieżki.

lol
2 lat temu
Reply to  Budowa roku

studzienki na ulicy przy chodniku po prawej stronie od Miechocina do miasta zaczynają się podnosić, zaczynają się nierówności i hopki pod prawym kołem, za rok będzie dramat, chyba że zostanie zgłoszona reklamacja, proszę już działać!!!!!

Fundusze Norweskie
2 lat temu

„Pierwsze podkarpackie samorządy podpisały dziś umowy w ramach programu „Rozwój lokalny”. To pieniądze z Funduszy Norweskich na inwestycje dla małych i średnich miast. Na Podkarpaciu skorzysta z nich 6 samorządów, dziś umowy podpisały Jarosław, Jasło, Krosno i Nisko. Dla każdego to blisko 15 milionów złotych dotacji.”

https://rzeszow.tvp.pl/57466975/cztery-podkarpackie-miasta-otrzymaja-po-ok-15-mln-zl-z-programu-rozwoj-lokalny

Asterix
2 lat temu

Tarnobrzeg znowu oszukali.

Obelix
2 lat temu
Reply to  Asterix

A czy miasto złożyło wniosek o przyznanie środków z funduszy norweskich? A jeśli tak, to jakich inwestycji dotyczył ten wniosek? Bo nie słyszałem o takowym.

Druid
2 lat temu
Reply to  Obelix

I tak nas oszukali. Karma wróci.

obywatel
2 lat temu
Reply to  Asterix

A złożyli jakiś wniosek ???

Tytusek
2 lat temu

Nagrody dla samych swoich. Obrzydzenie i odraza. Dlaczego Tarnobrzeg został znowu oszukany przez ARP, przecież ta TSSe powstała za Kombinat Siarkowy, co zrobiliście dla Tarnobrzega? Styropian? Niech was szlag.

Siarkowiec
2 lat temu

Prezesem ARP jest mąż stalowowolskiej radnej

obywatel
2 lat temu
Reply to  Siarkowiec

Czyli jego słowa są tyle warte co zeznania borowców i byłej premier o wypadku drogowym chyba w Oświęcimiu ???
Po ostatnich publicznych wypowiedziach jednego z byłych borowców którego sumienie ruszyło ( jak mówi nie mógł żyć dalej w kłamstwie) to wychodzi że młodego człowieka chcieli zniszczyć i bezprawnie ukarać za prawdę .
CZYŻBY OSZUŚCI byli w tym kraju europosłami ???

Paweł
2 lat temu

No tak zrec i pić nasze

wójek dobra rada
2 lat temu

Czyli tak,TSSE w Tarnobrzegu,a zakłady pracy w Stalowej woli,brawo wy

hmhm
2 lat temu

a po co ci te zaklady z najnizsza krajowa? kazdy mial w zyciu swoje 5 minut tarnobrzeg tez juz mial nic nie trwa wiecznie

Dada
2 lat temu
Reply to  hmhm

Weź już spadaj, bo gadasz jakieś banialuki kto ci sprał ten pusty łeb?

lol
2 lat temu

studzienki na ulicy przy chodniku po prawej stronie od Miechocina do miasta zaczynają się podnosić, zaczynają się nierówności i hopki pod prawym kołem, za rok będzie dramat, chyba że zostanie zgłoszona reklamacja, proszę już działać!!!!!

Ddt
2 lat temu
Reply to  lol

To samo zaobserwowałem studzienki w drodze dają znać o sobie, a ile minęło od odbioru? Do tego autobusy Marcela żeby wjechać z zakrętu na Mickiewicza mają problemy.

Juliusz Cezar
2 lat temu
Reply to  Ddt

Autobusy tarnobrzeskiego MPK problemów nie mają. Inni niech sobie radzą.

fach
2 lat temu
Reply to  Juliusz Cezar

Na pasie ruchu o szerokości 3 m ciężko wziąć autobusem ciaśniejszy zakręt bez najechania na sąsiedni pas. Byłyby pasy rowerowe zamiast ścieżek, to możnaby odbić bardziej w prawo, oczywiście o ile nie jechałby akurat rowerzysta. Ale tyle, bo zaraz skrytykuje mnie jakiś zwolennik ścieżek 🙂

Lucas
2 lat temu
Reply to  fach

Pasy ruchu dla rowerów zabrałaby znaczną część szerokości chodników, poza tym wielu rowerzystów bałoby się z nich korzystać i jeździłoby po chodniku. Wystarczyło wykonać pasy ruchu o maksymalnej dopuszczalnej szerokości 3,5 m i zbudować porządną dwukierunkową drogę dla rowerów po jednej stronie z dozwolonym ruchem pieszych.

fach
2 lat temu
Reply to  Lucas

Ścieżka rowerowa tylko po jednej stronie się nie sprawdza, bo wielu rowerzystom nie chce się przejeżdżać na właściwą stronę drogi, oprócz tego po ścieżce, z powodu braku chodnika, chodziliby piesi. To chyba lepsze pasy rowerowe i chodniki węższe, ale tylko dla pieszych 🙂

Na koniec jako ciekawostka fotka z Holandii.
comment image

Limit prędkości 60 km/h i pasy ochronne dla rowerzystów, motorowerzystów itp. pokolorowane i wymalowane na zwykłych pasach ruchu. Jakoś ludzie żyją.

Lucas
2 lat temu
Reply to  fach

To jak nie droga dla rowerów po jednej stronie, to już lepsze drogi dla rowerów i pieszych po obu stronach, ale asfaltowe, z linią przerywaną pośrodku i gładkimi przejazdami bez wystających krawężników, nie takie jak zbudowano. Malowanie linii na jezdni jak na zdjęciu byłoby niezgodne z polskimi przepisami, możnaby co najwyżej zastosować czerwony kolor nawierzchni, ale samo to niewiele by dało.

fach
2 lat temu
Reply to  Lucas

Dobra, niech będzie że masz rację, niepotrzebnie pisałem o pasach rowerowych 🙂 Ale widzę, że masz wiedzę na temat spraw rowerowych, także zachęcam do zaangażowania się w budowę komitetu obywatelskiego w Tarnobrzegu.

fach
2 lat temu
Reply to  Juliusz Cezar

Przepraszam, chciałem odpisać Ddt, nie Juliuszowi Cezarowi. Mój błąd.

zosia
2 lat temu
Reply to  Juliusz Cezar

A tarnobrzegu nie ma MPK

obywatel
2 lat temu
Reply to  zosia

Ale on jeszcze o tym NIE WIE !

hmhm
2 lat temu
Reply to  Juliusz Cezar

to w tej osadzie jest mpk? hehe dobre

Postaw mi kawę na buycoffee.to
51
0
Would love your thoughts, please comment.x
Skip to content