Według nowego rozkładu, pociąg InterCity „Hetman” znów będzie zatrzymywał się w Tarnobrzegu. Pociąg zakończy jazdę w Krakowie, nie jak wcześniej we Wrocławiu. Nowy rozkład jazdy wejdzie w życie 15 grudnia tego roku.
„Hetmanem” mieszkańcy Tarnobrzega będą mogli dojechać do Krakowa w niecałe dwie godziny, odjazd o godzinie 9.43, planowany przyjazd do stolicy Małopolski – 11.37. Z kolei z Krakowa do Tarnobrzega pociąg będzie odjeżdżał o godzinie 16.27.
Do Warszawy kursować będą dwa pociągi, SAN – o godz. 7.41, przyjazd na dworzec Warszawa Wschodnia godz.11.01, oraz pociąg WITOS – odjazd godz.17.33, przyjazd godz. 21.22.
W nowym rozkładzie nie ma za to pociagu do Kołobrzegu.
Rozkład jazdy wejdzie w życie 15 grudnia tego roku, obowiązywać biedzie do 8 marca 2025 roku.
Szczegółowy rozkład z dworca Tarnobrzeg: Plakat_2025_TARNOBRZEG_Odjazdy_Wazny_20241215-20250308_PL_202411291315
Wystarczy że jest do kolobrzegu,do Świnoujścia,Poznania,Torunia że Stalowe Woli.Tak naprawdę to co pół godziny przez praktycznie całą dobę że Stalowe Woli odjeżdża jakiś pociąg .A w Tarnobrzegu radocha że jedzie w ogóle coś hihihi
Ty i tak nigdzie nie jeździsz to co zależy skąd jedzie
No właśnie już nie będą niestety jeździć ze Stalowej Woli. Zlikwidowane są najbardziej dochodowe połączenia jak Kochanowski z Charzewic czy też Roztocze które całkowicie zostanie zlikwidowane.
„Kolej Lasowiacka” – absolutny majstersztyk! Kto nie marzy o podróży, która zaczyna się w Kolbuszowej, a kończy na przesiadce, żeby potem jeszcze trochę poczekać na kolejny pociąg do Rzeszowa? Tak, bo przecież w dzisiejszych czasach podróżowanie polega na jak najdłuższym traceniu czasu, a nie na szybkim i wygodnym dojeździe. Cała ta „kolej aglomeracyjna”? To raczej kiepska żart, bo zamiast połączenia, które ułatwi życie, dostajemy kolejne godziny w drodze i przesiadki, które zamiast rozwiązywać problem, tylko go pogłębiają.
A ta „Kolej Lasowiacka” – no cóż, nazwa na pewno rozbawi wszystkich, którzy wiedzą, że
Tarnobrzeg z Lasowiakami ma tyle wspólnego, co morze z górami. Może pociągi będą haftowane i ubrani w chusty, żeby oddać klimat, ale komfort pasażerów? Kogo to obchodzi, ważne, że brzmi!
I choć Prezydent chwali się tą farsą jako przełom, to głośne wątpliwości, które przez lata wyrażał Pan Witold Zych, walczący o dworzec w Tarnobrzegu, niestety się potwierdzają. Zamiast realnych udogodnień, dostajemy kolejny bubel, który nic nie zmienia, a tylko komplikuje życie mieszkańcom. „Kolej Lasowiacka”? Raczej kolejny przykład, jak nie robić transportu publicznego. Brawo! Zamiast jechać bezpośrednio do Rzeszowa będziemy jeździć na raty do Kolbuszowej i łaskawie czekać na kolejny pociąg do Rzeszowa
Kolej lasowiacka to pomysł Webera i Nadbereżnego ponieważ będą budować nową stacje kolejową na strefie w Stalowej Woli I chcą zagęszczać sieć połączeń kolejowych.
Kolej lasowiacka czyli stalowowolski.To raczej oczywiste.Ja jestem na TAK bo tylko w tym mieście jest potencjał. Jeśli Stalowa Wola będzie się rozwijać to i troszeczkę i dla Tarnobrzegu parę okruszków z pańskiego stołu wpadnie.
Ze Stalowe Woli Rozwadów
10,53 Zamojski do Kołobrzegu
15,03 Noteć do Piła Gł.
6,01 Górski do Świnoujście
Poza tym Hetman i Wislok.Takze teeegggoooo hihihi.Co pół godz.gdzies odjazd.
kiedy połączenia do Rzeszowa między 6 a 7 godziną dla ludzi pracy
Nigdy
A o której to pracę zaczynasz?
Jest chyba z Rozwadowa
nie potrzebuje poinciana do stalowej, Chcemy do Rzeszowa Lublina i Kielc i tam się przesiadać, a kolej lasowicką niech sobie w dupe wsadzą, to zmarnowane pieniądze
Nie prawda.Wlasnie że ch emy aby że Stalowe Woli po przesiadce doje hac wszędzie.W Tarnobrzegu nie ma warunków śni torów aby było tu jakieś centrum przesiadkowe.
wy w Stalowej chcecie, a my w Tarnobrzegu nie, wystarczy popatrzeć ile osób jeździ do Stalowej, jest to kilka osób kilka. po co ta kolej?
Tak naprawdę jedyne sensowne połączenie do Stalowej Woli to połączenie kolejowe. Kto normalny jeździ śmierdzącymi i autobusami ,skoro ma wygodne, elektryczne , wyciszone pociągi?
Stalowa Wola najlepszy nawóz na pola.
Po cholerę do Kielc chcesz jeździć jak tam nic nie ma
Niebawem Kielce może będą stolycą województwa dla Tarnobrzega
sobieski.org.pl/korekta-ukladu-wojewodztw-ku-rownowadze-rozwoju/?fbclid=IwAR0Z4SejE9FKcD1eMoBbTvmYMZi7Ep5MEILDzrZeY40eKEz3TXhIcIObxNE
o2.pl/informacje/tak-zmienia-sie-granice-wojewodztw-w-polsce-mapa-jest-juz-gotowa-6950638000970560a
Nawet na mapce na tej stronie jest „wycięcie” w dawnym woj, świętokrzyskim w którym jest powiat tarnobrzeski wcielony wg nowych granic.
Radio Kielce Waszym niebawem radiem obok „Radia Leliwa”
Kolejny debil propagujący te farmazony.
ze wsi pławo tylko wąskotorówka jeżdzi dookoła rozwadowa i nic więcej
tbgu co ty reprezentujesz co sie u ciebie produkuje?
A tak było klawo jeździć z Tarnobrzegu do Kołobrzegu
A co to za różnica z Tarnobrzegu czy Stalowej Woli.?To tak jakby mieli pretensje w NY ze jeździ z Manhatanu a nie z Bronksu.Tu nawet blizej
Aha …oblężenie tego pociągu było.
Spoko, bez pieniactwa niepotrzebnego.
Powoli wróci wiele połączeń. Hetman wraca, szkoda, że nie dalej do Wrocławia, ale taka jest polityka kolei, by pociągi zwoziły pasażerów do punktów z których mogą pasażerowie jechać, z przesiadką ma się rozumieć, dalej.
Do Warszawy przewidziane jest więcej pociągów najkrótsza drogą od Rzeszówka, przez Tarnobrzeg, Radom.
Jako, że z Sandomierza były kiepskie połączenia z Rzeszówkiem to te połączenia z i do Warszawy wypełnią lukę.
Tutaj macie info jakie są plany w sprawie kolei w Tarnobrzegu.
https://www.facebook.com/michau.lituin/posts/10212736200796616?ref=embed_post
Kolej Lasowiacka to niewypał. Tak uważam.
Kolej lasowiacka to pomysł Stalowej Woli i Ortyla. Chodzi o to aby zapewnić obsługę ludźmi nowej strefy w Stalowej Woli.
Tragedii nie będzie. Dworzec w KR jest połaczony z galerią. Dostępne są w niej bezpłatne kibelki i cały galeriany szajs. Także nawet chwila rozprostowania nóg nie zaszkodzi…..gorzej jak się podróżuje , rowerem…czy inną żyrafą.
Co to znaczy żyrafą?
Dla żartu napisałem…chodzi mi o jakiś większy bagaż….wówczas przesiadka już nie jest łatwa.
To prawda. Z większymi bagażami i chociażby z cięższym rowerem z sakwami przesiadki nie są łatwe.
Spoko, bez pieniactwa niepotrzebnego.
Powoli wróci wiele połączeń. Hetman wraca, szkoda, że nie dalej do Wrocławia, ale taka jest polityka kolei, by pociągi zwoziły pasażerów do punktów z których mogą pasażerowie jechać, z przesiadką ma się rozumieć, dalej.
Do Warszawy przewidziane jest więcej pociągów najkrótsza drogą od Rzeszówka, przez Tarnobrzeg, Radom.
Jako, że z Sandomierza były kiepskie połączenia z Rzeszówkiem to te połączenia z i do Warszawy wypełnią lukę.
Tutaj macie info jakie są plany w sprawie kolei w Tarnobrzegu:
facebook.com/michau.lituin/posts/10212736200796616?ref=embed_post
Kolej Lasowiacka to niewypał. Tak uważam.
PLAWO KOLO ROZWADOWA KTO TAM POCIAGAMI JEZDZI? PRZECIEZ TAM TYLKO PSY DUPAMI SZCZEKAJA W TYM WYCIETYM BUSZU.
A jakoś masa rejestracji RTA także chyba u siebie macie większą wiochę bez kina czy porządnej infrastruktury.
Wojtek wytrzeźwiej bo już nawet lucek się za ciebie wstydzi. Wszędzie cię pełno
Cierpliwie czekam i się nie doczekam, kiedy będzie możliwość w jakimś punkcie w Tarnobrzegu zakupić bilet z wyprzedzeniem. Np. w kasie, punkcie turystycznym, na stacji paliw (tak było planowane dla pociągów IC).
Na dzień dzisiejszy nie ma takiej możliwości zakupu z wyprzedzeniem o kilka, kilkanaście dni, by zarezerwować sobie miejsce dla pociągów przejeżdżających przez Tbg (z rezerwacją miejsc) lub zarezerwować na pociąg jadący, na ten przykład, z Rzeszowa.
Każde takie miejsce to dodatkowe koszty. Koszt, które finalnie będą wliczone w cenę biletu. Ja bezproblemowo kupuje sobie bilet na bilkom. W razie czego dzwonię na infolinię IC. Zapewne jakaś pani w okienku będzie mniej kompetentna niż jak zadzwonisz do kogoś na infolinię… Bo tam nawet w razie trudnego pytania mogą zrobić szybką burzę mózgów i się skonsultować. A niestety osoby niekumające obsługi internetu itd. uważam że tych interesie powinno się wysłać na jakieś kursy doszkalające do przystosowania do życia w obecnym świecie…. Bo zaraz w kolejnej instytucji zderzą się z podobnym problemem.
Wszelakie operacje finansowe z wykorzystaniem smartfona czy komputera PC-ta wiąże się z ryzykiem opędzlowania konta do zera („0”) przez cfaniakow, hakerów. By takie transakcje jak zakup biletów dokonać przez net, trzeba mieć najnowszy system operacyjny w komputerze, uaktualniany, program antywirusowy i dodatkowo Malwarebytes. Nie masz ich to ryzykujesz kradzież kasy z twojego konta.
Tak, że radze uważać. Mówią w TiVi ile jest oszustw z wykorzystaniem internetowej płatności i kwoty się gają tysięcy złotych.
Ok po Twojej radzie zamykam się w sarkofagu i nie wychodzę do końca życia do świata zewnętrznego.
Nie dość, że jesteś głupi, to jeszcze naiwny.
Kilka uwag:
Jeśli będzie uruchomiony pociąg HETMAN, to oznacza, że linia kolejowa Tarnobrzeg – Mielec -Dębica musi że jest wyremontowana i tym samym przywrócona do normalności.
Czas podróży z Tbg przez Mielec do Krakowa jest znacznie skrócony, bo trwa tylko 1 godz 53 minuty.
Przez Rzeszów zawsze podróż była dłuższa no i z przesiadkami.
– – – – – – – – – – – –
Jeśli będzie uruchomione połączenie do Warszawy, to oznacza, że remont linii kolejowej miedzy Sandomierzem, a Ostrowcem Świętokrzyskim jest zakończony.
Czasy podróży z Tarnobrzega przez Radom do Warszawy Wschodniej: pociąg SAN (3 godz 18 minut), pociąg WITOS (3 godz 48 minut).
Przypomnę, że za czasów PRL-u podróż pociągiem na trasie Tarnobrzeg- Warszawa trwała ponad 5 godzin !!!
– – – – – – – – – – – –
Na plus nowych połączeń jest, że:
-pociągiem Hetman, jadąc w drugą stronę tj. do Hrubieszowa, będzie można dojechać do terenów turystycznych Roztocza tj. do miejscowości Zwierzyniec, Szczebrzeszyn.
Roztocze to raj dla rowerzystów :-). Hulaj dusza, piekła nie ma :-).
-pociągiem SAN i WITOS, jadąc w drugą stronę tj. do Przemyśla, niemalże w tempie ekspresowym, to następny jest raj dla rowerzystów w okolicach Przemyśla.
piekło jest
Ni ma innego niż to co na ziemi.
https://stalowemiasto.pl/artykuly/artykuly.php?mode=pokaz&id=59936&fbclid=IwZXh0bgNhZW0CMTEAAR2QUGRh0vRGDvDAOu6rLzOstkAgvmxJtEixisIeNSq3fZILYu9NGQ7xB1M_aem_rGk62wp0MtklTxnxW_pBug Tak się rozwiązuje kwestię spalarnii. A w Tarnobrzegu nawet tego nie potrafią.
a gdzie peron włądze nie zrobiły jeszcze nowak i kalinka zarabiaja bardzo dużo niech radni im obnirza pensje nowak długo nie pobedzie prezydentem odejdzie albo ludzie go wyrzuca głosowaliście na niego toteraz jest podatki wysokie
NARESZCIE !!!!!
Chyba dawno tak dobrej wiadomości nie było dla Tarnobrzega. ….choć niby co nagle się stało, że odcinek Ocice-Padew pozwala na jazdę takiego pociągu?
Mielec dążył do uruchomienia linii kolejowej i jest jak jest. Tylko im PełO nie chce wyremontować budynku stacji kolejowej.
jak to sie stało, że po nieremontowanej od 40 lat LK 25 na odcinku miedzy Ocicami, a Padwią nagle da sie przejechac 40 km z Tbg do Mielca w pół godziny, skoro marszałek ortalion wiele razy mówił, że nie da się tam puścić szynobusów, bo tory nieprzejezdne…
No dla mnie to też jest zagadką.
Super wiadomość. Prosiło się o to od lat. Aż się dziwię co to za cud się stał, że na odcinku Ocice-Padew przywrócono ruch pasażerski.
Sorry za dubel wpisu