W 2024 roku Tarnobrzeg wydał łącznie 358.342 zł na promocję miasta. Pieniądze poszły m.in. na dokumentację fotograficzną z wydarzeń miejskich (51.252 zł), zdjęcia z drona (3.000 zł) i film pokazujący potencjał inwestycyjny miasta (3.000 zł).
Miasto zainwestowało także w druk i dystrybucję materiałów promocyjnych – Informator Samorządowy „Merkuriusz Tarnobrzeski” kosztował 35.000 zł, dodatkowe materiały poligraficzne 10.000 zł, a kalendarze na 2025 rok 19.750 zł.
Promocja w mediach społecznościowych pochłonęła 73.800 zł, a produkcja programów telewizyjnych i plansz w lokalnej TVL wyniosła 154.980 zł. Na publikację życzeń Prezydenta w prasie, radiu i internecie wydano 7.560 zł.
Wszystkie działania realizowane były zgodnie z regulaminem zamówień publicznych – zarówno większe umowy, jak i mniejsze zlecenia jednorazowe, jak wynika z odpowiedzi Wiceprezydenta Kamila Kalinki na interpelację radnego Adama Rębisza: 25.116
Ponad, 375 tys rocznie razy pięć lat, wyjdzie niezła sumka, no ale jak się bawić to na całego, tylko że ta ,,zabawa” jest nie za swoje pieniądze, a swoją drogą co z tego maja mieszkańcy.? Brawo, panie Rebisz, mieszkańcy mają prawo wiedzieć , jak roztrwonione są publiczne pieniądze.
Ja jestem ciekawy pozycji:
Zdjęcia mogli by robić własnym sumptem a promocja w mediach społecznościowych za 74 tys. też rodzi pytania.