Ruszył pierwszy ekskluzywny sklep z modą włoską w Tarnobrzegu przy ul. Szerokiej 10. Uroczyste otwarcie sklepu odbyło się w ostatnia sobotę 30 sierpnia i było połączone z wyjątkowymi promocjami dla pierwszych Klientów.
Ti Sento, to pierwszy sklep w rejonie tarnobrzeskim, którego oferta obejmuje wyłącznie wysokiej jakości włoskie marki. Będzie można w nim kupić wybrane modele z kolekcji takich marek jak m.in.: Imperial, Please i Ti Sento.
Imperial i Please docenione zostały już w całej Europie, teraz z sukcesem zaczynają podbijać również polski rynek odzieżowy. Jesienna kolekcja obu marek stanowi synonim włoskiego stylu. Inspirowana klimatem dużych miast subtelnie łączy codzienną wygodę z szykiem miejskim.
„Ti Sento” to także miejsce miejsce przyjazne, w którym kobiety mogą poczuć się swobodnie i w miłej atmosferze zrobić wymarzone zakupy. Butik zapewni swoim Klientkom ciepły domowy klimat przy filiżance aromatycznej kawy. To także marka odzieżowa skierowana do wszystkich kobiet, które wybierają współczesne trendy z nutką romantyzmu.
„Ti Sento” umożliwi stały rozwój i twórczą doskonałą relację pomiędzy klientkami. Jakość i atrakcyjne ceny mogą być głównym atutem i uczynią punkt odniesienia dla wszystkich kobiet, które lubią ubierać się modnie i chcą zaczynać każdy nowy dzień z pozytywną energią.
– Wprowadzamy różnorodność do aktualnej oferty na rynku i oferujemy tarnobrzeżankom większy wybór marek. Postawiliśmy na marki włoskie bo oprócz niekwestionowanej oryginalności są to produkty wysokiej jakości, adekwatne do ceny. Nasza oferta jest na tyle zróżnicowana, iż jestem przekonany, że przypadnie do gustu zarówno wymagającym Klientkom, poszukującym odzieży luksusowej i eleganckiej, jak i osobom młodszym, dla których cena pozostaje wciąż głównym czynnikiem decydującym o zakupie – Marek Badawika, właściciel butiku Ti Sento.
– W czasie masowej ucieczki marek odzieżowych z naszego rynku, każda nowa, zwłaszcza tak ciekawie zapowiadająca się, cieszy podwójnie – Beata Wilk-Śledziona, manager sklepu.
Modowe trendy oraz informacje o aktualnych kolekcjach, ofertach promocyjnych i wydarzeniach specjalnych będzie można śledzić na facebookowym fanpage’u Ti Sento oraz wkrótce na stronie internetowej www.butiktisento.pl.
Na mieszkańców Tarnobrzega i okolic, w dniu otwarcia sklepu, czekały atrakcyjne rabaty filiżanka espresso a także kieliszek włoskiego prosecco.
Informacje o markach:
IMPERIAL FASHION – debiutująca na rynku polskim marka włoska, reprezentuje niewymuszoną elegancję, efektowne wzornictwo oraz interesujące połączenie klasyki z awangardą. Imperial to ubrania dla silnych i niezależnych kobiet, pełnych energii i ciekawych życia. Łączy odważne cięcia i wzory z klasyką, oryginalne dodatki z prostotą. To może być idealne połączenie dla kobiet, które lubią wyróżniać się z tłumu, wyglądając zarazem elegancko i klasycznie. Kolekcje są uniwersalne – mogą spodobać się kobietom, które chcą błyszczeć w każdej scenerii – czy to w pracy, czy na spotkaniu ze znajomymi, czy też na weekendowym wypadzie za miasto z rodziną. Marka założona została w Bolonii w 1978 roku. Jest prekursorem trendu zwanego „fast fashion”, którego cechami charakterystycznymi jest szybkie wprowadzanie do sklepów nowych kolekcji. Firma produkuje rocznie około 6 mln. sztuk odzieży sprzedawanej w Europie i Azji.
Więcej na: www.imperialfashion.pl
PLEASE inspirowany jest stylem życia nowej generacji. Łączy dziewczęcy urok, odwagę w stylu glamour. Jasność, energia, wolność i nieograniczenie to pierwsze skojarzenia stylu, jaki tworzy Please. Kreatywne projekty marki utrzymane są w klimacie ulicznej mody dużych metropolii tzw.„street look”. Są to ubrania nowoczesne i pełne pozytywnej energii. Razem z wykorzystaniem unikalnego wzornictwa, kroju i faktur materiałów tworzą niepowtarzalne kolekcje na każdy sezon. Jeans denim, drukowane t-shirty, nieregularne linie i szycia, asymetryczny krój, kurtki z miękkiej skóry, otulające, ciepłe, luźne dzianiny – to cecha charakterystyczna marki, którą wybrały kobiety nie tylko we Włoszech, ale i na całym świecie. Więcej na http://www.pleasefashion.com.
artykuł sponsorowany