Jeśli mowa o wyposażeniu biura zawsze jako pierwsze przychodzą nam do głowy biurka, fotele obrotowe czy regały na dokumenty. Tymczasem bardzo ważnym meble w biurze jest szafa biurowa. Jak wybrać tą najlepszą, doradza salon NoNameOffice z Katowic.
Rodzaje szaf biurowych
Szafy klasyczne – spośród profesjonalnych mebli biurowych, możemy wyróżnić klasyczne szafy biurowe, które swoim wyglądem przypominają meble spotykane najczęściej w naszych domach lub mieszkaniach. Podobne jest również ich zastosowanie, ponieważ mogą służyć zarówno do przechowywania ubrań i okryć wierzchnich, jak i dokumentów, lub przedmiotów, które nie powinny byc na codzień pozostawione “na widoku”. To idealne rozwiązanie do niewielkich biur, gdzie liczy się każdy centymetr przestrzeni, a niezbędna jest szafa, która pomieści najpotrzebniejsze rzeczy. Klasyczne szafy biurowe można kupić w standardowych rozmiarach, jak i również stworzyć aranżacje “pod wymiar”. Przykładem tamiej szafy jest no Mebelux systemy szaf
Szafy schowkowe – drugi rodzaj szaf biurowych , przeznaczony głównie do przechowywania dokumentów, ubrań oraz prywatnych rzeczy pracowników np Mebelux lockers. Ze względu na modułowość tego typu mebli, zalecane są do firm gdzie pracuje niezbędna jest tego typu przestrzeń np. korporacje biurami typu “open space”, niektóre firmy produkcyjne, sklepy i duże markety. Wybór szaf schowkowych jest tak duży, że bez problemu znajdziemy rozwiązania dostosowane do każdej przestrzeni.
Szafy ubraniowe – ostatni typ szaf biurowych to klasyczne szafki na ubrania. Świetnie sprawdzą się zarówno w biurach jak i szkołach, halach produkcyjnych, obiektach sportowych i rekreacyjnych, szpitalach i placówkach medycznych itp. To popularne szafy, które są idealnym rozwiązaniem dla firm, w których pracuje wiele osób i potrzebne są szatnie lub inne pomieszczenia do przechowywania ubrań. Na rynku dostępne są zarówno klasyczne metalowe szafki o nieco industrialnym wyglądzie oraz bardziej eleganckie projekty wykonane np. z drewna lub tworzyw sztucznych.
Jaka szafa biurowa będzie najlepsza do mojego biura?
W nawiązaniu do poprzedniego akapitu, przede wszystkim należy odpwiedzieć sobie na pytanie do czego szafa biurowa jest nam potrzebna. Jeśli potrzebujemy zamkniętej przestrzeni do przechowywania dokumentów, a nie dysponujemy zbyt dużą przestrzenią postawmy na klasyczną szafę. Gdy metraż nie ma znaczenia, świetnym rozwiązaniem w takich sytuacjach są szafy schowkowe, które pozwalają na jeszczę lepszą organizację papierów.
W sytuacji gdy szafa w biurze potrzebna jest nam do przechowywania ubrań, duże znaczenie ma ilość pracowników. Jeśli na jeden pokój lub biuro przypada maksymalnie 5 osób, wystarczy nam szafa klasyczna. W przypadku gdy mówimy o dużych biurach lub potrzebujemy szafy, która pomieści ubrania wszystkich pracowników danej firmy, postawmy na szafy schowkowe lub ubraniowe. Będzie to rozwiązanie najwygodniejsze i najbardziej praktyczne dla wszystkich zainteresowanych.
Gdzie kupić szafę biurową w Katowicach?
Szafę biurową zdecydowanie najlepiej jest wybrać w profesjonalnym sklepie z meblami biurowymi. Salony ekspozycyjne z meblami biurowymi można znaleźć w Katowicach lub Krakowie Polecamy zapoznać się z katalogiem szaf biurowych online. Jest to zdecydowanie lepsza opcja niż zakup tego typu mebli przez Internet. Ponieważ są do dość specjalistyczne elementy wyposażenia, stawiajmy na sprawdzonych i renomowanych producentów z branży mebli biurowych.
Szukasz pracy w salonie meblowym? Sprawdź najnowsze oferty na MegaPraca.pl
Zgadzam się, że szafa biurowa to naprawdę przydatna rzecz, ponieważ można w niej wygodnie przechowywać dokumenty. A do dobrej pracy potrzebny jest wysokiej jakości sprzęt biurowy, o który w przyszłości trzeba będzie zadbać. Dlatego też chcę polecić serwis drukarek https://serwis-druk.pl/ . Skontaktowałem się już z nimi i byłem zadowolony z ich pracy, ponieważ zrobili wszystko szybko i sprawnie, a także dali gwarancję na 3 miesiące.