Agencja merchandisingowa jak wybrać najlepszą?

Klient poruszając się z przeciętną prędkością między sklepowymi półkami, jest w stanie dostrzec ok. 300 produktów w ciągu 5 sekund. Oznacza to, że aby wyróżnić dany asortyment, dana firma musi być odpowiednio wyeksponowana.

Miliony klientów w ciągu dnia przemierzają alejki sklepowe, w poszukiwaniu produktów do użytku codziennego. To bułki, chleb, jogurty, makarony, środki czystości. Co wtedy, gdy mamy zamiar kupić naszą ulubioną przekąskę, a okazuje się, że nie ma jej na półce? Na szczęście do takich sytuacji praktycznie nie dochodzi, za sprawą firm, jak agencja merchandisingowa.

Nie ma w języku polskim odpowiednika tego niełatwego słowa – merchandising. Jednak śmiało można przetłumaczyć to jako organizacja zbytu towarów. Usługi merchandisingowe mają na celu optymalną ekspozycję asortymentu w sposób jak najbardziej korzystny z punktu widzenia klienta i wywołać w nim autentyczną chęć sięgnięcia po dany produkt.

Działania merchandisingowe w głównej mierze polegają na profesjonalnej i kompleksowej obsłudze klienta, różnych wydarzeń promocyjnych, na terenie danego terytorium. Usługi merchandisingowe zapewniają sprawdzone działania, które pomagają w lepszej sprzedaży danego asortymentu i lepszej jego widoczności na półkach sklepowych.

Dobra agencja merchandisingowa – czym się charakteryzuje?

Najlepsze firmy tego typu na rynku, umożliwiają kompleksową obsługę, począwszy od działań promocyjnych, organizowanie wyprzedaży, po efekt końcowy, czyli sprzedaż. Jest to cały wachlarz działań, od a do z, które mają na celu zwiększenie popytu na dany towar. Usługi merchandisingowe to również konsulting i dopasowanie się do sytuacji oraz specyfiki danej firmy i rozwiązywanie bieżących problemów.

Dzięki profesjonalnemu i kompleksowemu podejściu, agencja merchandisingowa jest w stanie zapewnić odpowiednią jakość usług i co najważniejsze wzrost sprzedaży.

Działania merchandisingowe wymuszają konieczność zatrudniania wielu doświadczonych specjalistów z branży na terenie całego kraju. To dzięki tym osobom możliwy jest stały rozwój promocji i akcji sprzedażowych w danej lokalizacji i w wybranym czasie.

Agencja merchandisingowa – jak wybrać?

Tak jak podczas wyboru innych firm, które oferują jakiekolwiek usługi, tak i w tym przypadku. Po pierwsze powinniśmy kierować się doświadczeniem i osiągnięciami danej organizacji. Dobrym rozwiązaniem jest zerknąć w portfolio i sprawdzić, jakie marki skorzystały już z usług. Bardzo wartościowymi i pomocne są pozycjami będą te firmy, które współpracują od lat. Ważne są również opinie o firmie w internecie.

materiał zewnętrzny
Subskrybuj
Powiadom o
0 komentarzy
Inline Feedbacks
View all comments
Postaw mi kawę na buycoffee.to
0
Would love your thoughts, please comment.x
Skip to content