Tarnobrzeg: Nowa siedziba dla sztabu zarządzania kryzysowego

Miejskie Centrum Zarządzania Kryzysowego przeniesione zostało do pomieszczeń byłego internatu Liceum Ogólnokształcącego im. Mikołaja Kopernika. Remont kosztował 18 tys. zł. Wcześniej centrum mieściło się w budynku na Placu Bartosza Głowackiego.

– Staramy się od dwóch lat prowadzić politykę konsolidacji instytucji administracji publicznej i jednostek organizacyjnych miasta, mając równocześnie na względzie jak najniższe koszty utrzymania oraz potrzebę zapewnienia odpowiednich warunków do pracy. Od czasu kiedy liceum zaniechało prowadzenia internatu dla uczniów budynek z każdym dniem popadał w ruinę. Dlatego w roku ubiegłym postanowiliśmy wyremontować obiekt zabezpieczając na ten cel środki w budżecie – mówi Prezydent Norbert Mastalerz.

Do dyspozycji pracowników są między innymi dwa duże i przestronne pomieszczenia biurowe, z których jedno może posłużyć na przykład  jako siedziba centrum zarządzania w sytuacjach kryzysowych.
Cały remont objął 7 pomieszczeń. Wewnątrz oprócz generalnego malowania, położono płytki, zmodernizowano sieć informatyczną i elektryczną oraz poddano renowacji stolarkę okienną. Całość przeprowadzonych prac kosztowała 18 tyś. złotych.

Fot. Dariusz Bajor
źródło: UM Tarnobrzeg

Subskrybuj
Powiadom o
1 Komentarz
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
spoko
12 lat temu

mnie tam wszystko jedno gdzie MCZK się mieści, ale czy odremontowanych pomieszczeń w internacie nikt nie chciał wynajmować? – jakiś dochód by przynosiły

Postaw mi kawę na buycoffee.to
1
0
Would love your thoughts, please comment.x
Skip to content