Wyrzuć tabletki spalające tłuszcz i postaw na trening

Zbliża się koniec roku a Ty już myślisz o tych wszystkich świątecznych pysznościach i przy okazji o dodatkowych kilogramach, prawda?

Nic dziwnego, zwykle podczas świąt spożywamy ogromne ilości jedzenia i jemy zdecydowanie więcej niż na co dzień.

W związku z tym, po Nowym roku większość z nas zaczyna myśleć o tym, jak zrzucić zbędne sadełko.

Co ciekawe, właśnie w styczniu i lutym, siłownie przeżywają oblężenie.

Na wzrost wpływów nie mogą również narzekać producenci tabletek odchudzających.

Jeśli jednak obawiasz się o swoje finanse a do tego nie przepadasz za siłowniami, polecamy aktywności fizyczne, które pomogą schudnąć i zatrzymają pieniądze w Twojej kieszeni.

Trening w domu

Pewnie zastanawiasz się czy ćwicząc w domu możesz uzyskać takie same efekty treningu, jak na siłowni?

Odpowiedź brzmi: tak.

Wg SzczupłejKobiety jest sporo aktywności, które można spokojnie wykonywać w domu, np. fitness, joga, pilates.

Do tego w Internecie jest mnóstwo kursów i filmów, na których profesjonaliści pokazują krok po kroku co i jak ćwiczyć, ile można spalić kalorii, rzucają treningowe wyzwania.

To naprawdę fantastyczne i bezpłatne wyjście. Jedyne koszty to mata i ewentualne gadżety treningowe jak hantelki, gumy itp.

Zalety treningów w domu:

  • Oszczędzasz na karnetach na siłownię,
  • Wydajesz tylko jednorazowo na podstawowe wyposażenie, takie jak mata do ćwiczeń, hantle i piłka stabilizująca). Można je kupić bardzo tanio,
  • Oszczędzasz czas, eliminując dojazdy na siłownię,
  • Wygoda – Twój obiekt treningowy jest zawsze dostępny, gdy masz ochotę poćwiczyć,
  • Nie musisz stać w kolejce, by użyć swojego ulubionego sprzętu do ćwiczeń.

Bieganie

Jeśli chcesz schudnąć, jogging wg https://www.ncbi.nlm.nih.gov/pmc/articles/PMC4067491/ jest jednym z najbardziej skutecznych ćwiczeń. Jogging spala więcej kalorii niż wszystkie inne formy ćwiczeń cardio.

Jeśli dopiero zaczynasz biegać, zacznij od programu chodzenie -bieganie na zmianę i stopniowo zwiększaj czas biegania, aż będziesz mógł biegać przez całe 20 minut.

Rzucenie się na głęboką wodę bez doświadczenia, może bardzo szybko Cię zniechęcić.

Rób przerwy. Idź energicznie przez trzy do czterech minut, a następnie biegaj przez 30 sekund. Rób tak przez całe 20 minut.

W tym czasie budujesz siłę potrzebną do wytrzymania 20-minutowego biegu.

Ilość kalorii, które spalasz podczas każdej sesji, zależy od masy ciała i prędkości biegu.

Harvard Health Publishing twierdzi, że osoba ważąca ok. 75 kilogramów biegająca z prędkością 3-4 kilometry na godzinę, może spalić 248 kalorii.

Dodaj intensywności biegom, jeśli chcesz spalić więcej kalorii.

Nordic Walking

Tak Nordic Walking pomaga w odchudzaniu. Podobnie jak każdy rodzaj ruchu, chodzenie sprawia, że twoje ciało jest aktywne, porusza się i spala kalorie.

Badania sugerują, że możesz spodziewać się spalenia około 400 kalorii na godzinę trenując Nordic Walking. Jeśli idziesz w trudniejszym obszarze, prawdopodobnie ilość spalonych kalorii wzrośnie.

Jeśli zastanawiasz się, czy lepiej jest po prostu spacerować, wiedz, że uważa się, że nordic walking spala o 46% więcej kalorii niż zwykłe spacery.

Chociaż każdy rodzaj chodzenia jest dla Ciebie dobry, liczba ta ilustruje skuteczność tej aktywności.

Jazda na rolkach

Jeśli nie przepadasz za bieganiem, może przekonasz się do jazdy na rolkach.

Biorąc pod uwagę wydatek energetyczny oraz charakter pracy mięśni, jazda na rolkach najbardziej zbliżona jest do biegania.

Różnica jest taka, że w przypadku rolek, ruch jest o wiele bardziej płynny, nie wymaga odrywania obu stóp od podłoża w tym samym momencie, dzięki temu kręgosłup i kolana są mniej obciążone niż podczas biegania.

Godzina jazdy na rolkach umożliwia spalenie nawet 700kcal!

I tak jak przy bieganiu, jeździć możesz stałym tempem lub zmiennym – jadąc raz bardzo szybko, raz wolniej – w ten sposób, jazda nabierze interwałowego charakteru.

Dobre rolki nie muszą kosztować majątku a mogą Ci służyć latami.

Jak widać, mamy spory wybór, jeśli chodzi o darmową aktywność fizyczną.

Naprawdę da się odchudzać bez wydawania ogromnych ilości pieniędzy (sprawdźcie Nasz profil na Pinterest.com) na tabletki odchudzające i inne środki przyspieszające spalanie tłuszczu.

Do tego, jeśli nie mamy takich możliwości, wcale nie musimy wydawać pieniędzy na siłownię czy trenera personalnego.

Wystarczy odrobina chęci a takie same, a nawet lepsze efekty możemy osiągnąć niemal za darmo.

artykuł sponsorowany
Subskrybuj
Powiadom o
1 Komentarz
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
Rudy102
9 miesięcy temu

Jeszcze potrzebne są maty gumowe. Maty gumowe można taniej kupić w POWER Rubber. Dużo bardziej jest ciszej jak upuszcza się ciężary. Dobre rękawiczki i chęci. Checi są najważniejsze.

1
0
Would love your thoughts, please comment.x
()
x