7 najlepszych książek o biznesie

4541-7371b2aaebb602d4300aaf0eb7c0a618d6d911c0b906532abb277435c884ee86

Jak stworzyć przynoszący dobry zysk biznes? Jak prawidłowo zarządzać zespołem pracowników? I jak zostać liderem? Na powyższe pytania odpowiedzi szuka dziennie co trzeci człowiek! Niestety, tylko jeden z nich robi wszystko, co w jego mocy, aby osiągnąć sukces, o jakim marzy.

Odpowiednia literatura biznesu może diametralnie zmienić podejście do tego tematu, nakierować na wiele ciekawych rozwiązań, dać pożyteczne rady. Jesteś tym, co czytasz. Literatura kształtuje nasze poglądy, przekonania, nawyki i wiedzę. Dlatego też, jeśli chcesz stworzyć dużą, dobrze prosperującą firmę, zaopatrz się w kilka niezbędnych książek o biznesie.

Pomogą ci one zminimalizować liczbę porażek, poznać strategie najpotężniejszych rekinów biznesu i wspiąć się na sam szczyt.

Oto lista pozycji, które powinien przeczytać każdy przedsiębiorca:

 1. „Nowa psychologia sukcesu” Carol Dweck


Dzięki tej książce dowiesz się, jak ważne jest to, co myślimy na swój temat. Jest to innowacyjna książka, której autorka wyjaśnia kwestie nastawień i to, jak je wykorzystywać w pracy. Zrozumiesz zarówno jednostki wybitne – na polu nauki, jak i sztuki, sportu i biznesu – a także tych, którzy zmarnowali swoją szansę. Zmienisz nastawienie do swojego partnera, szefa, swoich przyjaciół i dzieci. Dowiesz się, jak uwolnić potencjał – własny i najbliższych.

 2. „Szef wymagający i wyrozumiały” Kim Scott

Autorką tej książki jest Kim Scott, która zajmowała stanowiska kierownicze w Google i w Apple, gdzie pracowała nad kursem szkoleniowym poświęconym sztuce bycia dobrym szefem. Jej książka jest przewodnikiem napisanym zarówno dla szefów, jak i dla każdego, kto ma nad sobą przełożonego. Radykalna Szczerość, o której pisze autorka, to metoda, która łączy w sobie odpowiedni sposób pochwały z krytyką, tak, aby pomóc ludziom uzyskiwać lepsze wyniki.

 3. „Sekrety negocjacji dla biznesmenów” Roger Dawson

Autorem książki jest światowej sławy negocjator i prelegent. Powyższą książkę kieruje do biznesmenów, handlowców, menedżerów, polityków i negocjatorów, czyli ludzi prowadzących negocjacje zawodowo. Poradnik zawiera wiele cennych rad i wskazówek, omawia taktyki negocjacji, podaje przykłady.

 4. „Przywództwo na odległość” Wayne Turmel, Kevin Eikenberry

Jedna z lepszych publikacji poświęconych sprawowaniu przywództwa na odległość. Znajdziesz w niej interesujące przykłady z życia, praktyczne podejście, pytania skłaniające do refleksji i wnikliwe spostrzeżenia. Jest to poradnik dla osób zarządzających rozproszonymi zespołami, który nauczy budować zaufanie wśród pracowników w różnych lokalizacjach.

 5. „Jak Google, Bono i Gates trzęsą światem dzięki metodzie OKR” John Doer

 OKR – system wyznaczania celów, który pomógł gigantom technologicznym takim jak Intel czy Google w osiągnięciu dynamicznego wzrostu i sukcesu. Książka Johna Doera jest obowiązkową pozycją dla każdego, kto chce usprawnić swoje przedsiębiorstwo. Zawiera tajniki, które kryją się za sukcesem najbardziej znanych firm z Doliny Krzemowej.

 6. „Własna firma krok po kroku” Grzegorz Krzemień

Rewelacyjna polska pozycja, napisana przez menedżera z dwudziestoletnim doświadczeniem, które zdobył, rozwijając jedną z najlepszych na rynku agencji interaktywnych. Znajdziesz w niej cenne porady na temat prowadzenia biznesu w Polsce.

 7. „To jest marketing!” Seth Godin

Reklama dźwignią handlu… Seth Godin jest autorem kilkunastu bestsellerów, które zmieniły sposób, w jaki ludzie myślą o marketingu. Oto jeden z nich. Książka, która pomoże ci zmienić sposób, w jaki prezentujesz światu swój produkt, tak aby nawiązać dużo lepszy kontakt z osobami, które go potrzebują.

 Te i więcej książek o biznesie znajdziesz w największej bibliotece ebooków Litres.pl.

artykuł sponsorowany
Please follow and like us:

Dodaj komentarz

  Subskrybuj  
Powiadom o