Jak skutecznie rozbudzić się z samego rana? 3 sprawdzone triki

Każdy z nas wie doskonale wie, że poranki potrafią być bardzo ciężkie. Wstanie z łóżka wymaga od nas wielkiego wysiłku, zwłaszcza jeśli organizm domaga się kolejnej dawki snu. Obowiązki jednak uniemożliwiają pozostanie w objęciach pościeli, dlatego też warto poznać skuteczne sposoby na rozbudzenie się z samego rana. Jak doprowadzić się do porządku i dodać sobie energii na dalszą część dnia? Prezentujemy 3 ciekawe sposoby, które warto wypróbować.

Poranne pobudzenie organizmu – aromatyczna kawa

Kawa to jeden z produktów, który obecny jest niemal w każdym polskim domu. Aromatyczny napój dzięki dużej zawartości kofeiny pozwala skutecznie się rozbudzić i rozprawić się ze stanem porannego otępienia. Nie bez znaczenia okazuje się jednak wybór odpowiedniej kawy – warto sięgać po ziarna pochodzące ze sprawdzonych źródeł. Na rynku znajdziemy wiele rodzajów kaw, w zależności od kraju pochodzenia, gatunek ziaren, poziomu kwasowości, body czy też zawartość wcześniej wspomnianej kofeiny. Dobrym rozwiązaniem okazują się również produkty, które zostają poddawane obróbce i szybko trafiają do sprzedaży – warto szukać producentów, u których palarnia kawy funkcjonuje z powodzeniem. Jest to bowiem gwarancja, że kawa będzie niezwykle aromatyczna, ale i pełna dobroczynnych składników odżywczych.

Poranne pobudzenie organizmu – aktywność fizyczna

Kolejnym trikiem, który cieszy się dużą popularnością jest poranny trening czy gimnastyka. Nie jest bowiem tajemnicą, że ruch pozwala pobudzić krążenie, dotlenić mózg i wyprodukować potężną dawkę hormonów szczęścia – endorfin. Choć wiele osób nie wyobraża sobie uprawiania aktywności fizycznej tuż po przebudzeniu, to warto wypróbować ten sposób – dzięki temu można liczyć nie tylko na rozbudzenie, ale także na ogromną dawkę energii potrzebnej do przetrwania całego dnia na pełnych obrotach. Więcej o wpływie aktywności fizycznej na organizm można dowiedzieć się w serwisie Polski Portal.

Poranne pobudzenie organizmu – zimny prysznic

Osoby, które wciąż wzbraniają się przed ustawieniem budzika nieco wcześniej i wykonaniem porannego treningu mogą pokusić się o wprowadzenie do swojej codziennej rutyny zimnego prysznica. Chłodna woda na zmianę z ciepłą skutecznie orzeźwi i zapewni lepsze funkcjonowanie układu krwionośnego. To sprawi, że stan otępienia błyskawicznie ustąpi, a w jego miejsce pojawi się tak pożądana euforia. Zimny prysznic z samego rana to także skuteczny sposób na uporanie się z uciążliwą dla wielu opuchlizną organizmu, która bardzo często staje się dziełem letnich upałów. Więcej na ten temat można przeczytać na stronie Polskie Newsy.

reklama

Subskrybuj
Powiadom o
0 komentarzy
Inline Feedbacks
View all comments
function funkcja_dodawania_javascript() { if (is_post ('99994')) { ?> wpDiscuz
0
Would love your thoughts, please comment.x
Skip to content