5 powodów, dla których Twoja firma powinna mieć stronę www

Obecny rynek, niezależnie o którą branżę chodzi, jest niezwykle nasycony. Aby stanowić dobrą konkurencję, należy postawić przede wszystkim na obecność w Internecie. Dlaczego? Przede wszystkim to tutaj klienci spędzają dużo czasu i szukają informacji na temat firm i usług. Dlaczego jeszcze każda firma powinna mieć własną stronę www? Sprawdźmy.

Istnieje takie mądre powiedzenie, które mówi, że jak czegoś nie ma w Google, to nie istnieje. Trudno nie zgodzić się z tym stwierdzeniem. Obecnie niemal każdy poszukując informacji, danych o produkcie, czy firmie wertuje najpopularniejszą na świecie wyszukiwarkę.

Internet ot obecnie największe pole do popisu dla przedsiębiorcy. To właśnie tutaj klienci spędzają lwią część swojego wolnego czasu. Z popularnej wyszukiwarki korzysta codziennie mnóstwo użytkowników, dlatego każdy właściciel firmy powinien zadbać o widoczność właśnie w tym miejscu.

Dlaczego każda firma powinna mieć swoją stronę internetową?

Nie ma co ukrywać, strona internetowa, szczególnie taka rozbudowana to dość istotny wydatek. Jednak biorąc pod uwagę perspektywę dalszego rozwoju oraz stosunkowo szybkiego zwrotu z takiej inwestycji warto przemyśleć tę kwestię.

Warto też podkreślić, że strona www wcale nie musi kosztować majątku. Korzystając z firm takich jak premiumdigital.pl, których tworzenie witryn internetowych jest specjalnością, możemy liczyć na atrakcyjną wycenę dopasowaną do aktualnych możliwości przedsiębiorstwa.

Przejdźmy jednak do sedna sprawy. Poniżej przedstawiamy 5 argumentów za tym, aby posiadać własną stronę www.

Projektowanie stron internetowych Warszawa — strona www pozwala znaleźć firmę

Nie da się ukryć tego, że większość osób po prostu nie wie o Twojej firmie. Nie mają pojęcia, czym się zajmuje, jakie są jej osiągnięcia, nie widzą zadowolonych klientów. To, że wyślemy email potencjalnym zainteresowanym, rozdamy parę ulotek i wykupimy reklamę w lokalnej gazecie, może na niewiele się zdać.

Obecnie dynamiczny rozwój każdej firmy następuje poprzez działanie online. 3/4 klientów szuka firm i opinii o danej marce w Internecie. Jest więc znacznie bardziej prawdopodobne, że potencjalny klient wygoogluje np. mechanik Warszawa niż to, że będzie jeździł po mieście i szukał banerów, lub przeglądał gazety z myślą, że natrafi na takie ogłoszenie. Jeżeli szukasz firmy, która kompleksowo zajmie się stworzeniem witryny to sprawdź: premiumdigital.pl.

Pełni rolę wizytówki

Na swojej stronie internetowej możesz umieścić wszystkie informacje i odpowiedzi na pytania, które nurtują klientów. Oprócz tak oczywistych kwestii jak godziny otwarcia, mapa dojazdu do siedziby, cennik, czy zakres usług możesz zbudować relację z klientami, przedstawiając np. zatrudnionych pracowników, personel czy właściciela.

Strona internetowa pracuje 24/7

Prowadząc firmę, staramy się ją jak najbardziej rozreklamować. Jednak nasze moce przerobowe są ograniczone. Większość przedsiębiorstw prężnie działa od godziny 8 do 16. A co jeśli klient chciałby uzyskać informację po pracy o godzinie 19? Co jeżeli ma potrzebę sprawdzenia cennika interesujących go usług o 23:00?

Gdy klient chce zapoznać się z Twoją firmą i usługami na stornie www może zrobić to w dowolnym momencie, 24 h na dobę. Witryna internetowa pracuje więc dla Ciebie bez ustanku przez całą dobę, w święta i niedziele.

Strony internetowe Warszawa — digital marketing

Posiadanie własnej strony to jednak tylko otwarcie drzwi do świata wielu możliwości. Przy pomocy witryny możemy wykupić reklamy i zyskać wyznaczony ruch, zanim firma zacznie wyświetlać się wysoko w wynikach wyszukiwania. Kolejnym krokiem jest oczywiście pozycjonowanie strony internetowej, które na celu ma właśnie umieszczenie witryny jak najwyżej w liście wyszukiwania na daną frazę np. mechanik Warszawa.

Posiadanie własnej strony www daje niemal nieograniczone możliwości jej reklamowania w sieci.

To się opłaca, czyli zaoszczędź czas i pieniądze

Wszystkie wyżej wymienione argumenty realnie przekładają się na zysk oraz korzyści majątkowe. Jest to szczególnie ważne, gdy prowadzić niewielką lub średnią firmę. Raz zainwestowane pieniądze po czasie zwracają się kilkukrotnie, a strona cały czas pracuje na sukces marki.

artykuł sponsorowany

Subskrybuj
Powiadom o
0 komentarzy
Inline Feedbacks
View all comments
function funkcja_dodawania_javascript() { if (is_post ('99994')) { ?> wpDiscuz
0
Would love your thoughts, please comment.x
Skip to content