LIVE: Oficjalne rozpoczęcie budowy obwodnicy Tarnobrzega. Zapraszamy na transmisję

Portal NadWisłą24.pl zaprasza na transmisję z oficjalnego rozpoczęcia budowy obwodnicy Tarnobrzega, które zaplanowano na piątek 5 marca br., na godzinę 10.

Ponieważ wydarzenie odbędzie się w pobliżu ronda przy Tarnobrzeskim Parku Przemysłowo -Technologicznym w Tarnobrzegu, z góry przepraszamy na ewentualne problemy w odbiorze transmisji. Niestety w rejonie tym pomimo sąsiedztwa TPPT, do tej pory był słaby zasięg internetu.

LIVE

Subskrybuj
Powiadom o
29 komentarzy
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
smile
3 lat temu

Papa Smerf będzie niepocieszony….jak go nikt nie zobaczy…..:)

kierowca
3 lat temu

Jechałem niedawno tamtędy i w okolicy Parku urwało mi rozmowę. Ten Park Przemysłowo-Technologiczny ironizując to idealne miejsce do prowadzenia biznesu. Biznesowe rozmowy prowadzą po kablu? 😀

łysy
3 lat temu
Reply to  kierowca

Może to wina operatora bo nie zapłaciłeś abonamentu ?

Janek
3 lat temu
Reply to  łysy

To wina tych wszystkich popaprańców którzy nasz kraj sprzedali (oddali) w unijną niewolę. Jak to możliwe że taki duży kraj nie ma swojej firmy telekomunikacyjnej. Polska gawiedź płaci ogromny haracz za telefony zachodowi a efekty sami widzimy.

wyborca
3 lat temu

Tak się dzieje gdy politycy biorą się za inwestycje z publicznych pieniędzy. Ten Park postawiony w terenie zalewowym to nie jedyna wtopa w mieście. Na szybko przychodzi mi na myśl słynne sztuczne nie wymiarowe euroboisko przy sp10 lub szalet miejski w cenie extra willi 🙂

Zalek
3 lat temu
Reply to  wyborca

Szkoda miasta

Roman
3 lat temu
Reply to  wyborca

Co do boiska to się zgadzam miało bardzo duży potencjał. A i tak jest cały czas wykorzystywane ale już nie dużo większym kosztem mogło powstać coś super.

Biegacz
3 lat temu
Reply to  Roman

Np.bieżna lekkoatletyczna.

eleonora
3 lat temu

Ale jak Papa Smerf wbije łopatę jak on nic nie umie – chyba, że przyprowadzi żonę, która sama obrabia przydomowy ogródek. Straszny dzień dla Papy Smerfa – nie wystarczy bredzić lecz trzeba pokazać, że umie obsługiwać łopatę.

Gość
3 lat temu
Reply to  eleonora

Zmieńcie mu ksywke bo obrażycie Pape Smerfa. Proponuje Pinokio. Kłamał w kampanii wyborczej i kłamie nadal.

JOLA
3 lat temu
Reply to  eleonora

ktory ogrodek????????? w ich ogrodku sa chwasty po pas!!!! nikt go nie obrabia JAKI PAN TAKI KRAM

łysy
3 lat temu
Reply to  eleonora

Fajny pseudonim ale w sumie podobni do siebie.

Ala
3 lat temu
Reply to  eleonora

Daro wygląda jak ten gościu co doprowadza w The Voice of Poland senior aż się śmiejemy że dorabia w TVP a o TBG nic nie mówi

kapral
3 lat temu

XIONC bedzie ??

Inżynier
3 lat temu

Panie prezydencie droższą inwestycją drogową była modernizacja drogi 871 z wybudowaniem wiaduktu. Koszt inwestycji 60 mln. Przestań Pan bajki opowiadać. Worek ziemniaków jest bardziej merytoryczny.

odp
3 lat temu
Reply to  Inżynier

ale on mówi za jego kadencji bo jak były większe to pdb nawet nie miał długopisa w rece aby takie papiery podpisać……

kapral
3 lat temu

ilu ku#wa ojców „sukcesu ” 🙂

obserwator
3 lat temu
Reply to  kapral

To zjazd nierobów

greg
3 lat temu

Nie jestem zwolennikiem obecnego prezydenta ale! to nie on decydował i zaczął program budowy obwodnicy tam jest wielu albo ojców albo grabarzy sukcesu

Ania
3 lat temu

Brawo i do przodu wszyscy skorzystamy …

gosc
3 lat temu

jak za komuny lanserka

obywatel
3 lat temu
Reply to  gosc

Jak za komuny propaganda w wydaniu bolszewickim – jacy ojcowie obwodnicy??? Grupa cwaniaków z burmistrzem na czele wydając publiczną kasę robi przedstawienie w godzinach pracy za którą płacą mieszkańcy a efekt tego czysto propagandowy – sukces – będzie znowu kilka fotek dla lansu w mediach, opowieści (bredni) – po co to komu i czemu służy ???? Komuna na jak się patrzy – no cóż genów się nie zmieni!!!

Leszek
3 lat temu

ciężko im naprawić po rozkopaniu 100m odcinek z wjazdu Adasia Mickiewicza w Janka długosza zapraszamy prasę to się uśmiejecie niedługo terytorialsi będą mogli okopać się w dołach na stojąco bez ruszania saperką już nie mówię o zawieszeniu samochodu rachunek wystawimy urzędasom

Flashback
3 lat temu

Tam gdzie wszyscy widzą minusy widzę duży plus. Brak działających komórek to brak możliwości podsłuchu. A wiadomo, że pieniądze lubią ciszę. W eterze również.

Adam
3 lat temu

Był zakaz zadawania pytań? Czy mamy takich „błyskotliwych” dziennikarzy? Był minister a nie padło pytanie: Czy, kiedy i z jakimi ważnymi drogami zostanie skomunikowana ta obwodnica? Nie padło pytanie o połączenia kolejowe. Czy Tarnobrzeg znajdzie się na trasie szybkich połączeń kolejowych do CPK? Kto ma o takie rzeczy pytać jak nie my mieszkańcy tego miasta. Wstyd mi za Was panie i panowie dziennikarze 🙁

smile
3 lat temu
Reply to  Adam

Dziennikarze zachowali się profesjonalnie….tu nie ma kogo pytać….

emil
3 lat temu

Nie jest sztuką budować coś nowego, tylko utrzymać i zadbać oto co już się zrobiło.W Zakrzowie gdzie dzisiaj było tyle huku propagandy sukcesu droga wjazdowa na Cichy Kącik z Warszawskiej jest zdewastowana przez wjeżdżające ciężkie pojazdy ciężarowe i maszyny budowlane.Pozapadane są studzienki , popękany asfalt oraz kostka drogowa, a jest to droga osiedlowa.Na szanowaniu wykonanej pracy lansu się nie zrobi.

obserwator
3 lat temu
Reply to  emil

Naprawią to z naszych pieniędzy, czyli podatników…przecież nie ze swoich!!!

PKP
3 lat temu

Ze Stalowej Woli do Rzeszowa w pół godziny, do Warszawy w niecałe dwie Ci którzy wątpili w kolejowe zapędy obecnego rządu, mogą już sobie pluć w brodę. Rozpoczęło się wykupywanie gruntów pod budowę Centralnego Portu Komunikacyjnego (CPK) w Baranowie (łódzkie), a CPK zlecił już pierwsze prace na nowych liniach kolejowych. Przy kolejowej drodze szybkiego ruchu znajdzie się Stalowa Wola. Za sześć lat podróż do stolicy kraju potrwa 1 godz. i 45 min., a w drugą stronę, do stolicy Podkarpacia zaledwie 0,5 godz.Rząd wytyczył 10 tras kolejowych, które połączą CPK i Warszawę z najodleglejszymi rewirami kraju. Ze względu na podobieństwo tego planu do koła rowerowego, trasy szybkiego ruchu kolejowego nazwano szprychami i nadano im numery. Podkarpacie i woj. świętokrzyskie z centrum kraju połączy szprycha nr. 6. I na tej szprysze zaczęło się już dziać. Ogłoszony został przetarg na opracowanie studium techniczno-ekonomiczno-środowiskowego (STEŚ) nowej linii kolejowej nr 58 Łętownia-Rzeszów oraz Rzeszów-Jasionka. To całkiem nowa linia, która będzie miała 42 km. długości. Za STEŚ nowej linii inwestor gotów był zapłacić niecałe 5 mln. zł, ale już najtańsza z siedmiu ofert jest 2,5 razu wyższa. Najdroższe nawet 10 razy. CPK będzie musiał coś z tym zrobić, ale to już nie nasz pasażerski problem.Równolegle z… Czytaj więcej »

Postaw mi kawę na buycoffee.to
29
0
Would love your thoughts, please comment.x
Skip to content