Blisko 2 miliony złotych dofinansowania z Rządowego Funduszu Rozwoju Dróg na 2024 rok otrzyma Tarnobrzeg na przebudowę ulicy Garażowej. Ta edycja Rządowego Funduszu Rozwoju Dróg miała na celu wsparcie inwestycji na drogach lokalnych, powiatowych i gminnych.
Dofinansowanie otrzymały obydwa złożone przez Miasto Tarnobrzeg wnioski, na ul. Garażową (droga wewnętrzna) w odcinku od skrzyżowania z ul. Sienkiewicza w kierunku bloku socjalnego i w odcinku biegnącym wzdłuż garaży w kierunku skrzyżowania z ul. E. Kwiatkowskiego (droga gminna).
– Kolejna ulica w mieście doczeka się przebudowy, poprawi się komfort i bezpieczeństwo jej użytkowników, zarówno kierowców, jak i pieszych, tym bardziej, że to ulica, chociaż niezbyt długa, ale bardzo mocno eksploatowana, bo prowadząca na miejskie targowisko. Wyniki tego naboru cieszą tym bardziej, że dzięki naszym staraniom po raz pierwszy otrzymaliśmy dotacje z Rządowego Funduszu Rozwoju Dróg w wysokości 80 procent wartości każdego z zadań. Do tej pory przyznawane tarnobrzeskim inwestycjom dofinansowania z tego źródła wynosiły 50 procent – mówi prezydent Tarnobrzega Dariusz Bożek.
Koszt inwestycji przebudowa drogi wewnętrznej ul. Garażowa w Tarnobrzegu szacuje się na 758 195,40 zł. Przyznane na przebudowę dofinansowanie w wysokości 80 procent wartości zadania to 606 556,32 zł. Wkład własny miasta wyniesie 151 639,08 zł.
Koszt inwestycji przebudowa drogi gminnej ul. Garażowa w Tarnobrzegu to 1 685 233,07 zł. Dofinansowanie w wysokości 80 procent wartości zadania to 1 348 186,45 zł. Wkład własny gminy wyniesie 337 046,62 zł.
RZĄDOWE PIENIĄDZE NA BUDOWĘ CHODNIKA
Z kolei w minionym tygodniu ogłoszono wyniki kolejnej edycji Rządowego Funduszu Rozwoju Dróg przeznaczonej tym razem na poprawę bezpieczeństwa na drogach lokalnych.
Wśród wniosków, które uzyskały dofinansowanie – w wysokości 80 procent wartości inwestycji – znalazł się wniosek Miasta Tarnobrzega: Budowa drogi dla pieszych na ul. Piekarskiej w Tarnobrzegu.
Wnioskowana kwota dofinansowania to 325 445,34 zł. Całkowita wartość inwestycji wynosi 406 806,68 zł, wkład własny 81 361,34 zł
info: UM Tarnobrzeg
foto: archiwum
A kiedy naprawy gwarancyjne przy drodze obwodowej bo przy każdym rondzie krawężniki leżą i zarastają trawą?
Podobno jest to uszkodzenie nie obejmujące gwarancji. Czyli nie wynikające z wadliwego wykonania przez wykonawcę. Wypowiadała się na ten temat p. Naczelnik na konferencji.
Co nie zmienia faktu, że z naprawami dróg w Tbg jest bardzo słabo.
Pieprzy głupoty, jeżeli krawężnik granitowy został rozwalony to nie jest granit tylko imitacja czyli wada ukryta.
Ktoś zastosował tanie zamienniki i są rozwalone.
Jak żyję 40 lat z czego 35 w TBG, nie przypominam sobie tak kurewsko uciążliwego, przedwyborczego remontu dróg i chodników
Konkrety! Argumenty! A nie anonimowe szczekanie za krzaka !
Konkrety? Odbierz jutro kluczyki do mojego auta, pojedź nim do mechanika i zapłać za doprowadzenie zawieszenia do porządku
a jak na drodze przed remontem niszczyłeś sobie auto to było ok? Wiem, że jest daleko od ideału. Wiem, że nie ma odpowiedniego etapowania. Ale przez 35lat mieliśmy zdezelowane te drogi i rozumiem, że było ok? bo z Twoich wywodów na to by wyglądało. Może inaczej, zrób zdjęcie siebie przy swoim samochodzie i wystaw je w necie to zrobimy zrzutkę na remont jego zawieszenia bo jesteś naprawę tak strasznie pokrzywdzony.
a które z tych remontowanych dróg były tak zniszczone że aż sie niszczyły zawieszenia? Kwiatkowskiego, Zwierzyniecka, Dabrowskiej były aż tak zrujnowane przez 35 lat i wymagały pilnego remontu przed wyborami? Co do niektórych chodników, zgadzam się ale na pewno nie drogi.
Może jeździsz pojazdem na gąsienicach albo masz frajdę jak cię podbija na dołkach. Ja raczej wolą jezdnię wolną od wszelakich defektów. Co do samych wyborów to raczej mało kto na tym coś ugra bo to wybory parlamentarne a nie samorządowe. Także brak słów dla kolejnego mądrego inaczej z nickiem na jedn komentarz.
I oczywiście drażni mnie powolność robót …ale na ile UM pozwolił w umowach z wykonawcą tak wykonawawca sobie pozwala. A jak widać bardzo się lubia także o czym tu mowa 🙁
Co pan za bzdury wypisuje że przez remont dróg uszkodził pan sobie samochód skoro remontowane odcinki są ogrodzone pachołkami i wyłączone z ruchu.
Jeżdżąc samochodem należy przede wszystkim myśleć i mieć oczy dookoła głowy tak jak uczyli na kursie prawa jazdy
W punkt!
Za uszkodzone auto należy się odszkodowanie, jeżeli droga nie nadaje się do jazdy powinna być zamknięta. Dlaczego ktoś igra bezpieczeństwem?
A na dokładkę w wielu przypadkach BEZSENSOWNEGO. Bo wzięli sie za takie remonty, jak przebudowa ulicy Kwiatkowskiego, która to w ogóle nie potrzebowała remontu, czy Zwierzyniecka gdzie wcale nie było potrzebne cokolwiek robić. I całe miasto zakorkowane niekończącymi sie remontami
Nie pitol bo jazda Kwiatkowskiego wcześniej a teraz to ogromna różnica no i skończą się nocne wyścigi samochodowe. Modernizacja tej drogi była bardzo potrzebna
Znowu będą naprawiać dobra drogę
Są tacy co im absolutnie nie dogodzisz. 🙁 W czym Ci to przeszkadza?
Są gorsze drogi do remontu niż ta co mało kto jeździ
Które? Napisz! Parę słów uzasadnienia! Nie tylko Jazda po kimś dla zasady.
raczej nie jest skonczona bo zwierzeta nadal wysakuja przed maske aut
jak została odebrana to teraz gwarancie musi dawac miasto
a jak było wszystko okej to wiadomo ze po jakimś czasie to sie rozwali wiec niech naprawia ten kto sie podpisał imienie i nazwiskiem przy odbiorze
Nie tak dawno w wątku:”Tarnobrzeg: To radni zdecydują czy przy ul. Zwierzynieckiej powstanie pełnowymiarowe boisko ze sztuczna nawierzchnią”niejaki „Z Serbinowa” płakał i wymyślał historie o biednych dzieciach w wózeczkach co ich samochody rozjeżdżają wręcz mieszając z błotem urzędników UM
wtórował mu inny mądry inaczej pod nickiem „walt ” , który w buracki sposób zaczął mnie obrażać bo napisałem, że jest złożony wniosek o dofinansowanie tej ulicy.
Teraz mamy to dofinansowanie.
I o ile nie jestem adwokatem ani urzędników ani polityków jak również wykonawców.
… to akurat tutaj wyszło jak można kogoś bezpodstawnie oczerniać nie orientując się kompletnie w temacie.
Przestań jęczeć, bo wypowiadając się publicznie sam wystawiasz się na krytykę. Ja regularnie dostaję minusy, próbują mnie uciszać itd., ale nie płaczę. Kto nie ma krytykantów ten nie ma nic do powiedzenia.
Krytyka tak. Ale konstruktywna. I poparta faktami a nie domysłami. Pisałem o wręcz żenującym obrażaniu innych osób językiem wprost z rynsztoku.
Daj spokój – tu nawet nie ma co krytykować , tego partactwa i propagandy w wydaniu gebellsowskiej .
– trzeba jeb???, to DZIADostwo na całego ???
Jeb???, jeb??? Jeb???
I WYJEB????Ć.
Akurat Ty obywatelu jesteś wzorem buractwa tego forum! Nawet już pisałem do Ciebie bezpośrednio. Nie wiem
…Nie wiem co masz zdiagnozowane ale na prawdę są jakieś minimalne granice przyzwoitości, które łamiesz wchodząc w nie brudnymi butami z wystającą słomą. Wiem, że nic to do Ciebie nie przemówi bo wielokrotnie dałeś przykład swojego buractwa … także nawet nie proszę Cię abys przestał być sobą. Poprosze o to admina aby Ciebie już tu nie było bo są jakieś granice współżycia, które depczesz niemiłosiernie.
To było do osoby kryjącej się pod nickiem „obywatel”
żenujący dziad
niestety nie mogę odpowiadać za każdy wpis sygnowany wybranym przeze mnie nickiem.
taka jest polityka serwisu,że nie da się ich zastrzec więc dowolna osoba może się podszywać pod kogo chce.
dlatego wartość tych komentarzy tutaj jest taka zwodnicza.
widziałem ten wpis przed chwilą i wątpię bym w ogóle się wypowiadał na temat ulicy Garażowej i to wówczas gdy byłem z kumplami w Bieszczadach.
ale też waltów może być wielu.
wybacz, nie miałem pojęcia, że jedna osoba może podszywać się pod drugą
na spoko.
akurat dzięki wpisowi wcześniejszemu to zauważyłem.to już nie pierwszy i pewnie nie ostatni raz kiedy ma miejsce taki przypadek.
no trudno jak to mówią.
Apel do naszego Papy Smerfa:
uprasza się naszego Papę o nie wykonywanie drogi rowerowej na tej planowanej do remontu, krótkiej drodze. Podejrzewam, że byłaby wykonana z kostki a to zniechęci rowerzystów i będą jeździć asfaltem przeznaczonym dla autek.
P.S. Urzędników smerfujących na tym forum uprasza się o skopiowanie tekstu i przekazaniu naszemu Papie.
Próbujesz coś przekazać w trochę kąśliwy sposób.
Ja problem bardziej widzę w tym, że są wykonywane zaniżenia w okolicach zjazdów do posesji. Jeśli kostka jest bezfazowa to rzeczywiście tak źle się po niej jedzie? serio? jeżdżę rowerem trekkingowym, opona jest względnie płaska i nie odczuwam specjalnych problemów. A jak jest jakieś zapadnięcie to raczej nie wynika to z rodzaju nawierzchni. Wiem alternatywą jest wydzielenie pasa drogi dla rowerów na jezdni ale to już trochę inna bajka.
Ślepy jesteś? Masz tłusty tyłek, że ci go nie trzęsie? Na tarnobrzeskich drogach rowerowych trzęsie rowerem i przy okazji tyłkiem. Jazda jest uciążliwa bo kostka nierówno ułożona i są poprzeczne krawężniki, pełno „wywijasów” przy skrzyżowaniach. Jak ci jeszcze mało to jeszcze informuję, że są na trasach rowerzysty pokrywy kanalizacyjne, studzienek z instalacjami. Co rusz to poprzeczny krawężnik i to jest bardzo uciążliwe. Jeden wstrząs rowerem przy jednym krawężniku, a za chwilę następny i znowu następny. Cholery można dostać (!). Wróciłem z roweru przed godziną, ale nie jechałem dla przyjemności tylko z konieczności. Rower mi wytrzęsło i to nieźle. Siedzenie mam niby miękkie, ale na drogi tarnobrzeskie za twarde. Czy muszę extra, do jazdy po Tarnobrzegu zakupić rower z amortyzatorami? Drogi tzw. rowerowe albo jak kto woli ścieżki są tandetne w wydaniu tarnobrzeskim i to wreszcie pora pojąć. Nie usiłuj ich wychwalać bo to będzie bujda. Standardy w budowie tych niby dróg rowerowych są tutaj bardzo niskie. Nie dziwię się skoro urzędnicy dojeżdżają do pracy samochodami bo rowerem ze wsi to za daleko a w czasie deszczu raczej niemożliwe. Apeluję przy okazji do Urzędu Miasta coby już torów przeszkód rowerowych nie budować bo są zwyczajnie tandetnie wykonane i nie nadają się… Czytaj więcej »
Powtórzę się … odnosiłem się do rodzaju nawierzchni DDR. I serio nie widzę mega przewagi kostki betonowej fazowanej nad nawierzchnią betonowo-asfaltową. Nadmienie, że często, mega często nazywaną błędnie „asfaltem”. Oczywiście, że ganię rozwiązania typu zapadnięte lub wywyższone krawęzniki na wjazdach do posesji. Ale chyba w swoim amoku nienawiści ne chciałeś tego dostrzec. Ogarnij się proszę bo chyba uderzasz nieświadomie w swojego sprzymierzeńca a nie wroga!
A tak w ogóle jak masz problem i jesteś taki odważny to zapraszam na przejażdżkę tarnobrzeskimi DDR i/lub pseudo DDR …. jesteś na tyle odważny aby się spotkać i pluć komuś innemu w twarz ? Tylu tu jest cwaniaków ale kto wychyli się poza forum NW24? Czekam na rzucenie rękawicy!
Hej, ku(ó)leżko! Nie potrzeba towarzystwa do jazdy rowerem po ścieżkach rowerowych, by zauważyć jak są niepoprawnie wykonane. Nikt tu na nikogo nie pluje. Zostało powyżej stwierdzone to co już od dawna wiadome,mianowicie że ścieżki rowerkowe są byle jak wykonane, bez pomysłu, bez gładkości…
I dlatego po Tarnobrzegu warto jeździć WYŁĄCZNIE ROWEREM GÓRSKIM. Te miejskie rowery, takie z ogromnymi kierownicami, zaokrąglane sie nie nadają. Ścieżki są zbudowane w sposób idiotyczny, zamiast przechodzić ZA przystankami autobusowymi to idą przed. Ponadto np ulica Sienkiewicza jest nie do jazdy ścieżką, są skręty pod kątem 90 stopni zaraz za pasami i częste krzyżowania z pasem chodnika. Kopernika idtiotyczne podwójne światła, durne znaki zakazu wjazdu, podczas gdy ludzie jadą do swojego bloku wiadomo którym pasem, skoro po drodze nie ma przejść dla pieszych. Ulica Sikorskiego ,nie wiedzieć czemu urwana nagle ścieżka rowerowa koło stacji Trans Oil i dalej brak znaku, mimo że pare lat temu remontowane i dalej bez znaków, tak jakby tu sie kończyło miasto? A Dzików, a Podłęże, a dalej co? Można odnieść wrażenie że te ścieżki projektował jakiś kretyn albo ktoś sie opił i nie wiedział co kreśli na mapie. Takie mamy rządy w Tarnobrzegu
Tak wyszło bo tutaj nie było jednolitego planu wykonania ścieżek rowerowych. Nikt nad tym nie czuwał, by wszystkie były jednakowo zaplanowane i wykonane. Nikogo to zwyczajnie nie interesowało. I dalej nie interesuje.
Jeśli jesteś urzędnikiem, następnym na tym forum to poczyń tak jak prosił Smerf Ciamajda
Człowieku weź się ogarnij! Mam lata świetlne od UM Tbg. Widzę, że odjechałeś całkowicie. A ja wrogów nie szukam tylko sprzymierzeńców. Odnosiłem się do nawierzchni DDR kostkwa betonowa vs nawierzchnia betonowo-asfaltowa. Masz jakieś upośledzenie, że tak obrażasz dla zasady innych?
„A ja wrogów nie szukam tylko sprzymierzeńców.”
Kiedy byłem młodszy wydawało mi się, że mam kolesiów sprzymierzeńców. Kiedy pracowałem w pewnym miejscu pracy wydawało mi się, że mam przełożonych sprzymierzeńców. Z czasem okazało się, że jedni i drudzy byli moimi wrogami.
Nie będzie ciągu dla rowerzystów na tej ulicy. W SPECYFIKACJI WARUNKÓW ZAMÓWIENIA opracowania dokumentacji projektowej dla tej przebudowy ustalono:
„Zadanie 2. Opracowanie dokumentacji projektowo – kosztorysowej wraz z nadzorem autorskim dla zadania inwestycyjnego pn.: Przebudowa ul. Garażowej w Tarnobrzegu:
Zakres opracowania obejmuje zarówno pas drogowy ul. Garażowej jak i drogę wewnętrzną boczną od ul. Garażowej, działka ewid. nr 1446/75, obręb Tarnobrzeg:
– branża drogowa: jezdnia, chodniki, parkingi
– branża sanitarna: odwodnienie, kanalizacja deszczowa,
– branża elektryczna: oświetlenie drogowe,
– branża teletechniczna: wykonanie kanału technologicznego (w razie potrzeby),
– wykonanie stałej organizacji ruchu.
– inwentaryzacja drzew do wycinki wraz z nasadzeniami zastępczymi (w razie potrzeby),
(Uwaga! W kosztorysie będzie należało uwzględnić podział zakresu zadania na etapy).”.
Całe szczęście. Jednak równocześnie nie spodziewam się, aby w projekcie przewidziano właściwe w tym przypadku rozwiązania, tj. ograniczenie prędkości dopuszczalnej do 30 km/h oraz dopuszczenie ruchu rowerów pod prąd na jezdni (w kierunku Dąbrowskiej).
Szczęście dla rowerzystów. Jednego toru przeszkód mniej.
Na marginesie dodam, że dziwi mnie, że nikt z UM w Tbg nie wyciągnął wniosków z niepoprawnie wykonanej drogi Tarnobrzeg- Wielowies (pierwszej w Tbg) i dalej brnęli w tandetę.
Ciekawe czy chodnik będzie od strony domków czy garaży. Logika nakazywałaby to pierwsze.
Będzie po tarnobrzesku czyli nielogicznie.
Skąd wiesz?
Przecie Tarnobrzeg to brak logiki, to stąd zapewne wie 🙂
Czyli tylko się domyślacie, ok. Myślałem że pisał jakiś urzędnik, który widział projekt i wie.
To nie Holandia.
Ale i nie Bangladesz. Zresztą w Polsce w większych miastach w takie rozwiązania to już praktycznie standard – na zdjęciu przykład z Radomia. Świadczy to jak zacofany jest Tarmobrzeg.
Sorry, ale ja po takiej kostce nie chciałbym jeździć.
Ja też nie, ale w tym przypadku chodziło o oznakowanie, nie o nawierzchnię. Poza tym po łukowym sposobie ułożenia pojedynczych elementów widać, że kostka była układana dawno temu, może nawet ma charakter zabytkowy. Ale skoro się czepiłeś, to znajdę ci podobne zdjęcie z jezdnią asfaltową.
Długo nie musiałem szukać. A gdyby to również nie spełniało twoich oczekiwań, to już twój problem.
pomalowania drogi rowerowej :-). Droga rowerowa powinna być na całej długości umalowana na… czerwono, pomarańczowo (?)
Ilu ludzi tyle pomysłów. Jednak są pisowskie wytyczne, w których zebrano i usystematyzowano różne pomysły w zakresie infrastruktury rowerowej, w tym ich zastosowanie. Wystarczyłoby stosować te wytyczne jak i wcześniejsze wytyczne w tym zakresie, ale u nas są ważniejsza jest kostka, wygoda mam z pociechami i takie tam.
Bardziej pasowałoby max 20 km/h, choćby ze względu na duży ruch w dni targowe. Oprócz tego przemawiają za tym domy prywatne, ograniczona widoczność na wyjazdach spomiędzy garaży oraz alternatywa w postaci równoległej ul. Sienkiewicza.
W jeziorni może być strefa zamieszkania, mimo osobnego chodnika i drogi rowerowej, więc na Garażowej też mogłaby być. Tylko że wtedy nie byłoby wolno zaparkować samochodu nawet między garażami.
Mogłoby być ograniczenie do 20 km/h bez strefy zamieszkania. Wtedy nie byłoby problemów z postojem. Niestety prawi i sprawiedliwi przez prawie 8 lat rządów nie zdołali wprowadzić do przepisów „lekkiej” strefy zamieszkania, podobnej do austriackiej Begegnungszone. W takiej strefie parkowanie byłoby dozwolone na zasadach ogólnych przy jednoczesnym ograniczeniu prędkości do 20 km/h oraz przywilejach dla pieszych w postaci możliwości poruszania się po jezdni lub poboczu, w tym przy prawej krawędzi jezdni, mimo obecności drogi dla pieszych, a także pierwszeństwa przed pojazdem podczas przechodzenia (nie wchodzenia) przez jezdnię.
No to nasze oczekiwania to ograniczenie prędkości dopuszczalnej do 20 km/h i dopuszczenie ruchu rowerów pod prąd na jezdni.
Słabo inni dostają dużo więcej. Wybierz swojego posła tu i teraz z Tarnobrzega, bo będzie znowu bida.
Posiadać własny garaż na ulicy Garażowej to jak mieć na własność apartament w Dubaju
Czas na ul. 12 października jest w tragicznym stanie, najgorsza w miescie
Głosujmy zatem za wykonaniem I-szego etapu dróg na tym terenie.
Bez przesady. W 2020 roku kupiłem tam garaż za 25.000 złociszy
To drogo bo powinien kosztować nie więcej niż 5 tyś złociszy.
Tylko jakie ceny nieruchomości były w 2020 a jakie są dzisiaj. Dzisiaj tam kupić garaż za 50000 to dobra cena a chodzą i po dużo więcej.
Znak upadku i degrengolady miasta. Realizowane są chyba wyłącznie inwestycje z dofinansowaniem 80 a najlepiej 99 % środków zewnętrznych. Takiego dziadostwa to nie pamiętam Myślę ,że przy 50 % nawet byśmy nie podeszli. Inni niestety odjechali nam bardzo daleko. Za 60 lat zostanie tu z kilka tysięcy mieszkańców
Kolego, jak wszystko wyprzedali, nie ma co już zastawić, zadłużyli Nas, nasze dzieci i wnuki, to wszystko w niecałe 25 lat, jak to możliwe? Przecież to kryminał lub piekło dla tych miernot. Mieliśmy kombinat siarkowy dostaliśmy w zamian TSSE, a nie mamy nic, mają inni – dlaczego Boże tak skrzywdziłeś nasze miasto i Nas kochających Tarnobrzeg?
Biadolenie dla biadolenia. Odnosząc się do kwestii remontu dróg lub budowy nowych tak działa obecnie prawie każdy samorząd. Prywatnie jakbyś mógł nie korzystał byś z tak ogromnego dofinansowania dla swojego gospodarstwa domowego? – Oczywiście jest to pytanie retoryczne. Każdy by skorzystał. Więc po co to pierd*lenie?
Nie rozumiem co jest w tym złego? Nie jesteśmy jedynym przypadkiem miasta wyludniającego się. Nawet modelowe miasto PISu Sralowa Wola się wyludnia. I z 70 paru tysięcy już jest tam 50parę tysięcy dużo większy ubytek procentowy niż Tbg. Oczywiście, nie twierdzę, że jest dobrze. Ale co do dofinansowania dróg to takie debilne opinie są porażające!
raczej to jest widoczne z dnia na dzień
a jak zrobią projekty nowych dróg to niech pokarzą w necie o ile będą wesze
Jak dają 80% dofinansowania to trzeba brać i remontować
Pewnie , że tak jak ma się na wkład własny – A MAJĄ ???
Co znowu sprzedadzą ??
Czy może wezmą znowu kredycik na 2024 rok ( jakieś 20 mln)?
Lepiej niech na przyszły rok belfry nie pkanują bo może się okazać , że kasy nie MA i ICH TEŻ !
Już bez przesady aby miasto nie miało 325 tyś na wkład własny. Zlikwidować stanowisko vice prezydenta i mamy oszczędności !
Dobrze że tutaj nie ma drzew bo znowu byłyby żniwa tak jak przed sanepidem ścięli 4 świerki żeby zrobić dwa lub trzy miejsca postojowe chore miasto
Dlaczego połowa obwodnicy nadal jest nie oświetlona? Chodzi o odcinek od ronda przy Currie w stronę Sobowa, tam gdzie jest najbardziej potrzebne , czyli jadąc przez las to ciemno jak nie powiem gdzie!!!
władze UM zbierają w ten sposób na nagrody i premie kosztem bezpieczeństwa mieszkańców TBG !
Aż się dzisiaj tamtędy przejadę i zobaczę czy forumowicz Marek pisze prawdę czy insynuuje
Proszę bardzo jeżdżę tamtędy często wieczorem i wiem co mówię.
Podjedź na ul. Moniuszki. Dalej nikt nic na niej nie robi w ramach remontu. Bałagan jak był tak jest. Zrób focie i pokaż im w Urzędzie, może nie wychodzą to i nie wiedzą o tym.
Świetnie, że jest ciemno. Ja tam swego czasu testowałem lampki rowerowe 🙂
Śmiać sie chce, bo biorą się za ulicę która nie jest jakoś szczególnie pilna, nie jest dziurawa, jest przejezdna. A w tym czasie, kilka metrów dalej stoi ZRUJNOWANY parking ,wraz z całym otoczeniem bloku Kwiatkowskiego 3 ,którym nikt sie nie interesuje. Już nie wspomnę o stanie garaży na kamionce, gdzie teren wygląda tragicznie. I tam nawet prowizorycznie nic nie zrobiono, nawet trylinek ani płyt betonowych nie wstawiono.
Weźcie sprawy w swoje ręce. Pokażcie urzędnikom, radnym, że da się coś zrobić. Trzeba sprowadzić kogoś z traktorem i pługiem, potem z bronami, ludzi z łopatami i zróbcie porządek wokół bloku.
Te całe garaże na Kamionce szczególnie uwzględniając ich położenie to jedno wielkie nieporozumienie. Jaki ma sens posiadania Garażu na Kamionce jeśli się mieszka na Serbinowie? Poza tym to nie garaże ale jakieś lepianki. Jedno co powinno się tam zrobić to wyburzyć to dziadostwo a nie wkładać tam jeszcze pieniądze w jakieś remonty.
Na kamionce są garaże ładne i dobrze utrzymane z kostką przed wjazdem i zapuszczone z różnego typu odpadami przed drzwiami. Te zapuszczone powinny być odebrane właścicielom, posprzątane
i sprzedane skoro nie potrafią o nie zadbać. Poza tym jest tam mnóstwo wraków, opon i innych łatwopalnych materiałów – cud że jeszcze nie było tam pożaru
Brakuje gospodarza tego terenu. Miasto chociaż jest w posiadaniu terenu nic z tym nie robi. Smieci nie są odbierane, składki nie są odprowadzane. To jest przykład miejsca gdzie samorząd sobie nie radzi i nie powinien zarządzać.
Dla porównania. Tbg dostał 2mln a Sralowa Wola 15mln. Głosujcie dalej na Wubera i Sałatowską.
Swoją drogą … wykonanie chodnika o szerokości 2m na Piekarskiej kosztuje prawie pół bańki ?!
Serio? Naprawdę? Z czego to się wykonuje platyny i złota ?
Chodnik za 100.000 a reszta do podziału
Ludzie jaka niesprawiedliwość, Tarnobrzeg jako miasto nie dostał ani złotówki na swoją strefę. Czujemy się oszukani przez rządzących i to po raz kolejny. Jak tak można, Boże widzisz i nie grzmisz?
Stalowa Wola dostała kolejne 150 mln zł razem to już 600 mln zł na strefę
A most za 350 mln i drogi w mieście na kolejne mln.
Także mają kolejnego dużego inwestora, który zakupi ponad 117 ha pod swój zakład czyli więcej niż posiada firma z Korei.
Tam nikt nie chce pracować poza azjatami. Dlatego poza podatkami zero wartości dodanej dla mieszkańców, chociaż w tym los jest sprawiedliwy.
Przecież ta ulica jest w dobrym stanie. Jest szeroka, jedno kierunkowa. Mieszczą się auta i ludzie.
A co z remontem ulic szutrowych np. Poziomkowej, Przyjaźni,
Kiedy rozpocznie się remont tych ulic.
Czyżby mieszkańcy nie płacili podatków do miasta ?
Są gorszej kategorii ?